• Ok, dit is niet echt een vraag of zo, maar meer een mededeling.
    Ik vind quizlet zo leuk omdat hier zo weinig vervelende dingen gebeuren (ik zeg niet geen, want hier zal ook best wel eens wat gebeuren). Bij heel veel sites heb je dat als je iets zegt wat iemand niet aanstaat, dat daar dan een hele ruzie over komt. Bij quizlet heb ik veel meer het gevoel dat mensen die het niet leuk vinden gewoon weg klikken en geen drama gaan beginnen. En als er een fout gemaakt wordt, wordt er ook vriendelijk gezegd dat het fout is. Er zijn hier maar heel weinig mensen die helemaal gaan uitflippen ofzo.
    Ik zit namelijk ook op tumblr en daar heb ik veel meer dat "haat" gevoel.
    En ook als je nieuw bent en je start daar een topic over, dat er echt heel veel mensen zijn die reageren. Hetzelfde met een probleem of gewoon als je even iets kwijt wil.

    Ik heb het hier trouwens over (redelijk) anonieme sites. Dus niet over facebook of hyves waar je iedereen kent waar je mee praat.
    Ok dit was even mijn liefde voor quizlet ;)

    [ bericht aangepast op 23 juli 2011 - 16:40 ]


    Lies are not the stories we tell, they're the lives we lead

    xD -sorry, maar dat gebeurt ook hier hoor


    Happy Birthday my Potter!

    Wow, ben je nu sarcastisch?
    Het gebeurd hier ook heel vaak, maar inderdaad niet op welkom topics en vaak ook niet in problemen topics.


    Your make-up is terrible

    Dat gebeurt hier eigenlijk best voor XD Maar om je droom neit kapot te mkane..

    liefde voor quizlet!!!

    zo, goede daad voor vandaag weer gedaan...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hier wordt ook wel eens ruzie gemaakt :P


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Assassin schreef:
    Wow, ben je nu sarcastisch?
    Het gebeurd hier ook heel vaak, maar inderdaad niet op welkom topics en vaak ook niet in problemen topics.

    + meer haat op Tumblr? Neeeeee, impossible.

    Nee, ik snap wel dat het hier ook gebeurt maar hier valt het veel meer te vermijden. En dan bedoel ik eigenlijk niet de topics, maar juist de verhalen en quizzen, misschien had ik dat er nog even bij moeten zetten. Daar zie je namelijk redelijk weinig haat (ik zeg ook niet helemaal geen).
    En ik weet niet of jullie op tumblr zitten maar daar staat mijn hele dash vol met haat-posts. Dan weet ik niet wat jullie ervan vinden maar dat is echt een STUK minder hier.


    Lies are not the stories we tell, they're the lives we lead

    Ondanks dat hier ook wel eens ruzie gemaakt word ja, ik heb hetzelfde gevoel (: xx


    Beautiful people, are people who smile.

    Hooligan schreef:
    (...)
    + meer haat op Tumblr? Neeeeee, impossible.

    Lol misschien follow ik dan de verkeerde mensen XD


    Lies are not the stories we tell, they're the lives we lead

    Safe schreef:
    Nee, ik snap wel dat het hier ook gebeurt maar hier valt het veel meer te vermijden. En dan bedoel ik eigenlijk niet de topics, maar juist de verhalen en quizzen, misschien had ik dat er nog even bij moeten zetten. Daar zie je namelijk redelijk weinig haat (ik zeg ook niet helemaal geen).
    En ik weet niet of jullie op tumblr zitten maar daar staat mijn hele dash vol met haat-posts. Dan weet ik niet wat jullie ervan vinden maar dat is echt een STUK minder hier.

    In dat opzicht heb je gelijk. Quizlet is erg veelzijdig,d us als er ruzies ontstaan kan je makkelijk vluchten.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Safe schreef:
    (...)
    Lol misschien follow ik dan de verkeerde mensen XD

    Denk het.. hahahahaha.

    Username schreef:
    Ondanks dat hier ook wel eens ruzie gemaakt word ja, ik heb hetzelfde gevoel (: xx

    Precies. Ik ben niet zo naiëf van aahw iedereen houdt hier van regenbogen blablbla. Hier wordt ook ruzie gemaakt. Maar hier hangt gewoon een betere sfeer, krijg ik het gevoel.
    Dat klinkt trouwens minder soppig in mijn hoofd.


    Lies are not the stories we tell, they're the lives we lead