• Geen rollen meer nodig.

    Heel erg bedankt iedereen!


    Hier de story

    [ bericht aangepast op 1 sep 2011 - 19:53 ]

    Ik ben héél blij met de rollen die ik gekregen heb, maar nu heb ik meer personen nodig dan alleen het eventuele vriendinnetje 'van'. Ik begrijp dat die het leukste zijn om in te vullen maar met die andere rollen zouden jullie me héél erg helpen(flower)

    SofieSaade schreef:
    Ik ben héél blij met de rollen die ik gekregen heb, maar nu heb ik meer personen nodig dan alleen het eventuele vriendinnetje 'van'. Ik begrijp dat die het leukste zijn om in te vullen maar met die andere rollen zouden jullie me héél erg helpen(flower)

    Wat heb je nog nodig van rol? (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Netsky schreef:
    (...)
    Wat heb je nog nodig van rol? (:


    Beste vriend van

    en oudere broer van Elaine (:

    Ik ga er een van beste vriendin van Liam worden.


    SLOAN.

    SofieSaade schreef:
    (...)

    Beste vriend van

    en oudere broer van Elaine (:


    Ik zal direct oudere broer invullen(:


    all I want is the taste that your lips allow

    @McGonnall

    Is goed (:

    @Netsky

    Heel erg bedankt(K)

    Moet dat een vriend zijn of mag het ook een vriendin ? (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Netsky schreef:
    Moet dat een vriend zijn of mag het ook een vriendin ? (:


    Mag allebei (:

    Vriendin van Liam
    Naam: Destiny
    Achternaam: DeAngelo
    Leeftijd:19 ze wordt 13 september 20
    Uiterlijk:


    Lucy Hale

    Karakter: Destiny is ergintilligent,heeft droge humor,dapper,boekenwurm en muziekfreak

    Familie: Destiny heeft een zus genaamd Lindsay en haar ouders zijn gestorven dus woont ze bij Lindsay.

    Extra: Ze is zangeres en actrice


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Beste vriend of broer, maakt niet uit

    naam: Oliver of Oli voor vrienden (:
    achternaam: Edward Sanz
    leeftijd: 17
    uiterlijk:


    Oliver heeft het gezicht alsof hij net uit een boekje komt gestapt. Zijn bruine haren hangen altijd warrig over zijn voorhoofd wat hem een verschrikkelijke nonchalante look geeft. Oliver staat bij vele meisjes bekend voor zijn verleidelijke glimlach. Het is zo’n typische schuine glimlach die vele jongens hebben als ze even niet weten wat zeggen of gewoon heel onhandig zijn geweest en dat laatste gedeelte komt bij hem heel veel voor. Zijn ogen zijn mooi chocolade bruin. Van kledij draagt hij vanalles het liefste wat hij draagt is een wit tshirt met een geruit, blauw hemd over die openhangt en een grijze skinny’ daaronder die een beetje hangt, maar niet té en zijn favoriete sneakers
    karakter: Oliver is het soort jongen die niet geeft om wat anderen denken. Hij zal altijd het omgekeerde doen van wat hem gevraagd, kleren dragen die niet in de mode zijn, dingen zeggen die niet horen op dat moment, maar één ding is zeker je weet wat je aan hem hebt. Je kan er 100 procent zeker van zijn dat hij altijd de waarheid spreekt, echt altijd. Hij zal altijd anderen eerder helpen dan dat hij zichzelf helpt. Hij wordt door sommigen onhandelbaar genoemt, maar hij is perfect handelbaar. Hij heeft gewoon zijn eigenzinnige karakter. Oliver leeft ook in zijn eigen wereldje. Hij is heel dromerig en kan zich vaak niet langer dan 10 seconden concentreren, maar hij doet zijn best op school en heeft de punten van een gemiddelde student alleen moet hij er wat meer voor doen. Dan komt er ook nog eens bij dat hij verschrikkelijk onhandig is, wat hem volgens sommigen ongelofelijk schattig maakt. Als Oliver gevoelens voor een meisje heeft zijn ze altijd 100 procent echt. Hij zou alles voor dat meisje doen tot hij ze krijgt als het moest zou hij er voor sterven. Andere mensen, vooral degene die hij graag ziet, komen op de eerste plaats.
    Familie: Oliver heeft een hele normale opvoeding gehad, alleen een redelijk strenge en zoals Oliver is lapte hij ongeveer elke regel wel een keer aan zijn laars. Hij groeide op in een middelgroot rijhuis met zijn ouders en zijn twee zussen. Penelope & Nina zijn Oliver’s tweelingzussen. Tot ongeveer Oliver’s 15e en hun 14e konden de Nina en Penelope Oliver niet uitstaan en dat was ook wederzijds, maar nu ze alle drie ouder zijn kunnen ze het soms wel met elkaar vinden en gaan ze ook soms dingen samen gaan doen. Vele meisjes willen contact met de tweeling juist om Oliver’s nummer. Als hij dat weet gaat hij zelf naar dat meisje en gaat haar zeggen dat als ze dat wilt ook gewoon aan hem kon vragen en het in dit geval niet krijgt. Jack is de vader van de drie. Hij werkt als personeels directeur bij één of ander bedrijf waarvan niemand de naam kent. Hij verdiend niet weinig, ook niet veel, maar net genoeg om geen armmoedig leven te hebben en net niet genoeg om gekke dingen met het geld te gaan doen. Hij is iemand die weinig thuis is, maar als hij thuis is veel tijd wil spenderen met zijn familie, soms tot grote ergernis van de tweeling en Oliver. Cara, hun moeder, leeft in dromenland. Ze gaat shoppen, doet alsof ze veel geld heeft die ze niet heeft. Is meer uit dan thuis, maar niemand trekt zich echter iets aan van haar.
    extra: Oliver is een skater.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 23:28 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    @Netsky

    Wauw I really love that guy! Je hebt de rol!

    Oke lovely people

    Ik heb nog een vraag. Het word een lovestory maar met wie moet de hoofdrol speelster een relatie krijgen??

    gaat het om de eerste reactie of beste reactie? (want anders ga ik nog de rol voor de girl van liam invullen)


    Everything you want comes after you stop looking for it

    SofieSaade schreef:
    Oke lovely people

    Ik heb nog een vraag. Het word een lovestory maar met wie moet de hoofdrol speelster een relatie krijgen??


    liaaaaaaaaaaaaaaaaaam

    een liam-story<3


    Everything you want comes after you stop looking for it

    SofieSaade schreef:
    Oke lovely people

    Ik heb nog een vraag. Het word een lovestory maar met wie moet de hoofdrol speelster een relatie krijgen??


    Liam!


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague