• tering,
    zon kerol uit mijn klas vind me leuk ofzo,
    nu zit hij op msn de hele tijd;
    ooh je bent zo geil!
    mag ik je wel bloedgeil vinden?
    ben je morgen geil?

    echt de hele tijd en dat is zooo tering irritant!!
    en nu ga ik dood.


    AAP

    omg das gewoon creepy Ô.ô


    But love's a malady without cure

    Wahah, das toch grappig? >< Moet je eens ferm uitvliegen, dan stopt die wel ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ja en hij houd maar niet op. :S


    AAP

    blok hem ofzo:P

    ik heb ook zo'n gast gehad:S
    ik heb hem geblokt maar wel in me mobiel gehouden want asl hiij dan beld neem ik niet op. en onbekend neem ik ook niet meer op:P

    dus GEEF MOBIELE NUMMER NIE:O anders wrod je om het uur gebeld:S zooo iritant:S


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Wahah, das toch grappig? >< Moet je eens ferm uitvliegen, dan stopt die wel ^^
    gheghe. wat moet ik zeggen dan? XD


    AAP

    dus GEEF MOBIELE NUMMER NIE anders wrod je om het uur gebeld zooo iritant
    hij heeft mijn nummer al. XD


    AAP

    (...)hij heeft mijn nummer al. XD


    nouja zolang hij je niet om het uur beld heb je gelukxD
    maar ikz ou gewoon negere:P of dump hem op quizlet dan kan hij een ander leuk meisje vinde die hem ook mischien wel leuk vind ofzo:P


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    muwhaha. je kan hem niet leuk vinden.
    dan is onmogelijk. (A)


    AAP

    idiote opmerking? idioot terug doen, ik had ook zo'n gast op msn -.- Ben je geil? Ja maar niet op jou. Ben je morgen geil? nee jammer dat was ik gisteren je bent te laat. Ben je ook zo bloedgeil? ja *klick on enter* oh sorry ik dacht dat ik tegen iemand anders praatte! en dan.. BLOKKEN!


    BAM!

    idiote opmerking? idioot terug doen, ik had ook zo'n gast op msn -.- Ben je geil? Ja maar niet op jou. Ben je morgen geil? nee jammer dat was ik gisteren je bent te laat. Ben je ook zo bloedgeil? ja *klick on enter* oh sorry ik dacht dat ik tegen iemand anders praatte! en dan.. BLOKKEN!



    whaha die vind ik goeddd:D:D


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    gheghe. XD


    AAP

    idiote opmerking? idioot terug doen, ik had ook zo'n gast op msn -.- Ben je geil? Ja maar niet op jou. Ben je morgen geil? nee jammer dat was ik gisteren je bent te laat. Ben je ook zo bloedgeil? ja *klick on enter* oh sorry ik dacht dat ik tegen iemand anders praatte! en dan.. BLOKKEN!


    die moet ik onthouden!!!!!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    (...)


    whaha die vind ik goeddd:D:D


    kimmy terroriseer het forum niet zo!! (A) xD slaat nergens op xD


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Jezus. Ja dat had ik ook eens, door een wildvreemde die vroeg of ik geil was. Ik vervolgens met een doodserieuze reactie terugreageren (over e-mail, had hem niet toegevoegd): Er zijn zat meiden op internet die in dit soort streken trappen, naakt voor de webcam verschijnen, gechanteerd worden en uiteindelijk in doodsangst leven. Ik ben dus niet zo'n meisje.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ga um blokeren!;o
    Zoiets zou hij niet mogen/moeten doen!;o
    xxox naamgenoot x]


    Underdog, just look at the mess you made.