• Geen rollen meer nodig.

    Heel erg bedankt iedereen!


    Hier de story

    [ bericht aangepast op 1 sep 2011 - 19:53 ]

    SofieSaade schreef:
    @Netsky

    Wauw I really love that guy! Je hebt de rol!

    Thaaaanks x


    all I want is the taste that your lips allow

    NANDOaholic schreef:
    gaat het om de eerste reactie of beste reactie? (want anders ga ik nog de rol voor de girl van liam invullen)


    ik kies de beste reactie maar ik zou niet Liam's girl invullen want ik he b het idee dat het een Liam lovestory word als ik zo naar de reacties kijk haha.

    http://www.quizlet.nl/stories/57897/total-eclipse-of-the-heart-1d/

    Dat is de link naar de story (flower)

    Wie heeft nu welke rol? xx


    all I want is the taste that your lips allow

    Netsky schreef:
    Wie heeft nu welke rol? xx


    daar moet ik nog naar kijken iemand had nog gezegt dat ze een rol zou invullen ik wacht tot vrijdag/zaterdag en dan komen de rollen bekend (flower)

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 10:41 ]

    SofieSaade schreef:
    (...)

    daar moet ik nog naar kijken iemand had nog gezegt dat ze een rol zou invullen ik wacht tot donderdag en dan komen de rollen bekend (flower)

    Okeeey, dankje c:


    all I want is the taste that your lips allow

    Heb je nog een rol nodig?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Atelophobia schreef:
    Heb je nog een rol nodig?


    Rollen zijn nog steeds welkom ;3

    Rol: Vriendin Harry.
    naam: Mae.
    achternaam: Curtis.
    leeftijd: 16.
    uiterlijk:


    Mae heeft bruin haar met een rode gloed, van nature had ze rossige krullen maar ze stijlt het iedere dag. Ze heeft een egale lichte huid en groene ogen. Ze draagt dagelijk make-up; Mascara, eyeliner en oogschaduw. Ze draagt het liefste soepele, lichte kleuren kleding. Ze is vrij klein voor haar leeftijd, 1.57; vooral vergeleken bij de jongens. Maar dat zegt niks over hoe hoog ze wel niet kan schoppen met haar lenigheid.
    karakter: Mae is het soort observerende type als je haar voor het eerst ontmoet, ze vertrouwd de mensen die ze voor het eerst ontmoet namelijk niet, maar dat hindert niet haar vriendelijke aanwezigheid. Ze is namelijk vrij verlegen geweest in haar kinder jaren en daarom weet ze soms niet zo goed wat ze moet zeggen op sommige momenten. Zoals bijvoorbeeld; als ze blij verrast is. Ze heeft een goed gevoel voor humor en houdt zich aan al haar beloftes; al is het, het laatste wat ze doet.

    Wanneer ze gekwetst is moet ze vooral tot rust komen; dit kan ze het beste bij vriendinnen omdat ze die het meest vertrouwt qua advies. Ze heeft soms een scherpe tong die ze wel eens op een onverstandige manier gebruikt wanneer ze het uit moet praten met iemand. Ook als ze stresst moet je haar niet gaan tegenwerken, mocht je geen reis van preek tegemoet willen gaan.
    Familie: Ze heeft een oudere zus van 22 genaamd Salome die in een bekende kleding winkel werkt terwijl ze nog studeert aan haar zoveelste studie. Verder bestaat haar familie uit haar vader en moeder, waarvan haar moeder wel eens wekelijks weg is voor haar werk, en haar vader die vaak vrije uren heeft. Mae komt uit een hecht gezin en heeft nauwelijks ruzie met hen, hoewel ze wel eens kibbelt met haar zus. Vaker dan je zou denken.
    extra: Voordat ze werkelijk de vriendin was van Harry, was ze een van zijn flirts geweest uit het verleden. Dat was een van de weinige keren dat Mae daar in mee ging. Verder hecht ze best veel waarde aan haar verzorging, daarom is haar make-up een must. Omdat ze het vooal leuk vindt om op te doen, maar ook bij andere. Verder weet ze niet precies wat ze wil in haar leven later. Ze weet niet eens welke richting ze op wilt. Ze is dol op landen zoals Egypte en Indonesie. (:

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 23:32 ]


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik ga eerst naar het containerpark en dan een kans wagen op de vriendin van Louis (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik ga vriendin Harry invullen want ik verveel me :')


    all I want is the taste that your lips allow

    Rol: Beste vriendin Liam
    naam: Liandra
    achternaam: Bottenbroek
    leeftijd: 16
    uiterlijk: beschijving én foto.


    karakter: heel vrolijk, goed gekleed.. staat erg lang voor de spiegel. Ze weet wat ze wil. Maar als dat een keer niet kan, kan ze dat accepteren, ze staat dus super positief in het leven.
    Familie: Haar moeder is overleden toen ze 7 was, ze woont nu met haar vader en oudere broer(waar ze een hele goede band mee heeft) in een woonboot.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 23:22 ]

    beste vriendin Harry en later zijn vriendin?
    naam: Constance
    achternaam: Rispas
    leeftijd: 16 jaar
    uiterlijk:

    Constance heeft prachtig lang donker haar, bruine ogen, licht roze lippen en een mooie, vriendelijke glimlach. Erg lang is ze niet; 1.62 maar op pumps lopen doet ze alleen als ze naar een feestje gaat. Ze is dun maar niet te dun.
    karakter: Constance is een meisje dat erg zelfverzekerd is maar niet arrogant. Ze is vriendelijk tegen iedereen en zal iedereen een eerlijke kans geven, maar ze zal iemand nooit gelijk vertrouwen. Ook zal ze je niet snel als een vriend of vriendin zien maar als een kennis. Ze wilt niet snel te close worden, maar uiteindelijk als ze je beter leert kennen zal ze snel opener worden. Wel kan ze het altijd met iedereen vinden en lijkt iedereen haar aardig te vinden. Op sommige jaloerse bitches na dan.
    Ondanks dat Constance een lieverdje is, staat ze altijd voor haar punt en zal ze je niet snel gelijk geven als ze het niet met je eens is. Ze houd ervan om te discussiëren en zal niet gauw stoppen tot er toegeven word dat ze gelijk heeft. Vooral bij leraren kan ze er erg van genieten.
    Voor de rest heeft ze een goed gevoel voor humor en ligt iedereen altijd in deuk door haar. Ze is slim en hoeft iets maar door te lezen en ze weet het al.
    Tegenover Harry kan ze nogal koppig zijn, de twee hebben dan ook altijd discussies maar alsnog lijken ze niet zonder elkaar te kunnen. Ze kennen elkaar al sinds de dag dat Constance naast hun kwam wonen en hebben het sinds die dag ook altijd met elkaar kunnen vinden en werden ze beste vrienden.
    Familie: Constance is eigenlijk half Frans, half Italiaans. haar moeder (Maria) is een Franse en haar vader (Nico) een Italiaan. Ze heeft nog een oudere zus -24- die Mari heet, een oudere broer -18- die Levi heet en dan ook nog een jonger broertje -14- die Toby heet. Ze heeft een hele goede band met haar oudere broer en jongere broertje. Maar haar zus lijkt ze niet uit te kunnen staan.
    Tot haar 5de heeft ze in het Zuiden van Frankrijk gewoond. Voor de rest spreken ze 3 verschillende talen bij haar thuis: Italiaans, Frans en Engels.
    extra: ze heeft een vriend die daniel heet. Voor de rest is ook Constance heel muzikaal en heeft ze een prachtige stem.

    haar 14 jarige broertje Toby -delinkdeedhetniet-;

    [ bericht aangepast op 5 aug 2011 - 22:50 ]


    ed westwick <3

    Vriendin voor Zayn, Olivier (Louis of Harry)

    Lief Dagboek,
    Ik ben Shailene Caroline Solomon, de allerleukste, liefste, zeventienjarige schrijfster die je maar kan wensen. Ik ben iemand die snel ongeduldig is, het liefste lol heeft en niet snel luistert naar andere. Ik hou ervan om grapjes uit te halen, niet te grote, gewoon wat kleine. Mensen vinden mij spontaan, aardig, lief, af en toe irritant, gezellig, behulpzaam, eigenwijs en eigenlijk een halve jongen.
    Ik klim namelijk graag in bomen, hou van jongens sporten, hang met heel veel jongens omdat ik dat gewoon gezelliger vind dat met die huppelkutjes dus dikke lagen plameur op hun gezicht smeren.
    Ik heb gewoon mascara oogpotlood, af en toe oogschaduw, geen dikke laag foundation, hoog uit wat bronzer op mijn wangen, maar dat is net als de oogschaduw alleen als ik ergens uit ga of dat we iets leusk gaan doen en een lipgloss.
    Ik heb bruine haren die van zich zelf zijn gekruld, maar ik stijl ze ook heel vaak. Veel mensen zijn jaloers oomdat ik mooie ogen heb. Tjah, daarvoor moet je mijn lieve ouders bedanken.
    Ik woon trouwens niet meer met mijn ouders. Bradley(Avan Jogia), mijn tweeling broer, en ik wonen in een appartement in londen. We studeren allebei en het was te ver om elke dag van huis naar school te gaan dat onze ouders hebben besloten een appartement te kopen. We zijn niet een van de armsten om het zo te zeggen. We hebben een penthouse met balkon, en niet zo'n kleintje...
    Ik kan snel op mijn tenen getrapt zijn maar gelukkig is Bradley er dan voor me om me te kalmeren.
    Hij is 11 minuten ouder dan mij en hij voelt echt als een grote broer. We lijken niet bepaald op elkaar maar mensen zeggen dat ze wel duidelijk merken dat we broer en zus zijn. Ik doe me best op school, gedeeltelijk voor hem. Omdat ik wil bewijzen dat ik een superzusje voor hem ben. Bradley is een typische stoere populaire jongen, eentje die dan wel hoge cijfers haalt. Hij komt stoer over, maar van binnen is het een ongelooflijk lieve jongen. Ik kan alles bij hem kwijt en andersom ook. We praten over alles, liefde, problemem, school, en nog veel meer. Ik hand veel met hem, dus ook met zijn vrienden en hij met de mijne, want eigenlijk hebben we dezelfde vrienden, de allerbeste vrienden van de wereld.
    Cher is een van mijn allebeste vriendinnen en ik steun haar echt in alles. (Zij en Bradley zijn sinds kort een stel, moet zeggen dat het wennen is maar ze passen wel goed bij elkaar.)
    We verschillen best wel maar dat maakt ons juist een goede combinatie. We vullen elkaar echt aan en we delen echt heel veel. Haar kleding stijl is wat meer outtareach terwijl ik meet casual ben. Haar make-up is vaak wat aan de heacy kant en ik ben meer van de natural zoals ik al schreef. En toch zijn we samen onverslaanbaar.
    Ohja, dat is waar, had ik verteld dat ze meegaat doen aan X-factor? WE oefenen echt heel vaak omdat ik gitaar speel. Ze heeft echt een superstem. Ik heb belooofd mee te gaan, niet alleen voor haar maar ook omdat er TE VEEL leuke jongens zijn.
    Stiekem wil ik zelf ook wel meedoen. Ik heb me ook ingeschreven maar ik weet nog niet zeker of ik het echt ga doen. Het is nu 60% ja, 40% nee.
    In ieder geval, ik begin een beetje moe te worden. Je hoort morgen denk ik nog wel van me.


    Ik hou van je(H)
    ps. ik heb een foto ingeplakt<3


    You Only Have One Life, Live Like You Own It<3 Don't T

    @ParkersBabe

    Wat een orginele manier van een rol invullen ik vind het heel leuk!