• "Or perhaps in Slytherin
    You'll make your real friends,
    Those cunning folks use any means
    To achieve their ends."


    Said Slytherin, "We'll teach just those
    Whose ancestry's purest."




    Welcome to the Slytherin Common Room. No mudbloods or blood traitors allowed here.








    OUR HOUSE SONG (by Katie)

    Albus Potter is our king,
    He's a worthy Slytherin.
    Just as great as he can be,
    He can conquer each banshee.

    The true heir of Slytherin,
    The hallows're of no need to him.
    He's the bravest boy to be found
    On the Hogwarts grounds.

    Albus Potter is our king,
    He's the pride of Slytherin.
    That's why Slytherins all sing:
    ALBUS POTTER IS OUR KING!




    Death Eaters Tasks
    (Let op: Iedereen moet minimaal één taak hebben, zodat we gelijk weten hoeveel leden we hebben en wie dat dan zijn.)

    Muggles vermoorden:
    -Medieval
    - Sanity
    - PrincesSnape = Severus Snape's good friend
    - Outcast
    - Progeny = Katie's best friend
    - Monkeyslut
    - Celestial = Draco Malfoy's best friend
    - Mudblood
    - Buckbeak
    - Dooddoener
    - Escritura


    Mudbloods uit de weg ruimen:

    - Oppugno
    - Dursley
    - xReplay
    - Tragically
    - BeSlytherin
    - Astarte
    - Celestial = Draco Malfoy's best friend
    - Progeny = Katie's best friend
    - Thunderwitch
    - Daiyu
    - Prophecy
    - Dooddoener


    Blood traitors vermoorden:
    - Soundeffect
    - Barcalonista
    - Apophis
    - Orchideous
    - Progeny = Katie's best friend
    - Sanity
    - Celestial = Draco Malfoy's best friend
    - Aguamenti
    - DarkSavior = Master of Potions and Dark Spells
    - LizzyTennant
    - Loyalty = Lucius Malfoy's childhood girlfriend
    - grapefruit
    - Dooddoener



    Secret Keeper, Riddle Replacement: Prophecy


    If you have fully proven your loyalty to Riddle Jr:

    Slytherin Royalty: Medieval, Prophecy, Progeny, Celestial, Loyalty
    (most loyal death eaters)


    ________________________________________________________________*

    RULE N1: A Slytherin may never call an other Slytherin or a Gryffindor a mudblood.

    RULE N2: A Gryffindor that has willingly declared peace to the whole house of Slytherin must not be bullied, threatened, attacked or killed. From now of on, a Gryffindor is your friend whom you must respect and, if necessary, protect.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2011 - 14:57 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Loyalty schreef:
    (...)
    Ja. Het gaat nu wel de goede kant op, hoop ik. Ik wil gewoon dat er een soort van vrede is, of een eeuwenlange wapenstilstand. Het doet gewoon echt pijn. Die mensen, waren nog belangrijker voor me dan mijn 'real vrienden' terwijl die misschien wel miljoenen keren meer om mij gaven en ik heb ze al die tijd verwaarloosd maar ze waren er wel toen ik ze nodig had. Dus ik wil gewoon dat dit stopt en met een veilig gevoel weer op Quizlet zitten.

    Ik snap wat je bedoelt.
    Je moet ze ook gewoon vertellen hoe je je voelt en hoe je er over denkt.
    Het komt vast allemaal goed.

    MEDEDELING: Jullie vallen geen mensen van het El Clásico topic aan. Hebben jullie dat begrepen? De ruzie word 'opgelost' en ik wil daar omheen rust. Dit is een bevel van een Slytherin Royalty!

    Gebruik ik voor het eerst me titel. :$


    "No one asked your opinion, you filthy little Mudblood."

    Mensjes, jullie hebben Kim gehoord, geen gebekvecht meer. Ik weet dat sommigen van jullie het leuk vinden om te doen, maar ga dan maar Muggles jagen of zo.

    Mogen wij dan ook bevelen geven 0.o (niet dat ik daar gebruik van ga maken, maar zo even een vraag).


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Goed, nu gaan we het over leukere zaken houden. Ik wil aan iets leuks kunnen denken gewoon. Kijk, ik zei toch dat ik deze pen ging kopen? Deze


    Nou, nu heb ik plaatjes gevonden van hoe die er in het echt uitziet! (:



    Nu wil ik hem dus echt hebben. En ik zal hem ook krijgen (:


    "No one asked your opinion, you filthy little Mudblood."

    Medieval schreef:
    Mogen wij dan ook bevelen geven 0.o (niet dat ik daar gebruik van ga maken, maar zo even een vraag).

    Ik heb geen idee. Maar dit draait om mij. En als andere mensen uit Slytherin ruzie gaan maken, krijg ik op mijn dak want het draait tenslotte om mij. Dus het spijt me, maar ik vind dat ik in deze situatie dat wel mag.


    "No one asked your opinion, you filthy little Mudblood."

    Loyalty schreef:
    Goed, nu gaan we het over leukere zaken houden. Ik wil aan iets leuks kunnen denken gewoon. Kijk, ik zei toch dat ik deze pen ging kopen? Deze


    Nou, nu heb ik plaatjes gevonden van hoe die er in het echt uitziet! (:



    Nu wil ik hem dus echt hebben. En ik zal hem ook krijgen (:

    Die is moooi! Die wil ik ook! *O*

    Ik word hier niet goed van. Ik heb vrijdag geld over gemaakt en Rutger moet nog steeds de credits bij mij erbij posten. En ik verander dus ook maar niet mijn naam want ik had gezegd dat hij de credits op het account van Loyalty moest zetten. Dus zodra ik de credits heb, ga ik mijn username veranderen. En ik kan niet kiezen tussen drie opties. :9~


    "No one asked your opinion, you filthy little Mudblood."

    Loyalty schreef:
    Ik word hier niet goed van. Ik heb vrijdag geld over gemaakt en Rutger moet nog steeds de credits bij mij erbij posten. En ik verander dus ook maar niet mijn naam want ik had gezegd dat hij de credits op het account van Loyalty moest zetten. Dus zodra ik de credits heb, ga ik mijn username veranderen. En ik kan niet kiezen tussen drie opties. :9~

    Misschien kun je hem een herinnering sturen dat hij dat nog moet doen.
    Welke namen kun je niet uit kiezen dan? (:

    Loyalty schreef:
    (...)
    Ik heb geen idee. Maar dit draait om mij. En als andere mensen uit Slytherin ruzie gaan maken, krijg ik op mijn dak want het draait tenslotte om mij. Dus het spijt me, maar ik vind dat ik in deze situatie dat wel mag.



    Ik begrijp het (:. Maar het was ook niet beledigend of aanvallend bedoelt ofzo, ik was er gewoon nieuwsgierig/benieuwd naar. En die pen is nice :9~

    En, uit welke usernames twijfel je dan *nieuwsgierig*


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    @ KIM,Ik was er niet bij toen je eruit werd gekikt, of weet ik wanneer volgens mij was ik er bijna nooit bij? Maar goed voor de keren wanneer ik er wel bij was, en ik je misschien voor jou gevoel heb gekwetst.. I'm sorry. Ten eerste zou dat niet mijn bedoeling zijn geweest, maar misschien is het op jou zo overgekomen? Maar ik ga ook niet schijnheilig doen en zeggen dat ik nooit over je heb gepraat over het een en ander. Ik hoop dat het voor iedereen nu een beetje opgelost is. En ik doe dit zo in plaats van in een PB omdat dan meteen ''iedereen'' hier ziet dat ik het echt meen dat het me spijt als ik je heb gekwetst. Ook was ik er gister avond niet dus ik zal verder ook geen woorden vuil maken aan wat ik daar van vond. But whatever, Kim I hope it will be OK. (:


    Everything is worse without music.

    Celestial schreef:
    Misschien kun je hem een herinnering sturen dat hij dat nog moet doen.
    Welke namen kun je niet uit kiezen dan? (:

    Ik heb hem al een privé bericht gestuurd. Ik hoop echt dat die ze snel overmaakt, dan kan ik me story's in de Spotlight gooien en daarna me naam veranderen.

    Medieval schreef:
    Ik begrijp het (:. Maar het was ook niet beledigend of aanvallend bedoelt ofzo, ik was er gewoon nieuwsgierig/benieuwd naar. En die pen is nice

    En, uit welke usernames twijfel je dan *nieuwsgierig*

    Ik voelde het ook niet aanvallend aan hoor, ik gaf gewoon uitleg
    Ja, die pen is leuk hé? Ik ga hem aan het einde van de vakantie kopen.

    En @ beide: Ik ga niet zeggen uit welke ik niet kan kiezen, haha. Want altijd als ik het zeg, zitten er mensen mee te gluren en dan pakken ze je naam af (echt, zo vaak gebeurd!) Maar het word denk ik de naam van een edelsteen.


    "No one asked your opinion, you filthy little Mudblood."

    Charmer schreef:
    @ KIM,Ik was er niet bij toen je eruit werd gekikt, of weet ik wanneer volgens mij was ik er bijna nooit bij? Maar goed voor de keren wanneer ik er wel bij was, en ik je misschien voor jou gevoel heb gekwetst.. I'm sorry. Ten eerste zou dat niet mijn bedoeling zijn geweest, maar misschien is het op jou zo overgekomen? Maar ik ga ook niet schijnheilig doen en zeggen dat ik nooit over je heb gepraat over het een en ander. Ik hoop dat het voor iedereen nu een beetje opgelost is. En ik doe dit zo in plaats van in een PB omdat dan meteen ''iedereen'' hier ziet dat ik het echt meen dat het me spijt als ik je heb gekwetst. Ook was ik er gister avond niet dus ik zal verder ook geen woorden vuil maken aan wat ik daar van vond. But whatever, Kim I hope it will be OK. (:

    Ik waardeer het echt enorm dat je dit zegt, echt. Dat vind ik heel dapper, oprecht en aardig van je. Je excuses zijn oprecht, dat is de reden waarom ik je vergeef. En verder wou ik er ook geen woorden of gedachtes over vuil maken. Ik ben blij dat het gewoon een beetje bijgetrokken en opgelost is.


    "No one asked your opinion, you filthy little Mudblood."

    Loyalty schreef:
    (...)
    Ik voelde het ook niet aanvallend aan hoor, ik gaf gewoon uitleg
    Ja, die pen is leuk hé? Ik ga hem aan het einde van de vakantie kopen.

    Die pen wil ik ook =O Maar ik heb net al mijn geld opgemaakt aan een hardloopband die amper blijkt te werken -.-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    --
    It's too rude. :'D

    [ bericht aangepast op 24 juli 2011 - 11:23 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"