• Gelukt, jullie hebben bewezen dat het niet mogelijk is hier een zinvolle en volwassen discussie over te houden.
    In élk topic over dit onderwerp ontstond uiteindelijk ruzie door de kinderachtige opstelling van users, en het elkaar uitmaken voor wannab's, wat, vind ik zelf, volkomen onzin is.
    Bij deze dus sluiten we elk topic over dit onderwerp, in plaats van dat we elke reactie checken op scheldwoorden.
    Wees maar trots op je eigen mening, maar zó ontstaan er dus regels die jullie allemaal zo haten.
    Groetjes,
    de Mods van Quizlet.



    (bericht aangepast door een moderator)

    Pff, wel jammer, maarja er zijn nou eenmaal kinderachtige kinders die denken dat ze Bill kunnen krijgen.. :Y) Amuun


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Vond het sowieso al vreemd dat je daarover kon discuseren...


    BAM!

    Vond het sowieso al vreemd dat je daarover kon discuseren...

    Nou dat vind ik niet. Het is ook een interessant discussie onderwerp, en er zijn veel dingen die voor of tegen het homo gedoe spreken.
    Maarja goed, meisjes hier kunnen er niet tegen dusja. ^^

    Helemaal mee eens.


    -

    Mee eens... !!!!!!

    Gelukkig zijn jullie het met me eens. ^^

    Mee eens! ^^


    Mew <3

    Hoera! Kinderachtige gezeik af en toe...


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ook hier geen discussie a.u.b.

    eens_O_


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Dank u!! Die topics werkten al serieus op mijn systeem.. (vooral de hoeveelheid topics, om juist hetzelfde te melden/zeggen wathever)

    Maar ik ben het dus eens ^^

    x

    Jah groot gelijk!
    maar wat boeit het ons nou dat haters of andere fans Bill homo vinden is tog lekker hun gedachten
    en als Bill homo is nou fijn voor hem K blijf tog wel van hem houden(A)
    Xx


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    mee eens!!! xD


    Don't love,don't cry, just take a joint and get high!

    Groot gelijk (:

    Xx


    I changed.

    het heeft eigenlijk ook geen nut om zo'n topic te openen
    De ene vine van wel en de andere niet -.- en zo krijg je ruzie,maar geen van alle heeft eigenlij kgelijk xD


    don't Worry...Be gay.