• Gelukt, jullie hebben bewezen dat het niet mogelijk is hier een zinvolle en volwassen discussie over te houden.
    In élk topic over dit onderwerp ontstond uiteindelijk ruzie door de kinderachtige opstelling van users, en het elkaar uitmaken voor wannab's, wat, vind ik zelf, volkomen onzin is.
    Bij deze dus sluiten we elk topic over dit onderwerp, in plaats van dat we elke reactie checken op scheldwoorden.
    Wees maar trots op je eigen mening, maar zó ontstaan er dus regels die jullie allemaal zo haten.
    Groetjes,
    de Mods van Quizlet.



    (bericht aangepast door een moderator)

    hélémaal mee eens!!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Hmmm ja eigenlijk wel heel erg groot gelijk ja xD het is gewoon de grootste onzin die er bestaat. Op school krijg je al niets anders te horen waarom zou je het hier dan ook nog eens doen x'D


    A dreamer is one who can only find his way by Moonlight

    Mee Eens !

    Ik vind het eerlijk gezegt wel grappig xD maar ik heb nog nooit gescholden op Quizlet dus mijn schult is het zeker niet =D

    Ik geloof dat mensen het gewoon leuk vinden om ruzie te maken want iedere week gaat het over iets anders (onbenulligs)!
    Ik vind...dat het gedaan moet zijn...[/wat een mening hé x)]
    Laat Quizlet weer een plek vol rust, vrede en geile quizzen zijn...[/High gevoel xD]


    Moof