• Ik heb gewoon zin om te lezen, dus post je story maar en ik kijk even of ik hem leuk vind. Ik kan niet beloven dat ik hem zal lezen, maar je kan het proberen.

    Ik lees WEL:
    - Twilight (het liefst de Wolfpack maar andere is ook goed)
    - Harry Potter
    - Acteurs
    - Jonas Brothers
    - Pokémon
    - Bruno Mars

    Ik lees GEEN:
    - Verhalen met alleen maar onbekende personen
    - Verhalen met eetstoornissen
    - Verhalen over voetbalspelers, niet meer
    - Justin Bieber
    - Thriller, horror of misdaad verhalen
    - Tokio Hotel
    - One Direction

    Verdere eisen?
    - Het liefst veel hoofdstukken
    - In algemeen beschaafd Nederlands geschreven
    - Niet een te moeilijke verhaallijn

    [ bericht aangepast op 24 juli 2011 - 13:44 ]


    "No one asked your opinion, you filthy little Mudblood."

    deniselove schreef:
    TWILIGHT



    Melissa gumble gaat na het overlijde van haar moeder naar een andere stad doordat er teveel herinneringen overgebleven zijn in haar geboortestad.
    Ze gelooft niet in liefde omdat in haar verleden jongens haar al genoeg pijn hebben gedaan.
    Zal er veel veranderen wanneer ze in fork's komt en vind ze dit keer wel de vrienden die ze altijd al had willen hebben.


    http://www.quizlet.nl/stories/57975/youre-there-for-me-feat-edward-cullens/


    -


    De foto is aanklikbaar naar het verhaal


    I broke your heart,
    but i still whisper your name.

    ~~



    #Enjoy, leave a comment.
    #Soundtrack


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Collapse [ATL]



    Ze was betrouwbaar en een goede luisteraar.
    Maar zoveel problemen kon ze niet aan.
    Niemand ving haar op.

    Het meisje dat bezweek onder andermans problemen.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Young, Lost and Loved.



    Soundtrack

    Hoofdpersoon Mae, een vriendelijk stadsmeisje van 16, wordt door haar moeder op een christelijke meisjeskostschool gezet, Ringwald Instituut Voor Meisjes genaamd, wanneer deze met haar huidige vriend op wereldreis gaat. Het is eigenlijk alles wat je van een kostschool zou verwachten. Kriebelige uniformpjes, stoffig oud gebouw, avondklok en strenge leraren. Maar wat Mae nog niet wist, was dat haar grote verleidingen te wachten staan die ze bijna niet kan weerstaan.

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Lauren had een van mijn volle schetsboeken te pakken gekregen en bladerde er geïntrigeerd doorheen. “Wauw, dit is echt heel goed!” Ik bloosde. “Dankje,” zei ik verlegen. “Zou je mij eens willen tekenen?” Vroeg ze, met een vriendelijke, open blik. Even keek ik in twee prachtige, koelblauwe ogen. “Ja. Ja. Niks liever,” spookte er door mijn hoofd. Toch zei ik zo nonchalant mogelijk “Tuurlijk, waarom niet?”

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


    hoi.



    Alle Dorpelingen zijn bang voor Villa Verena, ook we de vervloekte villa genoemt. Als de jonge Safier dood gevonden word, en de oorzaak niet bekend is, gaat de jonge reporter Sasja op onderzoek uit. Langzamerhand komt ze achter de waarheid van het huis en de familie van Safier. Maar hierdoor komt haar eigen leven ook in gevaar.