• Members of the WAG-gang

    Atelophobia - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Raiskattiin - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Reduce - Elena - WAG van David Villa.
    Panettiere - Marjolien - WAG van Yoann Gourcuff.
    Charade - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Charmer - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Discography - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Grint - Amber - WAG van Lionel Messi.
    HazzaStyles - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.


    [ bericht aangepast op 24 juli 2011 - 22:24 ]


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Sleepwell Annee <3


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ja het is best kut maar goed, die persconferentie ook dat ie zei Visca el Barça y Visca el Roma. LIKE CRYING ):


    Everything is worse without music.

    Slaap lekker Anne <3


    Everything is worse without music.

    Ik had ook ergens gelezen dat Guardiola hem ook niet altijd op een leuke manier had behandeld ofzo.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Weet je, jij en Anne lijken op elkaar.
    Beide namen beginnen met Char. Beide een plaatje in het grijs. Ik moet soms echt goed kijken wie wat zegt :')


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Had ik zelf ook al ik zat zo te kijken dat heb ik helemaal niet gezegd, was Anne dat.
    Naja volgens mij wel, op de ene keer op het veld na toen hij hem zo.. naar duwde toen had ik wel zoiets van wtf..


    Everything is worse without music.

    Ja dit had ik gelezen:

    Voor velen is FC Barcelona-trainer Josep Guardiola het beste wat hen is overkomen in de voetballerij. Bojan Krkic kon echter minder goed opschieten met de succestrainer van de Catalaanse topclub en gaf hem de schuld van zijn vertrek naar AS Roma.

    "Als liefhebber moet ik erkennen dat Guardiola de beste coach ter wereld is", zei de twintigjarige Bojan op een persconferentie. "Maar op persoonlijk vlak zijn me vervelende dingen overkomen. Daarom kan ik niet zeggen, dat hij voor mij de meest ideale trainer was. Op verschillende momenten behandelde hij me onredelijk. Die handelswijze is een van de redenen waarom ik besloot Barcelona de rug toe te keren."

    Guardiola had weinig oog voor Bojan, iets wat voor hem als verraad voelde. Helemaal toen hij niet mocht meespelen in de CL-finale op Wembley tegen Manchester United. "Sindsdien weigerde ik nog langer met Guardiola te praten", gaf Bojan aan. "Dat ik toen niet op het veld kwam, doet me nog steeds pijn. Het was bovendien de tweede keer dat me dit overkwam."


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    helloooow :')


    The soul needs autumn.

    Alohaa(:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.


    The soul needs autumn.

    Ik heb net m'n pb gelezen, en eigenlijk kan ik me er wel in vinden. Qua chagrijnig heid enzo. (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Beetje raar allemaal omdat hij eerst helemaal niet weg wou? En alle kansen open liet maar uiteindelijk het ''beste'' zou kiezen. But whatever het zal ook allemaal wel.. zolang hij nu maar gelukkig is met zijn besluit


    Everything is worse without music.

    Ik mijne niet. Amber sla je me stiekem over ): ? haha


    Everything is worse without music.

    Charmer schreef:
    Beetje raar allemaal omdat hij eerst helemaal niet weg wou? En alle kansen open liet maar uiteindelijk het ''beste'' zou kiezen. But whatever het zal ook allemaal wel.. zolang hij nu maar gelukkig is met zijn besluit


    Ik heb ook geen idee of dat waar is hoor, ik kwam dat alleen tegen op internet (:
    Hopelijk heeft Bo de goede beslissing gemaakt(:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Charmer schreef:
    Ik mijne niet. Amber sla je me stiekem over ): ? haha


    Hahaha, ik weet welke jij hebt gezegd volgens mij. Want ik denk dat het hetzelfde is als wat ik over jou gezegd heb.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.