• Ik ging naar de wc en kwam terug.
    Ik ging zitten en vroeg aan papa; "Papa,mag ik beetje borrelnootjes met japanse mix?"
    Papa zei; "Jahoor;D" Ik denken; -lieve papa ;D-
    Ik pakken + gelijk drinken ;D [omg i love ice tea].
    Ik zitten.. vraagt me pa; "Wie wilt er een stukje komkommer?"
    Ik;-denkt:... O_O FU !!!-

    Vertel nu jullie FU momenten ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Celestial schreef:
    Een fu-moment;
    Ik was chocoladetaart aan het maken. Wil ik hem bijna in de oven zetten, kwam ik er achter dat ik de chocolade was vergeten toe te voegen. Right, chocoladetaart zonder chocolade.
    HAHAHAA :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    Celestial schreef:
    Een fu-moment;
    Ik was chocoladetaart aan het maken. Wil ik hem bijna in de oven zetten, kwam ik er achter dat ik de chocolade was vergeten toe te voegen. Right, chocoladetaart zonder chocolade.

    Da's al oud Laura, pff. (gayhand)


    Where there is a sea there are pirates...

    Antichrist schreef:
    Toen ik net een heel hoofdstuk voor Till I Collapse getypt had en mijn computer liep vast en hij was weg, terwijl hij zo mooi gelukt was en ik er zo veel tijd in gestoken had..
    Toen had ik echt zo'n



    Moment.


    aaah ahahhahaha x'D
    cool plaatje ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |

    Dursley schreef:
    Waarom noem je dat een FU moment? Neem gewoon beide?
    Haha, dat zou ik doen! Maar ik ben dan ook een aso. (bloos)

    Oh, en ik heb ook wel een FU moment indd. Ik moet op het werk wel eens -ik werk in een ijssalon- van die lege bakken uit de vriezer halen. Die vriezer is iets van -30 en ik moet dan honderden bakken eruit halen. Dus dan bevriezen je vingers en doet het zooooveel pijn. Was ik na anderuur klaar, zei mijn collega; 'Ik heb ook handschoenen voor je.' FUU.


    Omdat omdat. ik niet beide neem.. .. Omdat.. ik dat niet opkrijg..
    & this avond dan slapen mijn jelly beans D:

    & das lullig als ze dat aan et eind pas zeggen xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik had ook een FU moment. Ik was helemaal vergeten om aan 2 klanten wijn te brengen, zaten ze daar te wachten. :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Da's al oud Laura, pff. (gayhand)

    Ja joh, wel twee hele dagen oud!(joehoe)

    Oh wacht, ik heb er nog één! Ik maak veel domme dingen mee in die ijssalon waar ik werk! Er kwam laatst een Duitse vrouw langs, met haar Chihuahua. En toen bestelde ze een ijsje en begon ze in het Duits te ratelen dat haar hond zo'n dorst had en dat hij water moest hebben of zo. Dus ik pak een bekertje water voor haar hond, zet ze het in een hoek neer. Die hond duwt ze erop af, rent ze ineens weg met dat beest. Was ook wel een beetje een FUU momentje!

    Dursley schreef:
    Oh wacht, ik heb er nog één! Ik maak veel domme dingen mee in die ijssalon waar ik werk! Er kwam laatst een Duitse vrouw langs, met haar Chihuahua. En toen bestelde ze een ijsje en begon ze in het Duits te ratelen dat haar hond zo'n dorst had en dat hij water moest hebben of zo. Dus ik pak een bekertje water voor haar hond, zet ze het in een hoek neer. Die hond duwt ze erop af, rent ze ineens weg met dat beest. Was ook wel een beetje een FUU momentje!


    Wut ?XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Wut ?XD


    Ja, zo stond ik daar ook een beetje! En alle klanten die keken haar ook na zo van; 'wtf'. Maar ze staat al redelijk vaag bekend op mijn werk. Ze zat laatst dus ook al tegen kinderen te zeggen; 'Dan krijgen jullie van mama een ijsje.' en whatever, maar die kinderen waren niet eens van haar! Ze gingen namelijk apart zitten, en zij ging toen ineens in haar eentje weer weg! Vage mensen op de wereld, haha!

    'n vriend: Ik heb een nieuwe auto en ik ga een kameraad ophalen in Zwolle. Lekker muziek keihard aan omdat d'r nieuwe boxen in zitten.
    Ik, een rijbewijsloos meisje: FUUUU.


    No growth of the heart is ever a waste