• Als alweer blijkt dat ik de verkeerde versie van Red Riding Hood heb gedownload. Ik lig nu al namelijk 3,5 uur naar BitTorrent te staren en hij is nu op 98,9%...
    Pray for me, want als het mislukt zou het al de 5de keer zijn(huil)

    Dat is kut.
    *kruist haar vingers*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Dat is kut.
    *kruist haar vingers*


    Are you lost?

    Ik heb juist een film gedownload dat de waarde heeft van 3 films het ging super traag maar het is wel een goeie.
    Ik duim voor je dat het een goede film is.(Y)


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    ik ben nu sims 3 middeleeuwen aan het downloaden:Y)

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 23:27 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Keyblade schreef:
    ik ben nu sims 3 middeleeuwen aan het downloaden:Y)

    IK BEN ZO JALOERS OP JOU. D:
    Veel succes!
    Weet iemand een Sims die ik kan downloaden voor de traagste Mac van de hele wereld? (cat)


    Where there is a sea there are pirates...

    EN:
    HET IS MISLUKT! Ja hoor, Media player 'ondersteund' die stomme k*t film niet en Quicktime wil niet openen! Het is dat ik egt GEEN geld heb, anders zou ik mijn computer nu verdrinken(huil)

    TheSandwich schreef:
    EN:
    HET IS MISLUKT! Ja hoor, Media player 'ondersteund' die stomme k*t film niet en Quicktime wil niet openen! Het is dat ik egt GEEN geld heb, anders zou ik mijn computer nu verdrinken(huil)

    Aaah echt k*t voor jouw.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    TheSandwich schreef:
    EN:
    HET IS MISLUKT! Ja hoor, Media player 'ondersteund' die stomme k*t film niet en Quicktime wil niet openen! Het is dat ik egt GEEN geld heb, anders zou ik mijn computer nu verdrinken(huil)

    Download K-Lite codec pack. Dan is er een GROTE kans dat windows media player hem wel ondersteunt


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Heb je geen PowerDVD ofzoiets? Staat ook op veel computers.
    Soms moet je bepaalde dingen linken aan programma's, dat die misschien daarom niet wil afspelen?
    Normaal kan je ergens programma's linken aan uitvoeren van bepaalde dingen.
    Ik kan bijvoorbeeld uit 3 of 4 dingen kiezen om films af te spelen. Maar standaard heb ik PowerDVD ingesteld. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Download K-Lite codec pack. Dan is er een GROTE kans dat windows media player hem wel ondersteunt

    Hé, dat komt me bekend voor 8D

    Ot: Ik download wel altijd de goede :3 Maar ik download alleen films en muziek, geen games.
    Je mag mijn sims anders wel lenen ^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    misschien kun je hem gewoon bekijken op I need popcorn? maar dan is het zonder subtitles, maar het is een goede site waar je hem hoogstwaarschijnlijk op kan kijken


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Je kunt de film ook op internet bekijken. (:
    Eumovies.eu


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nevada schreef:
    (...)
    Hé, dat komt me bekend voor 8D

    Dat gaf ik jou ook :W


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mudblood schreef:
    Je kunt de film ook op internet bekijken. (:
    Eumovies.eu

    I know maar ik wil ze op mijn Ipod zetten (Geschiedenis-tijd-verdrijf-ding) en ook op mn laptop kunne bekijken zonder verbinding

    Kan je niet gewoon naar letmewatchthis.ch?
    edit: nvm

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 23:44 ]


    Carry me away, I hope that you don't break.