• [Dit topic zal enkel duidelijk en interessant zijn voor de mensen die daadwerkelijk weten wie ‘Omnia’ is of naar hun muziek luisteren :3]

    Ik kwam een vriend van me tegen op het station. Iemand waar ik vaker topics over had gemaakt dat ik hem zeg maar een soort van richting Omnia had gepushed toen ze een nieuwe didgeridoo speler nodig hadden en zij hebben hem sinds kort officieel aangenomen dus nu zit hij in de band, wat super gaaf is trouwens :3.
    Hij vertelde me dat ik een stap verwijderd was van de nieuwe cd van Omnia. Zoals ieder jaar brengt Omnia een nieuwe cd uit op een festival genaamd ‘CastleFest’ wat in feite een middeleeuws pagan festival is. Ik snapte er dus geen drol van maar toen vertelde hij me dat hij de nieuwe cd in zijn rugzak had zitten zodat hij die aan zijn moeder kon laten zien :3.
    Het is zo irritant dat ik het letterlijk bijna kon aanraken, ruiken, zien, voelen en horen. Maar aangezien ik er al ruim een half jaar op wacht kunnen die paar dagen er ook nog wel bij :3..


    Hebben jullie dat wel eens gehad dat je iets bijvoorbeeld heel graag wilde hebben, en dat het gewoon letterlijk binnen handbereik lag maar dat het nog niet mocht en je toch nog moest wachten een x aantal dagen?


    En voor diegenen die Omnia kennen/luisteren; Ben je benieuwd naar de nieuwe cd? En kom je volgende week naar CF. Zoja? Welke dagen? En blijf je dan op de CFcamping of reis je gewoon heen en weer?

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 0:07 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Dat is pretty awesome, en inderdaad vet onuitstaanbaar :-P
    Ik wilde misschien gaan, maar ik ben geldloos :/


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    FACEPLANT schreef:
    Dat is pretty awesome, en inderdaad vet onuitstaanbaar :-P
    Ik wilde misschien gaan, maar ik ben geldloos :/
    Hmm ja snap ik. Voor de inhoud van het festival zelf valt het nog wel mee hoe duur een kaartje kost, maar dan moet je natuurlijk ook nog vervoer enzo regelen/betalen. Das wel minder. Maarja, volgend jaar kun je dan altijd nog gaan (pirate)! :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ken het niet. Hihi, stiekem vind ik het grappig. Ja, mijn humor is .. raar.

    Glue schreef:
    Ik ken het niet. Hihi, stiekem vind ik het grappig. Ja, mijn humor is .. raar.
    Heheh. :3 Als ik de cd niet heel heel heel graag zou willen horen zou ik het ook wel grappig vinden. Nu vind ik het alleen even irritant, haha :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik denk niet dat ik die zelfbeheersing zou hebben, haha.
    En ik zit momenteel verlangend te wachten tot zaterdag om eindelijk Harry Potter 7.2 te gaan bekijken (ja, weeral HP ...) omdat ik mijn beste vriendin beloofd had dat ik hem samen met haar ging bekijken en ze pas van nu maandag terug is van op reis.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Monkeyslut schreef:
    Ik denk niet dat ik die zelfbeheersing zou hebben, haha.
    En ik zit momenteel verlangend te wachten tot zaterdag om eindelijk Harry Potter 7.2 te gaan bekijken (ja, weeral HP ...) omdat ik mijn beste vriendin beloofd had dat ik hem samen met haar ging bekijken en ze pas van nu maandag terug is van op reis.
    Nouja ik kan die vriend van me denk ik moeilijk tegen de grond slaan enkel om een cdtje denk ik :'D!Oo jaa daar heb ik ook zo naar uitgekeken! Nou alvast heel veel plezier dan! (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    Word de eerste castlefest in een flinke tijd waar ik niet naartoe ga, geloof ik. Geen zin :(


    quidquid excusatio prandium pro

    Alwinasaurus schreef:
    Word de eerste castlefest in een flinke tijd waar ik niet naartoe ga, geloof ik. Geen zin :(
    Oooo dat meen je niet? Ga je serieus omdat je geen zin hebt :c... Noooooo ):


    Wie du mir, so ich dir.

    Kan dit jaar alweer niet naar Castlefest om bij de cd presentatie te zijn :(. Maar ben wel een aantal keer naar de poetree van Stenny geweest dus heb al een aantal liedjes gehoord <3. (en sta op de foto met mr. Fluffy :D )

    Anyway, kijk erg uit naar de cd.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 23:30 ]

    Alles wat ik wil hebben is altijd binnen het handbereik, maar ik zal het nooit krijgen. :')
    Voorlopig toch.


    Where there is a sea there are pirates...

    hellgirl1417 schreef:
    Kan dit jaar alweer niet naar Castlefest om bij de cd presentatie te zijn :(. Maar ben wel een aantal keer naar de poetree van Stenny geweest dus heb al een aantal liedjes gehoord <3. (en sta op de foto met mr. Fluffy :D )

    Anyway, kijk erg uit naar de cd.
    Noo dat is erg jammer! - ik krijg er maar buikpijn van dat jullie zeggen dat je niet naar CF kunt komen. Ik zou echt doodgaan van verdriet :/ - Ik vind poetree idd ook echt gaaf. übertof dat je met mr. Fluffy op de foto staat :Y) :'D!


    Wie du mir, so ich dir.