• Altijd als ik aan mensen vraag wat ze van Duitsland vinden dan halen ze er altijd WO2 bij. En dan is het antwoord 'Flikker op met je duitsland'of 'Alle duitsers zijn homos'.

    Ik zelf vind Duitsland echt een prachtig land met een geweldige cultuur. En ik ben verliefd op hun taaltje. Leipzig und Berlijn en Hamburg zijn Allemaal prachtige plaatsen. En de mensen zijn ook zo gastvrij.

    Wat vind jij ervan?

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 19:29 ]

    De taal vind echt lelijk, en van dat gastvrij is ook niet helemaal waar... Maar het land opzich is prachtig


    All I wanna do is lose control

    Fellatio schreef:
    (...)

    Whaha XD dan vermijd je mij dus niet ;P Yeah

    Woon je in Groningen dan? (:

    -oops beetje heel erg offtopic.


    -

    Ik vind dat "Alle Duitsers zijn homo" een legendarisch nummer is. _O_

    Nee zonder te kutten, heb niks tegen Duitsers. Ieder land heeft zijn goede en minder goede kanten, en ik heb geen slechte ervaringen met Duitsers. Daarbij hebben ze een geweldig voetbalelftal! ;)


    ars moriendi

    De taal vind ik lelijk.

    En als ik aan Duitsland denk denk ik aan braadworst en bier.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik vind het een super land! Echt waar. Ik zit er sterk aan te denken om in Aken te gaan studeren.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    DreamHead schreef:
    De taal vind echt lelijk, en van dat gastvrij is ook niet helemaal waar... Maar het land opzich is prachtig


    Echt wel. Ik was er een paar dagen op vakantie met mijn bff en geloof me. we reden in haar auto en we waren de weg kwijt. Dus toen hebben we bij een pasgetrouwd koppel aangebeld dat net hun eerste kindje gekregen. Ondanks hun eigen zorgen met de baby enzo hebben ze ons mee laten eten en ervoor gezorgd dat we veilig en wel in ons hotel aankwamen.

    Dus hoezo niet gastvrij?

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 19:52 ]

    ik vind de taal irritant, ik mag met school ook kiezen om naar berlijn/dresden te gaan, maar duitsland spreekt me gewoon niet aan (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Hale schreef:
    (...)

    Echt wel. Ik was er een paar dagen op vakantie met mijn bff en geloof me. we reden in haar auto en we waren de weg kwijt. Dus toen hebben we bij een pasgetrouwd koppel aangebeld dat net hun eerste kindje gekregen. Ondanks hun eigen zorgen met de baby enzo hebben ze ons mee laten eten en ervoor gezorgd dat we veilig en wel in ons hotel aankwamen.

    Dus hoezo niet gastvrij?

    Oh ja, die 2/3 mensen maken het verschil tussen gastvrij en niet gastvrij ook zo duidelijk.
    Come on, door die 2/3 mensen weet je toch nog niet of Duitsland gastvrij is of niet?


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    SkyHigh schreef:
    Ik ben het met je eens :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    "Gastvrijheid van een land" is over het algemeen bullshit. In ieder land heb je aardige behulpzame mensen en botte klootzakken.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 19:56 ]


    ars moriendi

    Hale schreef:
    (...)

    Echt wel. Ik was er een paar dagen op vakantie met mijn bff en geloof me. we reden in haar auto en we waren de weg kwijt. Dus toen hebben we bij een pasgetrouwd koppel aangebeld dat net hun eerste kindje gekregen. Ondanks hun eigen zorgen met de baby enzo hebben ze ons mee laten eten en ervoor gezorgd dat we veilig en wel in ons hotel aankwamen.

    Dus hoezo niet gastvrij?

    Jij geeft altijd maar 1 voorbeeld als argument en dan moet iedereen hun mening maar meteen veranderen? :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Jij geeft altijd maar 1 voorbeeld als argument en dan moet iedereen hun mening maar meteen veranderen? :'D

    ^ dit dus.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Genius schreef:
    (...)
    Jij geeft altijd maar 1 voorbeeld als argument en dan moet iedereen hun mening maar meteen veranderen? :'D


    Nee natuurlijk niet.

    Hale schreef:
    (...)

    Nee natuurlijk niet.

    Jawel, dat doe je wel.
    Want ik zie duidelijk maar 1 argument, en jij baseert je mening over gastvrijheid daarop.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Mwah, ik ben in Berlijn geweest, maar vond er niet veel aan. Er zijn veel mooiere steden :3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.