• JA!!
    Tom is Sepasties aan het doen!! o.o
    Hij is helemaal aant blub aan het doen. en heel hard aan het rond zwemmen.
    terwel dat Bill zij taak is. want bill die is bang vor de camera, en dan gaat hij heel hard rond zwemmen. en Tom ligt altijd half dood op de boden, stond liggen doen,
    Maar nu is Tom helemaal aan het blubben en zjin kiewen gaat heel erg heen en weer. en hij is door de plant aan het zwemen, en het ziet er egt eng uit.
    en ik weet niet wat er is!! o.o
    En ik weet hellemaal niet hoe ik ze moet verzorgen. want ik heb ze voor sinterklaas op sgool gekrege.
    [Voor de Maffe kindere onder onz, ik heb het over mijn goudvissen.]


    Dunno ><

    Whhaa xD


    We can only learn to love by loving.

    Heb je de kom met zeep schoongemaakt? =='


    Bored.

    Heb je de kom met zeep schoongemaakt? =='

    Ja! en ik heb ook van dat spul er in gedaan, dat het gloor er uit gaat!


    Dunno ><

    (...)
    Ja! en ik heb ook van dat spul er in gedaan, dat het gloor er uit gaat!

    Dan zou ik ze heel snel uit die kom halen! Een vissenkom mag je alleen met heet water schoonmaken omdat er altijd zeepresten achterblijven die dodelijk zijn voor vissen.


    Bored.

    (...)
    Dan zou ik ze heel snel uit die kom halen! Een vissenkom mag je alleen met heet water schoonmaken omdat er altijd zeepresten achterblijven die dodelijk zijn voor vissen.

    1. hij is niet met zeep sgoon gemaakt.
    en 2. dat spul, was spesciaal voor goudvissen. dat het watter, voor hun word gemaakt ><
    en ze leven er al een week in....
    maar hij doet dat sins vandaag!


    Dunno ><

    (...)
    Dan zou ik ze heel snel uit die kom halen! Een vissenkom mag je alleen met heet water schoonmaken omdat er altijd zeepresten achterblijven die dodelijk zijn voor vissen.

    Die vis wordt vermoord. Vissenmishandeling. O.O

    omg, ik haat vissen .. ö
    sorry ; maaha, ik had eerst 2 visse vn myn nicht gekrege, 1 daarvan was al na 1 dagje dood, omdat ik die bak met zeep had uitgekuist en ni goed had afgespoelt en pf, ik wist da nieeee .. ;D mr die andre lag dr zo half dood in enaal, maar die is dr bovenop gekomen, dn heb ik 'r 1 nieuwe gekocht, die was ook na een paar weke dood, weet ik het hoe het komt, en uiteindelijk is de oudste 'jeffke' genaamt, doodgegaan terwijl ik in frankrijk zat =( maha, myn nonkel heeft hem begraven in de tuin met een kruisje enaall ;D
    xx


    Some people make the world special just by being in it

    (...)
    1. hij is niet met zeep sgoon gemaakt.
    en 2. dat spul, was spesciaal voor goudvissen. dat het watter, voor hun word gemaakt ><
    en ze leven er al een week in....
    maar hij doet dat sins vandaag!

    Is de watertemperatuur verandert?


    Bored.

    (...)
    Die vis wordt vermoord. Vissenmishandeling. O.O

    Egt niet ><
    Die vrouw van de dierenWinkel, zij dat!!
    En dat spul is tog voor goudvissen. >< en dan zouden ze al lang dood moeten zijn.


    Dunno ><

    (...)
    Is de watertemperatuur verandert?

    nee ook niet..
    het is koud, louw. en die vruow zij dat dat moest..


    Dunno ><

    (...)
    nee ook niet..
    het is koud, louw. en die vruow zij dat dat moest..

    Klopt. Dat moet ook. Hmm, dan zou ik het ook niet weten. Misschien gewoon de dolle 5 minuten?


    Bored.

    hahaha ik hoop dan voor jou dat je vadder geen gelijk krijgt;)xD
    XXX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    (...)
    Klopt. Dat moet ook. Hmm, dan zou ik het ook niet weten. Misschien gewoon de dolle 5 minuten?

    dat hoop ik ook!!
    want het ziet er egt niet uit..xD


    Dunno ><

    hahaha ik hoop dan voor jou dat je vadder geen gelijk krijgt;)xD
    XXX

    Nee!!! ze mogen niet door de Wc, ik ben aan ze gehegt~
    dan ga ik ze gewoon agterna!..xD


    Dunno ><

    (...)
    dat hoop ik ook!!
    want het ziet er egt niet uit..xD

    Film het en zet het op YouTube. Misschien wordt je er wel wereldberoemd mee.


    Bored.