• Ik had die weddenschap nooit aan moeten nemen. Ik had moeten luisteren. Maar ik wil dit. Ik kan dit. En het gaat me lukken binnen deze 365 dagen, koste wat kost.




    1. Een vriendje krijgen.
    2. Een verhaal afschrijven.
    3. Een nieuwe gitaar kopen.


    Drie opdrachten, die op het eerste gezicht te doen lijken, maar toch lastig uit te voeren zijn. En wat als het niet lukt, voor het einde van het jaar?




    - Start 01'01'2014.
    - Eindigt 31'12'2014.
    - Wel geïnspireerd door maar niet gebaseerd op de werkelijkheid.
    - ©Gilbertson.







    365.

    Emily(16 jaar) viert het nieuwe jaar voor het eerst in haar leven met haar vrienden. Deze eerste keer loopt echter meteen uit de hand. Emily gaat een weddenschap aan, die voor haar bijna onmogelijk is te winnen. Haar vrienden proberen haar over halen te stoppen aangezien deze weddenschap haar leven over lijkt te nemen en ze vergeet de reden van de weddenschap. Maar het gevolg, krijgt ze maar niet uit haar hoofd. Ze negeert het advies van haar vrienden en stopt niet met de weddenschap.
    En wat er zal gebeuren als ze verliest? Dat houdt ze liever voor iedereen geheim.


    - Tips en kritiek zijn altijd welkom zolang het niet neerbuigend wordt gebracht.
    - De bedoeling is dat ik elke dag één stukje activeer. Dit stukje zal waarschijnlijk niet meer dan 300 woorden bevatten.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 12:44 ]


    :)

    I'll read it, whatever it brings (:
    Ik vind 365 trouwens een mooie titel (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    It is nice.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Klinkt heel mooi! Je hebt me nieuwsgierig gemaakt. :)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb een abo genomen uit nieuwsgierigheid. :3


    Do what people say you can't.

    Lijkt awesome.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Bedankt iedereen. ;3


    :)

    Ik heb een bladwijzer genomen, klinkt veelbelovend. En ik vind 365 ook een goede titel!


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Cozart schreef:
    Ik heb een abo genomen uit nieuwsgierigheid. :3


    En ik vind de titel best goed zo (:


    16 - 09 - '17

    Dan zal ik de titel eerst maar zo houden.
    Het eerste hoofdstukje staat online. Ik ben benieuwd.


    :)

    Ben wel heel benieuwd heb er een abbo op genomen.