• Ik was zo met een jongen aan het praten.
    En hij heeft het zo over lef enzo, maar hij maakt mij niet echt onder de indruk met zijn 'lef'.

    Maar wat vinden jullie nou lef..
    of situaties mee gemaakt waar je lef voor moet hebben.

    Tell me ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Uhm iets doen waar je doodsbang voor bent om anderen te redden?
    nee idk xD


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Een blinde voor de kop slaan en zeggen: 'Die heb je niet zien aankomen, eh?'.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik kan op dit moment even nergens op komen.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Shockwave schreef:
    Een blinde voor de kop slaan en zeggen: 'Die heb je niet zien aankomen, eh?'.


    Al vaak gehoord maar toch moet ik erom lachen xd :$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shockwave schreef:
    Een blinde voor de kop slaan en zeggen: 'Die heb je niet zien aankomen, eh?'.

    Dat is gewoon onbeleefd, niet dapper.

    Afijn, je verzetten tegen iemand die je angst in boezemt, om je standpunt te verdedigen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Raam ingooien bij een politiebureau en dan naar binnenlopen en de steen terugvragen..

    Als ik wat meer lef had, hadden een paar mensen een groot probleem gehad.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Antichrist schreef:
    Raam ingooien bij een politiebureau en dan naar binnenlopen en de steen terugvragen..


    LOLOL, dat was ook het eerste waar ik aan dacht! (krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Shockwave schreef:
    Een blinde voor de kop slaan en zeggen: 'Die heb je niet zien aankomen, eh?'.

    Hahahaha. :')

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 15:44 ]

    De hond van de buren doodschieten en vragen of ze de rotzooi willen opruimen. (cat)

    flauw

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 15:46 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Shockwave schreef:
    Een blinde voor de kop slaan en zeggen: 'Die heb je niet zien aankomen, eh?'.


    dat getuigt niet van lef maar van brutaliteit...


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Voor jezelf op durven te komen, stoer doen is geen lef hebben.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 15:47 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    In de tuin van een neger schijten en zeggen dat zijn kind gesmolten is...(duivel)

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 15:48 ]


    Not fitting in gave me a reason to stand out.

    Iemand op school moest voor zijn examen filosofie een werkstuk schrijven over "lef". De hoofdvraag was dus "Wat is lef?" en daar moest je dan over schrijven.
    Die jongen heeft toen een blaadje gepakt, erop gezet Dit is lef. en het ingeleverd.

    Dan vond ik dus echt zo geniaal, maar daar heb je ook echt wel heel wat lef voor nodig. Helaas waren de leraren er niet blij mee en mocht hij uiteindelijk de opdracht opnieuw doen, maar hij mocht het zeker nooit meer doen en had geluk dat hij nog een kans kreeg, want hij had ook kunnen zakken, omg.


    “Love is a contradiction.”

    Ballad schreef:
    Iemand op school moest voor zijn examen filosofie een werkstuk schrijven over "lef". De hoofdvraag was dus "Wat is lef?" en daar moest je dan over schrijven.
    Die jongen heeft toen een blaadje gepakt, erop gezet Dit is lef. en het ingeleverd.

    Dan vond ik dus echt zo geniaal, maar daar heb je ook echt wel heel wat lef voor nodig. Helaas waren de leraren er niet blij mee en mocht hij uiteindelijk de opdracht opnieuw doen, maar hij mocht het zeker nooit meer doen en had geluk dat hij nog een kans kreeg, want hij had ook kunnen zakken, omg.


    Whahaha, die is geniaal xD


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.