• Wij hebben een nieuwe tv (nou hij is al 5 jaar oud maar komt van mijn opa en oma).Hij is veel te groot te hoog .Je kan niet meer van de zijkant kijken als je zit te eten want dat krijg je een of andere vaag wit beeld.En nu zijn de kleuren irrtant. De ondertiteling word steeds geel en baalde plekken wit en zo wisselt het steeds.Mar ook allen krijg een geel randje. mensen krijgen gele randen . Schaduw word soort van geel.
    Ik erger mij dood aan die tv >.
    Nog iemand een irritante tv?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ohno, in de woonkamer we een flatscreen en ik heb de oude breedbeeld tv op m'n kamer. En m'n ouders hebben mijn oude TV, lol.
    luv.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 20:46 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    De tv bij me zus vind ik vaag.. maar die hier bij me pa niks mis mee xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nee, ik heb zon plasma scherm, en ik vind hem heel fijn.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    ja, mijn tv is gewoon kapot(cat)
    hij geeft paars beeld als je hem perongeluk aanraakt:@ en de skartkabel is ook kapot die steunt nu op een paar boeken, maar gelukkig kijk ik de meeste fils op de tv beneden:P dus heb ik er neit zoveel last van


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    De tv beneden is best vaag.
    Dan zie je een zwart scherm en dan zie je tegelijk heel licht mensen op de achtergrond lopen.
    Of je zit een film te kijken dan zie je vaag links boven ondertiteling van een ander programma.
    Onze vorige tv was helemaal raar, daar werd het beeld roze van Oo"


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ik kijk niet zoveel TV, ik lees meer. Ik denk dat ik het ook irritant zou vinden als mijn boeken onleesbaar zouden worden...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    blondie pa gaat daarlijk weer rommelen aan die tv :3


    Shoganai i ne~

    Shockwave schreef:
    Ohno, in de woonkamer we een flatscreen en ik heb de oude breedbeeld tv op m'n kamer. En m'n ouders hebben mijn oude TV, lol.
    luv.


    Iets klopt niet aan dit verhaal, of ligt het aan mij?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    grapefruit schreef:
    Ik kijk niet zoveel TV, ik lees meer. Ik denk dat ik het ook irritant zou vinden als mijn boeken onleesbaar zouden worden...


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Wij hebben een vage UPC-box. Telt dat ook?


    Fat chance.

    Wij hebben ook een vage UPC-box, blij dat ik niet de enige ben!
    Kijkt er iemand weleens naar de VPRO?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    grapefruit schreef:
    Wij hebben ook een vage UPC-box, blij dat ik niet de enige ben!
    Kijkt er iemand weleens naar de VPRO?

    Wij hebben ook de upc box :3 die dingen gaan snel kapot O.o


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wij hebben zo'n stom kastje achter de tv van Ziggo waardoor die tv de hele tijd zegt: 'zender gecodeerd'. Terwijl we gewoon doe zenders hebben. Vet irritant.

    Maar ik heb mijn eigen tv (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Zo te lezen heb je gewoon een slecht paneel in je tv.

    Wij hebben zo'n oude CRT-TV beneden staan en het beeld is daarvan bol gaan staan, das ook hartstikke irritant als bv de ondertiteling erdoor uit het beeld raakt.

    Shockwave schreef:
    Ohno, in de woonkamer we een flatscreen en ik heb de oude breedbeeld tv op m'n kamer. En m'n ouders hebben mijn oude TV, lol.
    luv.

    Same :3


    Let it come and let it be