• This is war. || Draco Malfoy

    Er zijn donkere tijden aangebroken in de toverwereld. Severus Sneep is het nieuwe schoolhoofd van Zweinstein, Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus, wat inhoud dat er dooddoeners rond lopen.
    Dan komt er ook nog een bij dat al het slecht in de wereld zich heeft aangesloten bij Voldemort en zijn volgelingen.
    Ouders zijn bang, en durven hun kinderen niet meer naar Zweinstein te laten gaan, ook al roepen ze het hardst ‘het leven gaat door, doe je ding’.

    Romy Dreammaker en Femke Argentum zijn beste vriendinnen, gaan door het vuur voor elkaar. De ene verliefd op een volgeling, de ander op een bloedverader.
    Beide wonen in Londen,
    Beide zestien jaar oud,
    Beide op een leeftijd van tien op Zweinstein terecht gekomen,
    Beide gesorteerd bij Zwadderich,
    Beide ouders die volgelingen zijn van Voldemort,
    Beide op de scheiding van goed en kwaad,
    Beide bijzonder, en in staat om de toverwereld te redden van het kwaad.

    Dit is oorlog.

    Tot nu toe nog maar drie hoofdstukken, maar ik doe mijn best om vlot door te schrijven.
    Het verhaal is trouwens gebaseerd op Harry Potter and the Deathly Hallows pt 1 & 2, de films dus. Ik herhaal, gebaseerd.

    Ik zou het waarderen al zou je eens een kijkje nemen! (:

    'x

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 21:47 ]


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    - ik zal ff kijken

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 21:48 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Haha, sorry, ik heb hem er net bijgezet.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Weet je dat er al minstens twee stories zijn met de naam This is War? Een daarvan is van mij, en de andere van Kalona. :'D
    Ik zeg trouwens niet dat je de naam moet veranderen hoor, ik wilde het gewoon even opmerken. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh echt? Sorry, dat wist ik niet!


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.