• Hey,

    Ik ga in augustus voor de eerste keer in mijn eentje met het vliegtuig :)
    Ik heb ooit al eens gevlogen, maar toen was ik zes ofzo dus daar weet ik niet veel meer van.
    Vliegen jullie veel?
    En hebben jullie tips wat (niet) te doen?
    Ik wilde dit gewoon even weten want ik ben toch een klein beetje nerveus :$


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Omg ik zou dat nooit durven :'D


    Rainbows on my staircase ~

    Ik heb nog nooit gevlogen in een vliegtuig. ;s

    Ik ga in augustus voor het eerst vliegen, en ben zelf ook nerveus omdat ik allemaal verhalen hoor enzo.

    Ik heb daarom ^ eigenlijk geen tips, sorry.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Neem een kauwgom , dat helpt voor het suizen van je oren & probeer gewoon wat te slapen dan is de reis nog zo snel voorbij. (:
    & Je hoeft helemaal niet te stressen , in een vliegtuig zitten lijkt allemaal veel erger dan het allemaal is , dus blijf gewoon kalm en voor je het weet ben je alweer geland ;d


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Ik ga een vriendin bezoeken, dus het is enkel alleen vliegen.
    Haar ouders komen me ophalen aan de luchthaven, dus zo eng is het ook niet hé ;)


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Eet kauwgom als je land en stijgt...Dat helpt tegen het fluiten in je oren.
    Bestel zéker geen cola...heb al enkele keren gehad dat het echt naar plastiek smaakte.
    Wat je ook voelt, het vliegtuig stort niet neer ^-^
    fijne vlucht trouwens :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dankje
    Dan maak ik al een lijstje :)
    Kauwgum dus.
    Het is maar 2,5 u vliegen dus zo snel zal ik me nog niet vervelen.
    @Raveleijn: veel succes ;)


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Kauwgom helpt inderdaad, wat ook helpt, voor de druk, is door je neus blazen terwijl je je neus dicht hebt.

    Veel plezier iig! <3


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Maak je niet druk, het is helemaal niets aan.
    Ik heb nu 4x gevlogen (2x heen en terug) en het valt allemaal réuze mee als je eenmaal weer geland bent.
    Wat ik niet zou doen; je vlucht missen x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Neem sws geen drinken mee, dat mag niet.
    Zeker ook geen nagelknippertjes of zakmessen in je handbagage, da's niet handig.
    En, ja, kauwgom voor het opstijgen en landen.
    neem tijdschriftjes, boeken, spelcomputerding mee voor tijdens de vlucht. Of als je 's avond/'s nachts vliegt zo'n minikussen :3
    En op tijd naar de gate gaan, volgens mij moet je daar 3 kwartier van te voren al zijn.
    En zorg dat je aan het raam zit :D, mooi uitzicht als er geen wolken zijn.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 23:35 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik heb zelf al vaak alleen gevlogen, en er is echt niks aan.
    Don't worry! (:


    Judging a person does not define who they are, it defines who you are.

    Ik laatst gevlogen voor de eerste keer. Ik vond het van te voren heel eng. Maar daarna vond ik het eigenlijk wel leuk.
    Denk niet dat het heel veel uit maakt of je dan alleen vliegt of niet.
    Tenzij het een lange vlucht is, dan is het gewoon minder gezellig. neem dan gewoon een boek mee, of muziek, of iets anders om te doen.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 23:35 ]


    Winter is coming.

    Ik vind vliegen totaal niet eng & leuk. Ik vond het de eerste keer ook niet eng, terwijl mijn moeder naast me vet zat te spacen en toen was ik echt 10 ofzo.

    Ik zou inderdaad kauwgom meenemen, van te voren checken wat er mee mag in je handbagage en je niet te licht kleden, want in vliegtuigen is het vrijwel altijd koud. En een vest is wel handig als je wil slapen, dan kan je die over je hoofd leggen, want de verlichting gaat niet altijd uit.
    En nog van tevoren naar de wc gaan, want seriously, in een vliegtuig wil je niet naar de wc :')
    Oja en ik zou het eten niet aannemen want dat is fucking smerig haha XD

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 23:44 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb al zo'n 12x gevlogen, wij gaan elk jaar wel met het vliegtuig naar Amerika :$

    Eet veel look en treiter je buur daar mee.
    Is zo grappig :'). Mijn vader deed dat altijd :')


    Owl you need is love.