• Er zijn jaren voorbijgegaan voor een groep wetenschappers eindelijk besluiten dat het tijd is om terug te keren naar een andere dimensie. Een duivelse, welteverstaan. Eentje waar ze een tijd terug per ongeluk terecht waren gekomen met een kapotte tijdmachine, en waar ze mensen hadden verloren.
    Het is aan de desbetreffende groep de taak om de dimensie, die ze de naam "(insert name)" gegeven hebben, uit te pluizen. Maar deze opdracht zal dood en verderf met zich meebrengen, iets dat ze binnen de kortste keren te weten zullen komen. Zal het hun lukken om de dimensie te bestuderen en veilig terug te keren or will they die trying?

    Ik vroeg me af of hier ammo voor was. Het is een plot dat een andere RPG opvolgt, maar verder heeft het er niets mee te maken. Ik wil wel graag weten of er genoeg mensen voor zijn, anders dan wordt het natuurlijk niet geopend.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Het klinkt opzich wel interessant.
    Of ik dan oo kecht meedoe hangt af van hoeveel tijd ik heb en hoe het uiteindelijke idee is uitgewerkt. In welke richting ik het dan zou willen zien, kan ik alleen niet echt zeggen.


    Stenenlikker

    Me, me, meeeeee. *O*


    Your make-up is terrible

    Kiriel schreef:
    Het klinkt opzich wel interessant.
    Of ik dan oo kecht meedoe hangt af van hoeveel tijd ik heb en hoe het uiteindelijke idee is uitgewerkt. In welke richting ik het dan zou willen zien, kan ik alleen niet echt zeggen.

    Wat is minder interessant voor je?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ya already know my answer.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik wil eventueel wel mee doen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Als er iemand vragen over het idee heeft, hoor ik het wel.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nice, dat zijn er al een paar! 8D


    Your make-up is terrible

    Ik zou wel mee willen doen, maar schrijven lukt me de laatste tijd niet echt en het volgen van een rpg al helemaal niet ):
    Helaas, want ik vind het wel echt een tof idee.

    Ik ben wel heel erg nieuwsgierig. Klinkt interessant. Waarschijnlijk doe ik wel mee. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Is dit nog open? Want dan zou ik wel mee willen doen.... Ik weet alleen niet precies hoe het werkt en wat een RPG precies is..... sorry.....
    Maar ik vind het idee heel cool en interessant! Dus, als het kan, wil ik misschien wel meedoen..... :)


    No comment

    AlphaWolve schreef:
    Is dit nog open? Want dan zou ik wel mee willen doen.... Ik weet alleen niet precies hoe het werkt en wat een RPG precies is..... sorry.....
    Maar ik vind het idee heel cool en interessant! Dus, als het kan, wil ik misschien wel meedoen..... :)


    Ik ook, al weet ik wél wat een RPG is. (Dat vakje is even korte uitleg, al weet iedereen het al)

    RPG.

    Rpg is dat je een rol hebt, die je zelf bedenkt. Iemand heeft een situatie bedacht (Braniel in dit geval) waarmee je speelt. Je typt gewoon naar elkaar toe wat je doet en denkt, maar, al zijn er uitzonderingen (als je een andere eigen rol bedoelt, of de rol niet gespeeld wordt), je mag niet over anderen bepalen.


    obsessive rage

    Ungoliant schreef:
    Ik zou wel mee willen doen, maar schrijven lukt me de laatste tijd niet echt en het volgen van een rpg al helemaal niet ):
    Helaas, want ik vind het wel echt een tof idee.

    Jammer. ): Ahwell, hopelijk gaat het schrijven je snel weer lukken!

    AlphaWolve schreef:
    Is dit nog open? Want dan zou ik wel mee willen doen.... Ik weet alleen niet precies hoe het werkt en wat een RPG precies is..... sorry.....
    Maar ik vind het idee heel cool en interessant! Dus, als het kan, wil ik misschien wel meedoen..... :)

    De roleplay is nog niet geopend, ik wil eerst zien hoeveel mensen er interesse in hebben. Maar fijn dat jij het wel een cool idee lijkt!
    Wat SirenSinging verteld in de spoiler klopt inderdaad, ja. Het zijn eigenlijk gewoon kleine verhaalstukjes, waar iemand anders dan op reageert.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    I'm in. c:


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    lijkt me leuk!