• Amortentia is de meest krachtige liefdesdrank ter wereld, en ruikt voor ieder persoon anders.
    Het ruikt naar hetgeen de drinker aantrekkelijk/lekker vindt, en nu ben ik benieuwd:
    Welke geur zou jullie aantrekken?
    Ik zou gaan voor de geur van pepermunt tandpasta, de geur die er buiten is als het net goed heeft gestortregend, en de geur van hardhout.

    En jullie, wat zouden jullie ruiken?

    [ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 13:00 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Koffie, de geur van de wax van mijn vriend en hoe mijn beste vriend ruikt. c: Ja.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    de geur van een open haard, de zee, nieuwe boeken, vanille, de geur als het buiten geregend heeft en net gemaaid gras. (:


    ed westwick <3

    regen(ik hou van de geur :3)
    kaneel
    mijn hond
    oude boeken (uit de bib ofzo)
    onweer (hehe, moest er nog even bij)
    I know, I know, I'm crazy

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 10:14 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Natuur, vuur en een vleugje axe.
    Neen ik weet niet, dat is eigenlijk wat ik hoop te rieken want dan is het een goed teken. (krul)

    Axe douchegel,kersen,vers gewassen lakens,mijn parfum.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    De geur van mijn vader/of mijn eigen parfum. de buitenlucht als het net geregend heeft en, ik denk chocolade of de geur van de jongen die ik heeeeel leuk vond, want die rook superlekker ;$


    I'm in love with you and all your little things

    De geur van mijn vriend als we knufflen...

    gezichtsreiniger van nivea :9~


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Een geur dat het net gestort (geregend) heeft buiten; dat je de natuur zo goed kunt ruiken en dat gemengd gaat met een brandhout en zoetachtige geur; wat ook mij een fijn gevoel geeft van binnen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Drop, de geur van een stortbui na een warme dag en hoe het thuis ruikt


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    CHOCOLADE :9~


    Smart has the plans , stupid has the stories.

    Xannon schreef:
    Een geur dat het net gestort (geregend) heeft buiten; dat je de natuur zo goed kunt ruiken en dat gemengd gaat met een brandhout en zoetachtige geur; wat ook mij een fijn gevoel geeft van binnen.

    Dat, rozen, en misschien iets met vuur.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2011 - 15:10 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    De geur van regen op gras, een beetje bos, en iets zoetigs, maar niet te. En chocola.


    Food.

    Die geur die je ruikt als je een bioscoop binnen komt :3


    Caution first, always.

    Pas gemaaid gras, regen, rozen, boeken, chocola en een leuke jongen.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2011 - 15:17 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.