• De stelling van vandaag luidt:
    De mens laat zich leiden door angsten.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I am an idiot, I move.

    Ben ik één van.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Het hangt van de persoon af.


    Haat me? Bovenin is een kruisje:P

    MrsLovett schreef:
    Eens, hoe dacht je dan dat we die 5000 jaar hebben overleeft?
    Ongemerkt laten we ons leiden door angs. Denk bv maar aan vuur, als we te dicht bij vuur komen of als het te heet word vluchte we weg omdat we bang zijn. Dat is nou het instinct.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ja dat is waar, niet iedereen is zo zelfverzekerd dat ze alles durven. Sommige mensen houden niet van een vriendenkring dus mijden ze dat, ze houden niet van oogcontact dus praten ze niet echt veel met andere mensen. En sommige mensen hebben faalangst en die zie je ook niet met gemak een toets maken, maar met ongemak zeg maar.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    sommige totaal wal en sommige weer helemaal niet..
    en sommige zitten ertussen in^^

    dus oneens


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    VampireFairy schreef:
    Het hangt van de persoon af.


    To infinity and beyond •

    Captain schreef:
    (...)
    Ik ben niet echt bang van vuur hoor. Dat is alleen maar een gewone gedeelte van mijn dagelijkse leven, dus ja.
    Maar bv hoogtevrees kan ik wel begrijpen, maar toch zijn er vele mensen die die angsten kunnen overwinnen.
    Ik heb bv geen fobieën of angsten, waardoor ik veel durf, maar veel mensen blijven hun angsten gewoon mijden.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    niet met alles, maar ik denk dat zoiets ook wel normaal is. het hoeft ook niet laf of slecht te zijn als je dingen als (bijvoorbeeld als je bang bent voor ruzie) dat je ruzie vermeid. of als je hoogtevrees hebt dat je dan niet op het dak gat zitten. daar in tegen moet de angst je leven niet gaan beheersen.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    MrsLovett schreef:
    (...)
    Tuurlijk wel, door ervaring weten we wat we niet moeten doen,omdat we door ervaring er angst voor hebben gekregen.
    Vuur was maar een voorbeeld, maar geef toe, je komt niet te dich bij vuur omdat je bang bent(ongemerkt) om je te verbranden.

    Persoonlijk ben ik gek op vuur xD ik loop altijd met lucifers te klooien


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ja, en dat is maar goed ook!


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Astarte schreef:
    de meesten wel ja.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mee eens.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Mmm, oneens. Het verschilt per situatie.


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Eens,Ik ben er een beetje 1 van :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hangt er van af(cat)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.