• (Door de links in het topic van EMIN3M ben ik hier over beginnen nadenken).

    Wat vinden jullie het mooist? De modellen zoals wij ze in het algemeen kennen of de plussize modellen? Ikzelf vind de plussize modellen een stuk mooier, ze zijn veel natuurlijker en hebben vrouwelijke vormen.

    En wat vinden jullie?


    PLUSSIZE





    "GEWONE" MODELLEN



    [ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 14:58 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Plussize, in dit geval. Maar er zijn nog veel dikkere modellen, en dat vind ik dan wel weer minder mooi. ;x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ik wil de pret niet bederven maar ik zie totaal GEEN verschil.

    TheSandwich schreef:
    ik wil de pret niet bederven maar ik zie totaal GEEN verschil.


    Menens? ö Die laatste is toch een lat tegenover de twee eerste?


    If we had not a soul, music would have created it.

    Iedereen is goed zoals 'ie is natuurlijk, maar ik vind persoonlijk plussize modellen wel iets mooier.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Lovefaker schreef:
    Plussize, definately. Al vind ik haar (de eerste) niet echt 'plus'-size.


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    Illuminati schreef:
    Ik vind geen van beide het mooist. Ik vind modellen het mooist met vrouwelijke rondingen maar niet plussize, dat vind ik iets té. Maar ook die anorexia modellen vind ik helemaal niets aan.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    TheSandwich schreef:
    ik wil de pret niet bederven maar ik zie totaal GEEN verschil.

    Sorry, maar dan ben je blind :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Plussize, echt hoor. De rest is vel over been, lelijk gewoon.


    your eyes are like stars in the night.

    Iedereen is zoals ie is. Al vind ik die uitgehongerde modellen niks


    Only those who listen can hear

    Pantalaimon schreef:
    Plussize :3
    ookal zijn ze niet zo plus toch?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Nou, jouw 'gewone' model is wel erg dun hoor, meestal zie ik ze niet zo in boekjes :']

    Maar om eerlijk te zijn vind ik plussize iets minder mooi.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Plussize, omdat gewone modellen ons beeldzelf beeld vervormen. Opeens moeten we op dieet en vinden we onszelf te dik... ezv.


    Are you lost?

    Hm, modellen met maat 38 of 40 of zo, die hebben een normaal lichaam. Verder vind ik plussizemodellen ook mooi (:


    Destroy what destroys you.

    Maatje meer for sure.
    Zij hebben tenminste vorm en volume. Zij vullen de kleren en zo heb je er een beter beeld van.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    beide


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.