• (Door de links in het topic van EMIN3M ben ik hier over beginnen nadenken).

    Wat vinden jullie het mooist? De modellen zoals wij ze in het algemeen kennen of de plussize modellen? Ikzelf vind de plussize modellen een stuk mooier, ze zijn veel natuurlijker en hebben vrouwelijke vormen.

    En wat vinden jullie?


    PLUSSIZE





    "GEWONE" MODELLEN



    [ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 14:58 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Plussize, sowieso.
    Ik heb altijd al gevonden dat vrouwen mooier zijn als ze heupen en vorm hebben.


    Has no one told you she's not breathing?

    Lovefaker schreef:
    Plussize, definately. Al vind ik haar (de eerste) niet echt 'plus'-size.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    plussize,
    want door al die "gewone modellen" gaan de meeste dus denken dat ze veel te dik zijn terwijl dat helemaal niet is.

    Captain schreef:
    (...)
    Ik begrijp wat je bedoelt.


    Ik vind het persoonlijk niet zo moeilijk om regelmatig te gaan fitnessen eerlijk gezegd. :')

    Dat dus. Ik snap dus niet waarom iedereen wel maar mag roepen dat modellen op de catwalk "anorexia en graatmager zijn", maar bij plussize modellen mag niemand wat zeggen. --'


    ars moriendi

    Tortuga schreef:
    (...)
    Dat dus. Ik snap dus niet waarom iedereen wel maar mag roepen dat modellen op de catwalk "anorexia en graatmager zijn", maar bij plussize modellen mag niemand wat zeggen. --'

    Inderdaad, zolang je BMI bij je past of zolang je gewoon mooi bent haha, vind ik het niet echt een probleem bij al die modellen.
    Als je gaat zeggen dat een plus size model niet mooi is dan word je al met allerlei namen uitgescholden, dat vind ik niet zo fijn. Alsof mager mooi vinden slecht is ofzo. -.-

    Wat is hier nou zo "lelijk" aan?



    Where there is a sea there are pirates...

    Ik wil trouwens ook zo lang zijn. D:
    Ik vind mezelf echt te kort. :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Sommige Plussize vind ik niet mooi maar zo'n stokkevrouwen vind ik ook niet mooi :S
    Ik vind gewoon vrouwen mooi als ze niet te mager en niet te dik zijn =)


    Stop wishing, Start doing..

    CowardlyLion schreef:
    Zolang ik geen botten zie, vind ik alles best.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ieder persoon is uniek, en ieder persoon is mooi op een andere manier. Maar ik ga toch voor gewoon bij deze. Die tweede bij plussize is wel mooi; maar dan hebben ze gelijk niet meer van die mooie, sexy benen. :9~


    We're all mad here.

    Lovefaker schreef:
    Plussize, definately. Al vind ik haar (de eerste) niet echt 'plus'-size.


    Ex astris, sciencia

    CowardlyLion schreef:
    Zolang ik geen botten zie, vind ik alles best.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Lovefaker schreef:
    Plussize, definately. Al vind ik haar (de eerste) niet echt 'plus'-size.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Gewone.


    comfort in c h a o s

    Romeo schreef:
    Ieder persoon is uniek, en ieder persoon is mooi op een andere manier. Maar ik ga toch voor gewoon bij deze. Die tweede bij plussize is wel mooi; maar dan hebben ze gelijk niet meer van die mooie, sexy benen. :9~

    Ja hé, ik ga voor die benen gewoon.


    Where there is a sea there are pirates...

    Fotoshooten is trouwens best leuk om te doen :)


    Hihihi, dat ben ik :P


    Life is hard and then we die