• http://www.quizlet.nl/stories/58491/mysterious-holiday/

    Just read it

    Zoiets is er al (cat)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ja, nu weten we wel dat je je story wilt promoten, je hebt al een topic namelijk.
    En omdat het half 2 s'nachts is hoef je niet veel reacties te verwachten.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    the key to your heart
    http://www.quizlet.nl/stories/58624/the-key-to-your-heart/

    I've never been more sure that you're for me ft. Darren Criss

    [ bericht aangepast op 5 aug 2011 - 19:26 ]

    Vida schreef:
    Zoiets is er al (cat)


    You're beautiful.




    Katherin,

    Het spijt mij, ik kan deze brief niet beginnen met ‘Lieve’ voor je naam te noteren, misschien dat jij dit snapt na deze gehele brief doorgelezen te hebben, misschien.
    Katherin, waarom zijn wij zo vervreemd van elkaar geraakt? De tijd dat wij elkaar aanvoelden, elkaar begrepen zonder een woord te hebben gesproken lijkt slechts nog een hersenspinsel. Het breekt mij dat zelfs jij mijn pijn niet meer voelt, mij in de ogen kijkt zonder te zien dat slechts het enige wat nog van mij over is een kleine hoop van ellende is. Het is verschrikkelijk te weten dat jij niet ziet hoe ik mij voel, dat jij mij niet meer begrijpt zoals jij vroeger deed. Katherin ik ben verloren, gevallen in een put waar ik niet meer uit omhoog zal komen. Mijn weg leid naar het licht. Ik wil niets, ik verbied je iets te doen om mijn bestaan te eren.
    Mijn bestaan was zinloos.

    Was getekend,
    Aurora



    Wanneer Katherin de brief van haar zuster in handen krijgt wil zij niet geloven dat zij weg is, haarzelf van het leven beroofd heeft. Wanhopig gaat zij opzoek naar haar zuster, wanneer zij deze vind dringt de werkelijkheid pas werkelijk tot haar door. Ze verwijt zichzelf van de dood van haar zuster.


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.


    Wanneer Juliet in haar gloednieuwe auto wordt aangereden is ze alles behalve vrolijk. Alsof alles één grote grap is beweert de jongen die haar heeft aangereden ook nog eens een prins te zijn. Juliet gelooft hier totaal niks van, totdat de jongen in plaats van alleen de schade te vergoeden, een totaal nieuwe auto voor haar koopt op de voorwaarde dat ze met hem uit gaat. Juliet stemt hiermee toe en zodra ze haar vriendinnen over deze nieuwe lover vertelt wijzen ze haar alleen maar op het fortuin dat hij heeft en dat zet Juliet aan het denken. Want vindt ze deze jongen wel echt leuk, of is hij als je om het geld heen kijkt toch niet een echte “droomprins”?

    De prins met de creditcard



    Liberty Micheals heeft alles wat haar hartje begeert. Een van de beste banen in de stad, drie geweldige vriendinnen en de mooiste Gucci tas die je ooit hebt gezien. Ze heeft alles, alles behalve een man.

    Wanneer ze dan ook voor haar baan bij het succesvolle tijdschrift Panter een column mag schrijven, heeft ze gelijk haar onderwerp gevonden: Mannen. Haar slachtoffer is Callum Grey, een zeer knappe man die ze ontmoet op een camping in Zeeland. Alles over hem zet ze in haar column over "het leven van de man”, die vol staat met foto’s en vooral commentaar op alles wat hij doet. Lezers zijn dol op de blonde Callum en hij raakt erg geliefd onder het publiek, maar de man zelf weet nog altijd van niks. Bovendien zijn niet alleen de lezers dol op Callum, nee, ook bij Liberty beginnen de gevoelens te komen en dus ontstaat tussen hen langzaam een kleine romance.

    Maar wat gebeurd er als Callum erachter komt en leest wat er allemaal over hem is geschreven? Zijn Liberty en hij dan nog steeds zo close, of zet het de hele wereld op z’n kop en is ze hem voor goed kwijt?

    The Journalist with the Gucci bag


    “Love is a contradiction.”







    Je kan op de plaatjes klikken


    =

    Can't change the facts - Harry Styles

    Aan de kust van Seattle ligt één van de beste hotels van de wereld. Cruz Hotel. Het hotel heeft 5 sterren en is dan ook niet de goedkoopste. In het hotel woont onder andere Hailey Cruz. Hailey is de dochter van de beroemde Austin Cruz die het hotel beheert. Hailey's ouders zijn toen ze klein was al gescheiden. Haar moeder wilt niks meer met haar te maken hebben dus woonde ze daarna bij haar vader. Ze vloog altijd met haar vader mee van hotel naar hotel. Omdat haar vader meer Crus hotels heeft dan alleen die in Seattle. Hailey heeft daarom al veel van de wereld gezien. Maar op haar 16e wou ze dit niet meer. Ze was het zat dat ze om de maand in een andere werelddeel zat en nooit echt de kans had om echte vriendinnen te maken. Omdat haar moeder niks meer met haar te maken wil hebben mocht ze van haar vader één hotel kiezen waar ze zou gaan wonen. Dat werd Seattle en daar woont ze nu al een jaar. Haar leventje gaat gewoon haar gangetje totdat ze de leden van One Direction ontmoet.


    Never give up the one you love.

    The fountain of Youth - Herschreven

    - Herschreven -

    Amy's moeder heeft een grote fantasie. Ze is al jaren op zoek naar de fontein van de eeuwige jeugd. Wanneer Amy 13 jaar is, weet ze zeker dat ze hem gevonden heeft. Ze gaat op zoek.. Maar ze komt nooit meer terug.

    Nu is Amy 18, en ze is geslaagd voor haar Gymnasium diploma. Ze wil gaan studeren maar eerst wil ze verdergaan waar haar moeder gestopt is.


    Een verhaal met:
    - Onbekende Personen
    - Fantasie
    - Romantiek

    En bovenal; Herschreven, dus beter dan ooit!
    Elke dag schrijf ik wel éen of twee deeltjes, omdat ik zelf helemaal verliefd ben op het verhaal.

    http://www.quizlet.nl/stories/49341/i-can-change-you


    ibrahim-afellay/

    [ bericht aangepast op 6 aug 2011 - 18:21 ]


    Love begins with you and me!(L)


    Super 1D fan Jenny wint dankzij het magazine: "Gotta Love Me" een trip to London, waar ze een dag mag doorbrengen met niemand minder dan de groep 1D! Maar is een dag wel genoeg voor Jenny?

    How become a 1D-stalker – One Direction

    http://www.quizlet.nl/stories/56660/-my-secret-love-/

    Hier isie dan (dance) staat er al een tijdj maar niemand leest het :S


    • SPIRIT - DANCE • EARTH - PULSE • EXQUISITE - SHINE • EXTATIC - MOON •
    Het zit de zestienjarige Florence niet mee. Haar ouders en zus maken constant ruzie en betrekken haar er ook in, ze heeft maar één vriendin, en haar vriendje heeft het juist uitgemaakt. Verscheurd en vol verdriet valt ze in de armen van een mysterieuze jongen die ze ontmoet in de videotheek. Hij is zo romantisch 'dat hij wel lijkt weggelopen te zijn uit een sprookje', zoals Florence's vriendin Solange het zegt. Maar ze weet niet dat ze daarmee dichter bij de waarheid zit dan ze denkt...
    Paperbag Princess



    Elisa heeft weinig zin om vier weken te gaan kamperen met haar ouders en de wandelvrienden van haar vader. Zeker niet als die nogal vreemd blijken te zijn; ze mediteren, verbranden wierook, eten vegetarisch en lijken niets te weten van smartphones en modetrends. En dan moet ze de hele vakantie ook nog eens doorbrengen in één tent met de nogal wereldvreemde kinderen van deze mensen... Langzamerhand begint ze toch echter iets van vriendschap te voelen voor sommigen van hen, terwijl meerdere van de jongens haar wel zien zitten. Is ze bereid haar principes opzij te zetten?
    Last Daylight


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.