• als jullie ruzie hebben met iemand,
    en dat is zijn schuld
    en je bent boos


    zijn jullie dan lang boos?


    ik wel XD
    de persoon in kwestie moet het niet proberen te vergeven voor ik weer afgekoeld ben,
    als ik boos ben,
    kan dat zelfs voor altijd zijn XD
    ik ben nu al 6 maanden boos op sara (A)

    whahahah hoezo verzonnen terwijl je de ruzie tussen Paris&Annelies zat te lezen? x]


    Lalalalalalalala.

    Dan ben ik voor minimaal 1 jaar boos en soms ben ik het dan zo erg dat ik die gene ze'n lewven dan helemaal ga zuur maken. Maarja dat is meestal zo wnat op internet vergeef ik iemand zo maar op school ofzo niet.

    SSSSST XD

    [/busted]

    Dan ben ik voor minimaal 1 jaar boos en soms ben ik het dan zo erg dat ik die gene ze'n lewven dan helemaal ga zuur maken. Maarja dat is meestal zo wnat op internet vergeef ik iemand zo maar op school ofzo niet.
    van mij hetzelfde XD

    Hangt er vanaf op wie en waarom


    Live life limitless.

    OMFG als ik ruzie heb met iemand die ik mag is t zo weer bij.

    alleen als ik ruzie heb met iemand die k totaal nie mag dan word ik geck!!

    Mijn record X] is uhmm 2 half jaar Ruzie met me nicht.. toen MOEST ik verplicht goedmaken van me moeder!! mjaah ik mag dr nogsteeds nie x}

    Ik ben nooit echt heel lang boos. Ik ben ook niet snel boos. [écht boos, niet gwn geirriteerd ofzo] Maar als ik echt boos ben op iemand kan ik gillen en janken, dus wees blij. (A)
    Ik vergeef mensen dus ook meestal te snel. Echt dom. :x


    Mew <3

    haha, ik was eerst supergoeie vriendinnen met Sara, tot zij ineens begon raar te doen en mij uitsluiten. en toen was ik boos.
    en toen ze het probeerde te vergeven heb ik haar voor vanalles zitte uitschelde XD
    nu zoet ze niet eens de moeite meer XD

    Hangt ervanaf, vaak heb ik geen zin om lang boos te blijven.


    blame the bully.

    Ik ben best lang boos,maara achteraf realiseer ik me dat ik toch niet goed bezig ben.


    Pictures fade away, but memories are forever