• Dat zie ik zooo vaak. Bijvoorbeeld op Hyves, dan staat er een foto van iemand die gewoon echt niet mooi is. En dan zetten mensen eronder 'lekker' en 'hot' etc. Ook op Q. Ik las net gedichten van iemand die niet veel verder kwam dan ik wil dood ik pak een mes zal ik m'n polsen doorsnijden dat soort dingen.. Geen ritme of wat dan ook erin, en dan hele lappen tekst.. En dan zetten mensen eronder: je hebt talent. Daar kan ik me zo aan ergeren. Come on, get real? (cat)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Dat vind ik ook.
    Zeker bij voorspelbare verhalen die ontzettend slecht geschreven zijn, spellingsfouten hebben en geen leestekens gebruiken.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Zeker die gedichten die eigenlijk gewoon geen gedichten zijn, maar gewoon platte stukken tekst. daar kan ik, ZO niet tegen. urgh. >.>

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 15:52 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mmmm je hebt wel een beetje gelijk... maar het kan ook zijn dat die mensen zo'n gedicht of wat dan ook wel mooi vinden. Ieder zijn smaak en anders laat ze maar lekker faken! daar moet je je niet aan storen! :)

    Tja meningen verschillen nu eenmaal. Maar je heb gelijk,soms heb ik ook zo iets van hoe kan je dat nou zeggen. Als een reactie niet oprecht is zet dan niets neer, wand aan een leugen heb je niks


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    dulcetly schreef:
    Dat vind ik ook.
    Zeker bij voorspelbare verhalen die ontzettend slecht geschreven zijn, spellingsfouten hebben en geen leestekens gebruiken.


    Ja, precies dat dus. En dan staat eronder: je schrijft echt super, snel verder. Dan denk ik soms echt flikker op man.. :3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    dulcetly schreef:
    Dat vind ik ook.
    Zeker bij voorspelbare verhalen die ontzettend slecht geschreven zijn, spellingsfouten hebben en geen leestekens gebruiken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    dulcetly schreef:
    Dat vind ik ook.
    Zeker bij voorspelbare verhalen die ontzettend slecht geschreven zijn, spellingsfouten hebben en geen leestekens gebruiken.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    dulcetly schreef:
    Dat vind ik ook.
    Zeker bij voorspelbare verhalen die ontzettend slecht geschreven zijn, spellingsfouten hebben en geen leestekens gebruiken.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Haha, daar erger ik me ook aan. Daarom heb ik Hyves ook verwijderd. ^^
    Maar bij verhalen is het soms nóg erger, want verhalen zonder hoofdletters, leestekens en smileys worden gewoon PRACHTIG geschreven gevonden.
    Excuse me?!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    MrsLovett schreef:
    Tja meningen verschillen nu eenmaal. Maar je heb gelijk,soms heb ik ook zo iets van hoe kan je dat nou zeggen. Als een reactie niet oprecht is zet dan niets neer, wand aan een leugen heb je niks

    Dat is waar. Ik vind dat je mensen eerlijk mag zeggen wat je vind dat er beter kan zijn aan het verhaal - maar natuurlijk niet direct afkraken. Dat helpt om beter te schrijven.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    agree (krul)


    Shoganai i ne~

    dulcetly schreef:
    Dat vind ik ook.
    Zeker bij voorspelbare verhalen die ontzettend slecht geschreven zijn, spellingsfouten hebben en geen leestekens gebruiken.


    Ex astris, sciencia

    Sommige mensen kunnen 't echt mooi vinden en al zou iemand niet kunnen schrijven of niet mooi zijn, dan kan diegene nog wel heel blij zijn met een lieve reactie. Maar als 't echt duidelijk is dat het een fake reactie is, dan erger ik me er ook wel aan.


    “Love is a contradiction.”

    Ik weet wat je bedoelt!
    En dan reageert er niemand op mijn gedichten terwijl die zo obviously kéigoed zijn.
    Hahaha, lol.


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik snap wat je bedoelt.
    Het is freakin' annoying. ¬¬