• Iemand in mijn klas zag ik in de 1e best vaak tekenen. En dan zei iedereen 'Vet mooi' enzo en dan zegt zij 'Nee, vet lelijk', en dan blijft ze door tekenen :8 Dude, als het mislukt is tyf ik het altijd weg. Echt... dat zegt ze volgens mij alleen maar zodat andere zeggen 'Het is wel mooi'. Als iemand tegen mij zegt 'Dit is lelijk' ofzo, reageer ik niet. Ik ga dan echt niet zeggen 'Neee, vet mooi'. Zeg ik alleen als ik het ook echt mooi vind, lol.
    Ik ben niet snel onder de indruk van iets. Daarom heb ik het moeilijk als iemand me vraagt of iets mooi is en dan vind ik het gewoon vet lelijk, dan weet ik niet wat ik moet zeggen.

    Met tekenen of handarbeid vraagt iedereen ook altijd aan mij 'Is dit goed?' en dan heb ik echt zoiets van, Tyfus dat weet ik toch niet. Ga toch naar de docent. PAAAAH.

    Sorry, verveel me en ik wou hier een topic over openen, haha. Wie heeft ook zoiets? Een van die.. dingen die ik heb verteld. Lol.


    I live for the applause, you will die for it.

    Haha, ik kan niet zo heel goed vertellen dat ik iets niet leuk vindt, dan ga ik er helemaal om heen draaien en zo.

    Je hebt gelijk; Doe het dan niet.
    Als ik teken, en het is ertussenin probeer ik het te redden, anders tief ik het inderdaad weg.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Nou.. 9 van de 10 tekeningen die ik maak belanden in de prullenbak. Ik krijg wel eens te horen dat ik het goed kan, maar ik zeg dan eerlijk of ik het goed, redelijk of slecht vind. Vaak zeg ik - net als dat meisje: Deze vind ik niet goed. Maar dan belandt die ook in de prullenbak.
    Een jaar terug heb ik voor een opdracht een enorme bloedspetter geschilderd. Dat deed ik buiten mijn lesuren om. De eerstejaars stonden om mijn tafel heen, zowat te kwijlen op die tekening en ik verborg m'n rooie kop achter m'n haar. Ik word daar ommeunig verlegen door :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Cacharel schreef:
    Haha, ik kan niet zo heel goed vertellen dat ik iets niet leuk vindt, dan ga ik er helemaal om heen draaien en zo.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Zaitsev schreef:
    Nou.. 9 van de 10 tekeningen die ik maak belanden in de prullenbak. Ik krijg wel eens te horen dat ik het goed kan, maar ik zeg dan eerlijk of ik het goed, redelijk of slecht vind. Vaak zeg ik - net als dat meisje: Deze vind ik niet goed. Maar dan belandt die ook in de prullenbak.
    Een jaar terug heb ik voor een opdracht een enorme bloedspetter geschilderd. Dat deed ik buiten mijn lesuren om. De eerstejaars stonden om mijn tafel heen, zowat te kwijlen op die tekening en ik verborg m'n rooie kop achter m'n haar. Ik word daar ommeunig verlegen door :']
    Maar jij kan goed tekenen C: En ik vind het ook altijd rot als ze bij me komen staan kwijlen over die tekening. Meestal ga ik dan snel met iemand praten :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    Inderdaad, ik dus ook. Daarom leg ik m'n boeken en schriften eroverheen :x


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Mentai schreef:
    Inderdaad, ik dus ook. Daarom leg ik m'n boeken en schriften eroverheen :x
    En dat doe ik ook soms, lol.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik wil geen pottekijkers D;<


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Neu, die zijn vervelend D: Daarom stop ik dan met tekenen als ze komen C:


    I live for the applause, you will die for it.

    Sommige mensen hebben gewoon op die manier aandacht nodig.
    Zelf kan ik niet echt goed tekenen, soms wel trouwens. Als iemand dan een complimentje geeft en ik vind het zelf ook goed gelukt zeg ik gewoon "Dank je" en als ik het niet mooi vind haal ik gewoon mijn schouders op.
    En als iemand vraagt wat ik van iets vind, zeg ik als ik alleen als ik het mooi vind dat echt en anders draai ik er gewoon nogal omheen ;x


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Cacharel schreef:
    Haha, ik kan niet zo heel goed vertellen dat ik iets niet leuk vindt, dan ga ik er helemaal om heen draaien en zo.


    Happiness hit her like a train on a track

    Cacharel schreef:
    Haha, ik kan niet zo heel goed vertellen dat ik iets niet leuk vindt, dan ga ik er helemaal om heen draaien en zo.

    Het schijnt dat ik kan tekenen, maar dat ik ook de lat voor mezelf te hoog leg waardoor ik bijna niets meer mooi vind van mezelf (:
    En als mensen vragen of het mooi is:
    Het is altijd wel mooi. Op zijn/haar manier.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Ik kan niet tekenen, ik kan wel iets na tekenen, maar ik kan niet iets uit mezelf mooi tekenen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.