• Hoi iedereen!
    Ik heb een hele lijst gemaakt met fouten en kleine toevoegingen voor Quizlet. Ik ben van plan die naar Rutger te sturen zodat hij Quizlet nóg beter kan maken dan het al is. (wbw)

    Maar nu zou ik jullie wille vragen of jullie fouten die jullie vinden, hier willen posten. Dan kunnen die in het lijstje geplaatst worden en worden die ook opgelost. ^-^


    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Foutjes rood
    Toevoegingen groen


    De lijst


    Stories
    ~ Normaal, breed, smal werkt in sommige browsers niet. - Voorbeeld
    ~ Bij het centreren of rechts/links uitlijnen van de tekst wordt het font kleiner. Velen ergeren zich hieraan. - Voorbeeld
    ~ Rechts uitlijnen werkt niet. - Voorbeeld
    ~ Blijkbaar zorgt een " in de titel ervoor dat de titel maar half opgeslagen wordt. Alles na de " verdwijnt.
    ~ Als je iets quote in een story, dan vallen sommige effecten weg.
    ~ Als je iets centreert (Dit dagboek is van July), vervolgens een stuk rechts uitlijnt (zoals heel het stuk van donderdag 1 september) en vervolgens links uitlijnt (zoals 2 september), dan werkt het niet. - Voorbeeld
    ~ Quotes werken niet deftig in de reacties.
    ~ Bij het aanpassen van een gemaakt hoofdstuk, staat er onderaan nog steeds iets van de serie > story converter.

    ~ Meldknop bij stories en hoofdstukken.
    ~ Mogelijkheid een foto uit het fotoalbum te kiezen
    ~ Inleiding verhaal ook op je profiel
    ~ Mogelijkheid tot stories onderverdelen in mappen zoals bij quizzen Labels
    ~ Gemiddeld aantal woorden per hoofdstuk
    ~ Gelezen hoofdstukken bij behaalde resultaten
    ~ Leeftijdscategorie 14+ kunnen instellen
    ~ Aantal kudo's van altijd
    ~ Een categorie 'overig' aanmaken


    Gedichten
    ~ Datum en tijd toevoegen Done
    ~ Meldknop toevoegen
    ~ 'Volgende gedicht'-knop toevoegen
    ~ Mogelijkheid foto toe te voegen
    ~ Ook een kopje onder 'topleden' Done


    Quizzen
    ~ Er komt een / bij elke ' die je zet. Opgelost
    ~ Op deze pagina werkt het dropdown menu niet. Aangepast
    ~ Je kan er geen foto's en filmpjes plaatsen. (staat ook niet in de BB codes balk) Opgelost
    ~ Witregel Opgelost

    ~ Mogelijkheid volgorde vragen aan te passen Done


    Blogs
    ~ Je kan er geen foto's en filmpjes plaatsen. (staat ook niet in de BB codes balk) Aangepast
    ~ Bij het aanpassen van een blog is er geen BB codes balk. Wel toch?
    ~ Er is geen meldknop
    ~ Je kan je geposte reactie niet aanpassen.

    ~ Inactiveren van blogs zou erg welkom zijn Functie toegevoegd
    ~ Hoevaak je blog al gelezen is


    BB-codes/HTML
    ~ HTML werkt nog steeds bij profielen als je daar je gegevens invult. Zoals bij 'Bezig met' Opgelost
    ~ Bij het selecteren van tekst en er dan een bb-code omheen doen of een smiley plaatsen, dan gaat het hele tekstvak weer naar het begin.

    ~ Naast de uitlijningsopties, ook een uitvullingsoptie - Voorbeeld


    Mijn Vriendenlijst
    ~ Als je 'Sorteer op inlogdatum' of 'Sorteer op leeftijd' aanvinkt en naar een andere pagina gaat, dan springt het vinkje weer over naar 'Sorteer op naam' Opgelost
    ~ Een permanente gebande verdwijnt uit je vriendenlijst maar staat er nog steeds als je bij een pb 'kies een vriend' neemt. Opgelost

    ~ De knop 'Hou me op de hoogte van nieuwe quizzen van -' veranderen in: 'Hou me op de hoogte van nieuwe creaties van -'. Aangepast

    Forum
    ~ De tekst loopt uit het tekstvak als een tekst lang spaties heeft. (veel te lange urls, ...) Opgelost
    ~ Het voorbeeld van jouw bericht is niet waarheidsgetrouw. Er zijn bijvoorbeeld nog steeds witregels en functies als foto's werken niet. Hetzelfde bij PB's.
    ~ Bij het bewerken van een bericht een smiley invoegen zorgt ervoor dat hij vanonder komt te staan zelfs al heb je de gewenste plaats geselecteerd.
    ~ In IE komen profielfoto's uit het tekstvak indien de foto lang is en de tekst kort.
    ~ Bij het subtitel 'Artiesten' klopt de alt tekst niet helemaal. bv. Topics die onder 'Harry Potter' staan krijgen als je de muis erop laat staan: 'TH concerten' in het vakje dat tevoorschijn komt.

    ~ Een waarschuwing als je op het emmertje klikt om een post te verwijderen. Er zijn al per ongeluk posts verwijderd geweest (mod)

    Shoutbox
    ~ Je kan je geposte reactie niet aanpassen. Opgelost
    ~ De crew heeft er geen kleur Opgelost
    ~ Je kan als GM de extra smilies wel aanklikken, maar als je dan de post plaatst, zie je alleen de code Opgelost

    ~ 'De laatste 100 berichten' misschien wat beter uitwerken Om de site niet onnodig te vertragen is er gekozen voor een sobere uitvoering van Laatste 100 berichten


    Golden Membership
    ~ De extra smileys werken niet in de shoutbox
    ~ De extra smileys werken niet in reacties bij polls
    ~ Het kiezen welke subforums in de actieve topics komen werkt niet. Off-topic staat bij mij aangevinkt en is niet zichtbaar.

    ~ De notificatieknop zo maken dat je niet eerst een bericht moet posten. Er zijn veel users die gewoon -abo- posten. In feite mogen onzinnige reacties niet. Abo link toegevoegd
    ~ Een knop waarmee je je topic kan bumpen zonder een reactie te moeten posten. Mét een limiet. (één keer per dag?)


    Abonnementen
    ~ Iets toevoegen waarmee je kan zien of er nieuwe hoofdstukken/reacties zijn en de optie om te kunnen uitvinken of je mail wilt krijgen of niet.


    Beta Readers
    ~ Als je een mail terugkrijgt van een beta die je hoofdstuk heeft afgehandeld, staat het hele bericht vol met /. - Voorbeeld

    ~ Bij 'Mijn Beta-aanvragen' een link naar de pb zetten die je hebt ontvangen bij elk hoofdstuk zodat je later kan nakijken wat het commentaar was. De naam van de beta die het heeft afgehandeld zou ook prettig zijn.


    Credits
    ~ Bij 'Mijn Credits' staat: 'Credits kun je gebruiken om creaties in the spotlight te zetten.', misschien kan er ook een link naar het GM staan?

    Zoekfunctie
    ~ Als je een usernaam intypt van een gebande/inactieve in de zoekfunctie, komt die er niet tussen te staan. Dat is verwarrend en er komen veel vragen over. Misschien die toch laten zien in de resultaten maar achter de naam (inactief/gebande)?

    ~ De zoekfunctie exacter maken aangezien er soms resultaten komen die niets met het zoekwoord te maken hebben.
    ~ Ook kunnen zoeken naar blogs

    Overige
    ~ De limiet van 3 foto's per post werkt bij sommige users niet.
    ~ 'Mijn Vragenlijsten' bestaat wel, maar ik zie ze nergens op mijn profiel staan of ik vind nergens hoe ik ze erop kan zetten.
    ~ Soms als je een afbeelding in een topic plaatst, dan wordt de afstand tussen de afbeelding en de tekst wel érg groot.
    ~ De tijd loopt altijd maar weer achter... (joehoe)
    ~ Als je in firefox het dropdown menu gebruikt en er komt net een volgende persoon in de spotlight, gaat dit over het menu heen staan. - Voorbeeld Dit probleem heb ik niet terug kunnen vinden in FF. PB me als het nog steeds speelt
    ~ De layout doet raar als er een poll bij laatst gelezen komt.
    ~ Bij Instellingen > Forum Instellingen staat er series promoten ipv stories promoten.

    ~ Mogelijkheid om polls te sluiten, zodat ze wel zichtbaar zijn voor andere leden, maar niet meer gemaakt kunnen worden.
    ~ lange titels in de top 5 zijn vreselijk onoverzichtelijk. Titels worden voortaan afgekapt na 50 karakters
    ~ Instellen of je de witregel wél of niet wilt gebruiken. (Vooral op profielen enzo)
    ~ Meldknop op profielen
    ~ Bij de spotlight zélf een plaatje kunnen kiezen. Dit is technisch gezien niet mogelijk

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Ziezo, dit is de hele lijst voor voorlopig.

    Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 11:05 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 aug 2012 - 14:51 ]


    Let the Night embrace you

    Renegade schreef:
    (...)bij é ) heb je dat voor dacht ik é)

    Jup.

    Bij ") ook dus " )


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ~ Blijkbaar zorgt een " in de titel ervoor dat de titel maar half opgeslagen wordt. Alles na de " verdwijnt. dat had ik ook voor, maar als je de "" uit word gebruikt, die er zo uitzien “” doe hij het niet :-)

    Ik kan mijn reacties niet veranderen bij gedichten...


    I can't even think straight.

    ~ Als je in firefox het dropdown menu gebruikt en er komt net een volgende persoon in de spotlight, gaat dit over het menu heen staan.

    Dat heb ik met Google Chrome trouwens ook.


    I can't even think straight.

    O, wow. Goede lijst! Volgens mij staan alle punten die ik had er al tussen (:


    I love you Tim

    ~ Als je een hoofdstuk aanmaakt staat er bij de inleiding niet die rij met codes.

    ~ Als je op je profiel een tekst zet met één enter, komt er gelijk een hele witregel tussen.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 15:17 ]


    I like boys who drive cars too slow.

    ~ Het kiezen welke subforums in de actieve topics komen werkt niet. Off-topic staat bij mij aangevinkt en is niet zichtbaar.
    Off topic komt toch niet bij actieve topics?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Die meldknop voor stories mag toch eens gaan komen en uitlijnen ook, want ik vind dat veel mooier dan rechts gecentreerd.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Amused schreef:
    ~ Het kiezen welke subforums in de actieve topics komen werkt niet. Off-topic staat bij mij aangevinkt en is niet zichtbaar.
    Off topic komt toch niet bij actieve topics?

    Maar wel als je dat als GM graag wilt lijkt me?

    Misschien dat je bij je privéberichten een knopje hebt waarbij je alle berichten in een keer gelezen hebt? Het is handig als je op vakantie bent geweest of etc..
    Bij mij is het altijd dat ik me abonneer op een topic en dan is het vaak dat er heel veel berichten komen die naar hetzelfde verwijzen. Beetje onnodig, maar je kunt natuurlijk niet weten naar welk topic het bericht verwijst.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Héle goeie lijst is dit, er zijn allerlei dingen waar ik zelf gewoon echt niet opgekomen was terwijl het echt makkelijker zou zijn als die optie er wel was.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    ~ Je kan er geen foto's en filmpjes plaatsen. (staat ook niet in de BB codes balk) Aangepast

    Dit staat er, maar ik zie nog steeds geen foto's in blogs.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Beta Readers
    ~ Als je een mail terugkrijgt van een beta die je hoofdstuk heeft afgehandeld, staat het hele bericht vol met /. - Voorbeeld
    Dit zou al opgelost zijn.

    ~ Bij 'Mijn Beta-aanvragen' een link naar de pb zetten die je hebt ontvangen bij elk hoofdstuk zodat je later kan nakijken wat het commentaar was. De naam van de beta die het heeft afgehandeld zou ook prettig zijn.
    Bij mijn weten staat onze naam onderaan de mail en zijn wij ook gewoon de afzender van de mail? Ze weten dus toch wel wie hun hoofdstuk heeft behandeld?


    Has no one told you she's not breathing?

    Misschien kan hij iets maken dat je tijdens het schrijven al kan zien hoeveel woorden je hebt? Het is aardig irritant om telkens naar die 'story pagina' te gaan om te kijken hoeveel woorden je al hebt.. ik hoop dat je het snapt!


    We are young, no one can tell us we're wrong.

    Errin schreef:
    Handig^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.