• Weet iemand een leuke film? Bijvoorbeeld: De Titanic, A Walk to remember, Dear Johnn.
    *O*

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 22:43 ]


    I´m nothing special.

    Sweeney Todd.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Twilight- iedereen weet wel behalve een dombo van men nichtje
    Jennifer's body- Een meid wil mooi zijn dus eet ze jongens lichamen met Megan Fox
    Mr. and Mrs.Smith: Leuk een echte klassieker met Brad Pitt en Angelina Jolie
    The Messenger-Familie koopt huis neemt een man aan als werknemer die man heeft zijn familie vermoord en is van plan om die nieuwe familie ook te wonen. De peuter en Jess kunnen de zombie's in het huis zien. Met Kristen Stewart als Jess
    De nieuwste Pirates of the Carribean film- Gewoon ja cool
    Bad Teacher- echt hilarisch met Justin Timberlake en Cameron Diaz
    She's the man- Gaat over een meid die zich voordoet als jongen zodat haar broer geen straf krijgt en ze wordt verliefd op een jongen met Amanda Bynes
    Step Up 3D- Echt leuke dansfilm met Rick Malambri
    Black Swan- Een meid krijgt de hoofdrol van het zwanemeer en dan belandt ze zelf in het vehaal- De White swan wordt een zwaan ze heeft echte liefde nodig om de vloek te verbreken maar haar valse tweelingzus The Black Swan steelt de jongen en uiteindelijk pleegt ze zelfmoord-Meer ga ik niet zeggen met Mila Kunis en Natalie Portman

    Oké wil je meer???


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    remember me, a walk to remember. en natuurlijk ook the notebook want die blijft echt zo mooi!


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Enemy at the gates.


    No growth of the heart is ever a waste

    remember me


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Tranquillity schreef:
    The Last Song, The Green Mile, Inception, Shutter Island


    Welke is het mooist? xoxo.


    I´m nothing special.

    BellaBlack schreef:
    Twilight- iedereen weet wel behalve een dombo van men nichtje
    Jennifer's body- Een meid wil mooi zijn dus eet ze jongens lichamen met Megan Fox
    Mr. and Mrs.Smith: Leuk een echte klassieker met Brad Pitt en Angelina Jolie
    The Messenger-Familie koopt huis neemt een man aan als werknemer die man heeft zijn familie vermoord en is van plan om die nieuwe familie ook te wonen. De peuter en Jess kunnen de zombie's in het huis zien. Met Kristen Stewart als Jess
    De nieuwste Pirates of the Carribean film- Gewoon ja cool
    Bad Teacher- echt hilarisch met Justin Timberlake en Cameron Diaz
    She's the man- Gaat over een meid die zich voordoet als jongen zodat haar broer geen straf krijgt en ze wordt verliefd op een jongen met Amanda Bynes
    Step Up 3D- Echt leuke dansfilm met Rick Malambri
    Black Swan- Een meid krijgt de hoofdrol van het zwanemeer en dan belandt ze zelf in het vehaal- De White swan wordt een zwaan ze heeft echte liefde nodig om de vloek te verbreken maar haar valse tweelingzus The Black Swan steelt de jongen en uiteindelijk pleegt ze zelfmoord-Meer ga ik niet zeggen met Mila Kunis en Natalie Portman

    Oké wil je meer???


    Yes, meer, kan je misschien wat vertellen over de: "Notebook?"


    I´m nothing special.

    Little Miss Sunshine. (:


    "Stay beautiful. Keep it ugly."