• Ik heb geen idee waar ik dit moet plaatsen dus plaats ik het hier...

    Ik kreeg net te horen van iemand uit onze straat dat mijn lieve kat panter dood is , waarschijnlijk vergiftigd. Ik ben er echt kapot van. Ik weet dat het misschien overdreven klinkt , maar hij was een groot deel van mijn leven. Hij sliep bij mij op de kamer , kwam naar mij als ik huilde...Ik voel me nu echt verschrikkelijk. Al 5 jaar was hij bij ons en nu ben ik hem kwijt voor altijd. Het enige wat ik nog van hem heb is zijn halsbandje. De vrouw die hem vond in haar tuin heeft zijn halsband uit gedaan en naar ons gebracht , daar ben ik haar zeer dankbaar voor.RIP panter. Born 24/05/2006 , Died 31/07/2011(huil):(


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Ah, wat erg! Sterkte. <3


    Smile and live.

    Aaw... Dat is écht gemeen!

    Sterkte. (flower)


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ahw arme kat D:
    Sterkte!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik zou ook kapot zijn als mijn kat zou sterven. Ik heb 'm namelijk al van het jaar 2000, toen ik zes was. Ik heb 'm dus al 11 jaar en ben dus samen met hem min of meer opgegroeid. Ik begrijp dus helemaal dat het verschrikkelijk voor je is. ;k

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 23:10 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Jezus, de manier waarop.. dat soort mensen moeten ze echt afknallen of zelf vergiftigen.

    Heel veel sterkte <3


    ars moriendi

    Bedankt , en ik vind het ook maar erg en we weten wie het gedaan heeft , maar we hebben geen bewijzen. De persoon die het gedaan heeft haat katten en heeft onze panter en nog andere katten al eens eerder vergiftigd.Maar nog bijna nooit heeft het tot de dood geleid.


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Is toch niet overdreven, ik zou ook huilen hoor..
    Hoe komt het dat ie is vergiftigd en wie deed dat?


    Stop wishing, Start doing..

    Ik weet hoe het voelt, echt vreselijk en sterkte!!


    As travars

    Waarschijnljk was het een ongelukje... Mijn kat ging dood door rattenvergif van mijn pa...
    Anyways, ik weet hoe je je voelt en het suckt. Moeilijk te geloven dat zo'n beestje zoveel voor een mens kan betekenen, maar je slagen er toch in om een speciale plaats in je leven te verovere.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Serophina schreef:
    Is toch niet overdreven, ik zou ook huilen hoor..
    Hoe komt het dat ie is vergiftigd en wie deed dat?

    Wel door iemand uit onze straat. - noemt geen namen- En hoe dat komt geen idee , die persoon haat gewoon katten want op een termijn van 9 maand zijn er uit onze buurt al 7 katten vergiftigd geweest wat niet meer logisch is... Waarvan 3 in de zelfde maand..


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    MissDwarf schreef:
    (...)
    Wel door iemand uit onze straat. - noemt geen namen- En hoe dat komt geen idee , die persoon haat gewoon katten want op een termijn van 9 maand zijn er uit onze buurt al 7 katten vergiftigd geweest wat niet meer logisch is... Waarvan 3 in de zelfde maand..

    Moest dit met mijn kat gebeuren ik zou op die persoon afstappen en die slagen(tot ie op de grond ligt de creperen van de pijn dat ie nooit meer kan wandelen) , wie doet dat nu?
    Ookal mag je geen katten dat doe je toch niet, en zeker niet met iemand anders katten..
    Ik zou ook naar de politie stappen..


    Stop wishing, Start doing..

    no poor cat D:


    Shoganai i ne~

    MissDwarf schreef:
    (...)
    Wel door iemand uit onze straat. - noemt geen namen- En hoe dat komt geen idee , die persoon haat gewoon katten want op een termijn van 9 maand zijn er uit onze buurt al 7 katten vergiftigd geweest wat niet meer logisch is... Waarvan 3 in de zelfde maand..

    Dat zou toch eens ergens moeten gemeld worden. Zijn er dan nooit bewijzen? Misschien moet je een soort van buurtvergadering erover houden. Het spijt me heel erg van je kat.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ah, veel sterkte!(flower)


    It's time to be happy again.

    wat erg! Sterkte meisje <3


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind