• Dat als je vriendje (Of elk ander persoon) zegt dat hij speciaal terug komt op msn voordat hij gaat slapen om je te vertellen dat hij van je houd -na een kutgesprek- en jij je heel speciaal voelt en hij dan ineens heel druk gaat zijn met andere dingen/mensen en niet meer terug naar bed gaat (en dan amper wat tegen jou zeggen).
    Soms kan ik hem wel wurgen, maar dat doe ik niet omdat ik hem voor de rest wel erg lief vind.


    Your make-up is terrible

    CowardlyLion schreef:
    (...)

    Aaw. Maar da's dan ook wel weer lief n___n

    Uhu :$ drm is hij mijn beste vriend ;D [en ook om meer dingen xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)
    Uhu :$ drm is hij mijn beste vriend ;D [en ook om meer dingen xd]


    Sweet ^^

    Mijn vriend weet volgens mij wel dat ik zo zit te stressen als hij er (nog) niet is, maar ik zeg dat nooit xD.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    CowardlyLion schreef:
    (...)

    Sweet ^^

    Mijn vriend weet volgens mij wel dat ik zo zit te stressen als hij er (nog) niet is, maar ik zeg dat nooit xD.


    Whaha XD wrm zeg je dat dan niet ? ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Whaha XD wrm zeg je dat dan niet ? ;P


    Ja... Hoe zeg je dat?

    "Hey, schat. Weet je: als jij 's nachts nog op WhatsApp zit, en niks tegen mij zegt, ben ik bang dat er wat aan de hand is."

    Nee... Dat kan ik echt niet maken ;'p
    Dan zegt hij of "Hoezo dat?" Of hij zegt "XD"... Heb ik lekker veel aan x'D.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    CowardlyLion schreef:
    (...)

    Ja... Hoe zeg je dat?

    "Hey, schat. Weet je: als jij 's nachts nog op WhatsApp zit, en niks tegen mij zegt, ben ik bang dat er wat aan de hand is."

    Nee... Dat kan ik echt niet maken ;'p
    Dan zegt hij of "Hoezo dat?" Of hij zegt "XD"... Heb ik lekker veel aan x'D.


    Moet je gewoon doen hoor.
    Of hem uitschelden als je ziet dat hij er is en niets zegt, en dan zeggen dat je ongesteld bent.


    Your make-up is terrible

    CowardlyLion schreef:
    (...)

    Ja... Hoe zeg je dat?

    "Hey, schat. Weet je: als jij 's nachts nog op WhatsApp zit, en niks tegen mij zegt, ben ik bang dat er wat aan de hand is."

    Nee... Dat kan ik echt niet maken ;'p
    Dan zegt hij of "Hoezo dat?" Of hij zegt "XD"... Heb ik lekker veel aan x'D.


    Iets in de trans van; Dude waar was je ? :O [dat zei ik dus tegen die vriend van me XD] mweh en toen mocht ik niet zo bang wezen..

    Ghehe, en op die hoezo dat kan je zeggen, ehh;$ wilde fantasie ? ;$
    ok haha nee ik weet niet.. maar idd aan die dingen wat hij zegt heb je niet veel aan xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Geen last van...


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    nope.. ken ik niet><


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Assassin schreef:
    (...)

    Moet je gewoon doen hoor.
    Of hem uitschelden als je ziet dat hij er is en niets zegt, en dan zeggen dat je ongesteld bent.


    Haha. Dat ongesteld-smoesje kan inderdaad wel werken... Maar wil per se weten wanneer dat is, omdat hij het zielig voor me vind ;'p
    Maar ik ga 'm echt niet uitschelden, want dan negeert hij me helemaal en dat vind ik nog veeeel erger ;'p


    @ Fellatio;
    Soms vraag ik ook wel wat hij aan het doen was, maar dan krijg ik ook nog wel eens een XD of hij zegt "Gamen", maar wie is er nou nog aan het gamen om half vijf 's ochtends? ;'p


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    CowardlyLion schreef:
    (...)

    Haha. Dat ongesteld-smoesje kan inderdaad wel werken... Maar wil per se weten wanneer dat is, omdat hij het zielig voor me vind ;'p
    Maar ik ga 'm echt niet uitschelden, want dan negeert hij me helemaal en dat vind ik nog veeeel erger ;'p


    @ Fellatio;
    Soms vraag ik ook wel wat hij aan het doen was, maar dan krijg ik ook nog wel eens een XD of hij zegt "Gamen", maar wie is er nou nog aan het gamen om half vijf 's ochtends? ;'p


    Hij dus XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Assassin schreef:
    (...)


    Is het te laat voor je? :'D
    Dat hij wegging na een kutgesprek, terugkwam 'speciaal voor mij' en dan druk gaat zijn met andere dingen. Zoiets.

    Mmh-, beetje wel ja. Heb 9 lange dagen achter de rug en zit nu op de computer een BJD pop+outfit uit te zoeken, terwijl ik af en toe op het forum klik *Gaap*
    Oh, zo dus. Dat is inderdaad ergerlijk :'D


    Let it come and let it be

    Fellatio schreef:
    (...)

    Hij dus XD


    En dat geloof ik dus niet ;'p Gewoon omdat ik dan al weet dat hij voor zijn Xbox in slaap gevallen moet zijn.

    Maar het is gewoon hinderlijk om te zien dat iemand om 04:34 nog heeft gekeken, maar jou geen welterusten heeft gewenst x'p


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    CowardlyLion schreef:
    (...)

    En dat geloof ik dus niet ;'p Gewoon omdat ik dan al weet dat hij voor zijn Xbox in slaap gevallen moet zijn.

    Maar het is gewoon hinderlijk om te zien dat iemand om 04:34 nog heeft gekeken, maar jou geen welterusten heeft gewenst x'p


    Das dan inderdaad irritant xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    CowardlyLion schreef:
    (...)

    En dat geloof ik dus niet ;'p Gewoon omdat ik dan al weet dat hij voor zijn Xbox in slaap gevallen moet zijn.

    Maar het is gewoon hinderlijk om te zien dat iemand om 04:34 nog heeft gekeken, maar jou geen welterusten heeft gewenst x'p



    Ik zou hem echt slaan. (no_chears)


    Your make-up is terrible

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Mmh-, beetje wel ja. Heb 9 lange dagen achter de rug en zit nu op de computer een BJD pop+outfit uit te zoeken, terwijl ik af en toe op het forum klik *Gaap*
    Oh, zo dus. Dat is inderdaad ergerlijk :'D


    Oh haha, ja dan mag je wel moe zijn en het niet begrijpen.


    Your make-up is terrible