• Dat als je vriendje (Of elk ander persoon) zegt dat hij speciaal terug komt op msn voordat hij gaat slapen om je te vertellen dat hij van je houd -na een kutgesprek- en jij je heel speciaal voelt en hij dan ineens heel druk gaat zijn met andere dingen/mensen en niet meer terug naar bed gaat (en dan amper wat tegen jou zeggen).
    Soms kan ik hem wel wurgen, maar dat doe ik niet omdat ik hem voor de rest wel erg lief vind.


    Your make-up is terrible

    Hee die gast had ook een topic geopend.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Illuminati schreef:
    Ik ken het. En het leuke ervan is; als ik speciaal voor hem terug zou komen en andere vrienden waren online zou ik ook tegen ze praten (natuurlijk ook met m'n vriend maar oke.)
    Maar weetje, als je zo door blijft gaan gaat de relatie kapot, daaraan is de mijne ook kapot gegaan. Na een tijdje wordt 1 van de 2 moe en kapt ermee. -totally no offence, ik vertel alleen maar wat er kán gebeuren-


    Het kan denk ik wel gebeuren, maar tot ik er moe van word, moet het heel lang duren en heel vaak gebeuren, dit is niet iets wat regelmatig gebeurd.
    Mja, ik ben vriendloos dus ik heb geen idee of ik dat ook zou doen. (no_chears)


    Your make-up is terrible

    zo iets heb ik ook ja
    mn vriend zit elke dag op msn, en hij voelt zich elke dag kut, zegt ie
    dan zegt ie bijvoorbeeld hoi, zeg ik hoi terug, en daarnahoor je alleen nog maar krekels, zo irritant

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 18:10 ]