• Dat als je vriendje (Of elk ander persoon) zegt dat hij speciaal terug komt op msn voordat hij gaat slapen om je te vertellen dat hij van je houd -na een kutgesprek- en jij je heel speciaal voelt en hij dan ineens heel druk gaat zijn met andere dingen/mensen en niet meer terug naar bed gaat (en dan amper wat tegen jou zeggen).
    Soms kan ik hem wel wurgen, maar dat doe ik niet omdat ik hem voor de rest wel erg lief vind.


    Your make-up is terrible

    CowardlyLion schreef:
    (...)


    (Nee da's geen Nederlandse zin, voor wat ik gewend ben, dan...)

    Maar dat is ook vaak het probleem. Ik weet dat ik tien minuten heb gestottert om mijn probleem uit te leggen en zijn antwoord was ook zo kort.
    'Oké, schat. Zal ik voortaan doen.' En hij doet het ook wat meer ^^


    Ik ken het..


    Hij; - vet vaak schatje noemen en lekkerding en weet ik veel wat-
    Ik; -naar wat moet om hem niet te kwetsen [die kerel is niet eens me vriendje en nooit geweest- wil je ophouden met die bijnamen blababla
    hij; ok is goed.
    -dag later-
    hij; schatje dit lekkerding dat dushi zus -.-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    CowardlyLion schreef:
    (...)

    Nou... Hij is gewoon een ontzettende droogkloot, dus meer zal het ook nooit worden ;'p
    En hij's jonger xD.

    Maar je hebt wel gelijk. Jongens doen daar - meestal - nooit zo moeilijk over. Terwijl ik in principe ook helemaal niet moeilijk ben. Ik ben gewoon te... lief ^^
    Yesh, same here :')


    Life is hard and then we die

    Liefje ik kwam ook terug voor jou...
    Maar je weet hoe ik ben... Ik ben te aardig en blijf dan tegen die mensen praten die tegen mij praten...
    Sorry...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik wou dat ik dat kon Niksel, gewoon zeggen als iets me dwars zat :(


    Ik weet hoe moeilijk het is lieverd, maar het is echt beter. Begin klein, wen eraan. Anderd val je mij ermee lastig, vind ik ook niet erg, dat weet je.


    Your make-up is terrible

    Butters schreef:
    Ik heb geen vriendje. (cat)


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Mijn vriend en ik hebben nog nooit een kutgesprek gehad, maar hij stuurt me regelmatig e-mails om te vertellen hoeveel hij van me houdt en cliché dit cliché dat.
    Dus nee, geen last van. :')


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Scum schreef:
    Mijn vriend en ik hebben nog nooit een kutgesprek gehad, maar hij stuurt me regelmatig e-mails om te vertellen hoeveel hij van me houdt en cliché dit cliché dat.
    Dus nee, geen last van. :')


    ben jaloers op de vele cliches XD


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ken het. En het leuke ervan is; als ik speciaal voor hem terug zou komen en andere vrienden waren online zou ik ook tegen ze praten (natuurlijk ook met m'n vriend maar oke.)
    Maar weetje, als je zo door blijft gaan gaat de relatie kapot, daaraan is de mijne ook kapot gegaan. Na een tijdje wordt 1 van de 2 moe en kapt ermee. -totally no offence, ik vertel alleen maar wat er kán gebeuren-


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ehm, dat is mij nog nooit overkomen (cat)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Dat soort acties van vriendjes (of vriendinnetjes... whatever) zijn natuurlijk ook nooit persoonlijk op jou gericht.
    Alleen wil je gewoon aandacht van die persoon en dan voelt het zo... kut als je dat niet krijgt. Dat betekent alleen maar dat je van die persoon houdt.
    En als je je dat op dat moment beseft, voelt het zo goed ^^
    Jammer genoeg denk ik daar altijd achteraf aan )'x


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Butters schreef:
    Ik heb geen vriendje. (cat)

    Doe gewoon niet aan vriendjes als ik dit allemaal zo lees :'D


    -

    Butters schreef:
    Ik heb geen vriendje. (cat)


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Hij is soms een beetje jaloers, dat is irritant. Maar verder is hij de grootste schat op aarde. Hij laat me nooit wachten op hem (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb atm geen vriendje, maar ik herken het wel heeel erg. :Y)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.