• again
    Er is een probleem opgetreden op de site
    De site maakt geen deel uit van Windows Live Network
    U kunt:

    U kunt zich aanmelden of registreren bij andere sites op Windows Live Network of het later nogmaals proberen op deze site.

    dit komt er als ik op hotmail probeer in te loggen al de 4de keer iemand wat tips?7
    enne ik hb net dus ontdekt dat er een bij in mijn kamer zit iemand een idee hoe hij weggejaagd moet worden want mijn vader slaapt want die was pas om 6 uur in de ochtend thuis van werk:(


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    mijn zusje had het laatst ook, die kon pas na uren weer in haar mail, dit kan komen omdat je wachtwoord is vervallen. Zij moest in ieder geval uren wachten.

    ow ja dat kan ook want ik heb zeg maar een vinkje aan gevinkt met na 70 dagen nieuwe wachtwoord aanmaken lijkt me wel wat veiliger
    weet je ook iets over bijenxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    C2 schreef:
    ow ja dat kan ook want ik heb zeg maar een vinkje aan gevinkt met na 70 dagen nieuwe wachtwoord aanmaken lijkt me wel wat veiliger
    weet je ook iets over bijenxD


    Dat had mijn zusje dus ook. Ze kon na middernacht haar nieuwe wachtwoord invullen.

    try me? xD

    hihih tja
    omgg


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    ik kan weer inloggen
    mag hierop een slotje(A)


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.