• Titel zegt genoeg, haha.
    + ik vind hem leuk.
    + hij vindt mij leuk.
    + dat weten we vanaf 28/07
    + hoe zou ik het moeten vragen?
    + ik wil het wel face2face doen.
    + niet het basisschool achtige 'wil je verkering met me?' ;$

    Xx, thanx !


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ik heb die eerste twee plusjes nog nooit gehad, dus, ik kan je niet helpen:X


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ehm, hallo, wat maakt het uit hoe je het vraagt? Als je het maar vraagt :')


    Rainbows on my staircase ~

    Eh, als hij jou niet vraagt, kan je altijd vragen of hij de jouwe wilt zijn, of jou vriend wilt worden ofzo.
    Geen idee, ik doe dat nooit.


    Your make-up is terrible

    Een brief sturen?

    'Ewa dude, neuken?' Just sayin'


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Als jullie met zijn tweetjes ben en dan knuffelen en dan fluistern; Wil je met me?



    Ergens lijkt mij dat zow romantisch ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Assassin schreef:
    Eh, als hij jou niet vraagt, kan je altijd vragen of hij de jouwe wilt zijn, of jou vriend wilt worden ofzo.
    Geen idee, ik doe dat nooit.


    Jep, dat is het probleem ;$
    Hij vraagt het niet :x


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Uneventful schreef:
    'Ewa dude, neuken?' Just sayin'


    Haha, ik zie zijn gezicht dan al voor me, :x
    Ergens lijkt het me ook wel grappig...


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Fellatio schreef:
    Als jullie met zijn tweetjes ben en dan knuffelen en dan fluistern; Wil je met me?



    Ergens lijkt mij dat zow romantisch ;D


    En hoe moet ik zijn zusje weg krijgen?


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    xLiamPayne schreef:
    (...)

    En hoe moet ik zijn zusje weg krijgen?


    Dan spreek je ergens af? (: wandeling maken, naar et strand.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Glue schreef:
    Een brief sturen?


    Face2face (:


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Vraag hem of het voelt alsof jullie al een relatie hebben? Dat kan alvast een opzetje zijn. Dan zal 't gesprek ongetwijfeld wel de goede kant opgaan en weet je meteen of hij met je samen wilt zijn.


    Rated by prejudice.

    Gewoon vragen of jullie nu samen zijn, niet zoiets vragen als "wil je met me" of "wil je verkering" want dat word vaak gezien als kinderachtig.


    -

    Fellatio schreef:
    (...)

    Dan spreek je ergens af? (: wandeling maken, naar et strand.


    We zouden naar het strand gaan donderdag maar hij kan niet ):
    En ik kan niet naar hem toe zonder dat iemand me brengt of haalt #belgie/nederland


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    xLiamPayne schreef:
    (...)

    We zouden naar het strand gaan donderdag maar hij kan niet ):
    En ik kan niet naar hem toe zonder dat iemand me brengt of haalt #belgie/nederland



    Aha, owkeej.. blegh. Ik weet et dan niet meer :$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you