• Titel zegt genoeg, haha.
    + ik vind hem leuk.
    + hij vindt mij leuk.
    + dat weten we vanaf 28/07
    + hoe zou ik het moeten vragen?
    + ik wil het wel face2face doen.
    + niet het basisschool achtige 'wil je verkering met me?' ;$

    Xx, thanx !


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Je hebt zat 12 jarige die al in de tweede zitten? En zelfs een aantal in het derde?


    Off topic... :P


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    youleftme schreef:
    (...)
    Maar zo weet ze nog niet zeker of ze samen zijn... Daar gaat het nu om. Als ik met iemand zoen die ik leuk vind en waar ik van weet dat hij me ook leuk vind, dan heb je niet meteen iets. Dat is iets waar je het toch even over moet hebben. Ik ben een keer zo stom geweest dat niet te doen, 9 maanden verspilt en een gebroken hart.

    Nou weet je wat het is, het "wil je verkering met mij" tijdperk ben ikzelf een beetje voorbij. ^^'


    ars moriendi

    Sèg lieverd, ik vind jou leuk, en ik weet dat jij mij ook leuk vindt. Zal ik dan vanaf nu maar starten met jou mijn vriendje te noemen? (krul)


    Oké, nee. Ik faal. Maar ik heb wel respect voor je als je dat zegt. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    xLiamPayne schreef:
    (...)

    Aaahh. :$
    Dat vond ik ff heel lief, hihi.


    Pff XD ik zei dat ook en toen had je het over hoe jij z'n zusje weg kreeg xD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Thunderwitch schreef:
    Sèg lieverd, ik vind jou leuk, en ik weet dat jij mij ook leuk vindt. Zal ik dan vanaf nu maar starten met jou mijn vriendje te noemen? (krul)


    Oké, nee. Ik faal. Maar ik heb wel respect voor je als je dat zegt. :Y)


    Hihi, als jij dat doet bij je volgende vriendje krijg je respect van mij, haha.


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    xLiamPayne schreef:
    (...)

    Hihi, als jij dat doet bij je volgende vriendje krijg je respect van mij, haha.


    Ja, als ik ooit (met de nadruk op 'ooit') zeker weet dat iemand mij leuk vindt, doe ik dat. Beloofd, dan bel ik je nog wel, haha. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Zoenennnnnnnnn.*O*


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    youleftme schreef:
    Gewoon vragen of jullie nu samen zijn, niet zoiets vragen als "wil je met me" of "wil je verkering" want dat word vaak gezien als kinderachtig.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Ik vind het romantischer als de jongen het meisje vraagt ghehe. Wacht anders nog even? Laat heel duidelijk merken dat je 'm leuk vind. Anders vraag je gewoon of hij samen met je wilt zijn, of zo xd


    Smile and live.

    Fellatio schreef:
    (...)

    Pff XD ik zei dat ook en toen had je het over hoe jij z'n zusje weg kreeg xD


    Sorry (baby)


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Tortuga schreef:
    (...)
    Nou weet je wat het is, het "wil je verkering met mij" tijdperk ben ikzelf een beetje voorbij. ^^'


    Toen ik verkering kreeg met mijn vriend was dat de conclusie van een lang gesprek, niet dat 'wil je verkering met mij' gedoe. Eigenlijk heb ik nog nooit aan een jongen gevraagd of hij verkering met me wilde en ben ik dat zelf ook nooit gevraagd, behalve op de basisschool misschien. Zulke dingen groeien na verloop van tijd...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Oké, wtf :'D
    Ga je nou niet groot voelen omdat je er net vanaf bent, doe ik ook niet. Als je verkering met 'm wil is 'Mag ik de Ketchup' niet bepaald duidelijk, toch? Vraag het gewoon direct, en doe niet zo "groot" :'D


    Tfoe wat een chagrijnige reacties heb jij

    YYYYY schreef:
    (...)

    Tfoe wat een chagrijnige reacties heb jij

    Heeft ze wel vaker.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Oké, wtf :'D
    Ga je nou niet groot voelen omdat je er net vanaf bent, doe ik ook niet. Als je verkering met 'm wil is 'Mag ik de Ketchup' niet bepaald duidelijk, toch? Vraag het gewoon direct, en doe niet zo "groot" :'D


    Doe toch niet altijd zo fucked up.

    Off-topic.


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin