• 5 boys. 1 Band. 1 Dream. ONE DIRECTION <3



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    HeffronDrive schreef:
    Ik las net op twitter dat Louis en Niall niet solo zingen in de single, dus Harry (en Liam & Zayn), maar vooral HARRY wel!(H) Wel jammer eigenlijk, want Niall kan mooi zingen en Louis ook wel. Ik vind Zayn de minste stem hebben.:$
    Ik vind het niet eerlijk eigenlijk. Louis en Niall zingen bijna nooit. Het lijkt wel of het Harry-Liam&Zayn is en Louis en Niall het achtergrondkoortje is. Zo zie ik het teminste..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Atelophobia schreef:
    (...)Ik vind het niet eerlijk eigenlijk. Louis en Niall zingen bijna nooit. Het lijkt wel of het Harry-Liam&Zayn is en Louis en Niall het achtergrondkoortje is. Zo zie ik het teminste..

    vind ik ook ;s


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Atelophobia schreef:
    (...)Ik vind het niet eerlijk eigenlijk. Louis en Niall zingen bijna nooit. Het lijkt wel of het Harry-Liam&Zayn is en Louis en Niall het achtergrondkoortje is. Zo zie ik het teminste..
    niall zingt in een paar liedjes wel een paar stukjes solo, maar ik vind inderdaad dat hij ook meer verdient.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    West schreef:
    (...)
    vind ik ook ;s
    Yes! Ik denk al een tijdje dat ik de enigste ben die er zo over denkt. (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Atelophobia schreef:
    (...)Yes! Ik denk al een tijdje dat ik de enigste ben die er zo over denkt. (:
    nope je bent niet de enige haha, ik vind het ook.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Atelophobia schreef:
    (...)Ik vind het niet eerlijk eigenlijk. Louis en Niall zingen bijna nooit. Het lijkt wel of het Harry-Liam&Zayn is en Louis en Niall het achtergrondkoortje is. Zo zie ik het teminste..


    Dat gevoel krijg ik soms ook. Gelukkig mochten Louis en Niall met de tour wel meer zingen. Ook alleen omdat Liam zijn stem meer rust moest geven.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    riverdale schreef:
    (...)niall zingt in een paar liedjes wel een paar stukjes solo, maar ik vind inderdaad dat hij ook meer verdient.
    Vooral Louis. Hij heeft geen enkele solo gezongen in x-factor buiten de 'Oh I really hate you right now,' in Forget You. En als hij in What Makes You Beautiful geen solo krijgt vind ik dat gewoon onfair. Hij heeft zo'n goede stem!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Atelophobia schreef:
    (...)Vooral Louis. Hij heeft geen enkele solo gezongen in x-factor buiten de 'Oh I really hate you right now,' in Forget You. En als hij in What Makes You Beautiful geen solo krijgt vind ik dat gewoon onfair. Hij heeft zo'n goede stem!
    ja en in de tour zingt hij ook een stukje van grenade, maar meer ook niet en dat vind ik echt zonde!


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    riverdale schreef:
    (...)ja en in de tour zingt hij ook een stukje van grenade, maar meer ook niet en dat vind ik echt zonde!
    Van Louis vind ik het idd echt heel zonde!


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Snickers schreef:
    (...)Van Louis vind ik het idd echt heel zonde!
    ik vind gewoon dat ze allemaal solo moeten krijgen, maarja (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NOOOOOH D: komt een vriend van mn broertje logeren.
    Ik ga me opsluiten in mn kamer en never say never nog een keer kijken:Y)


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    riverdale schreef:
    (...)ik vind gewoon dat ze allemaal solo moeten krijgen, maarja (:

    Ja (:
    en ik vind Niall en Louis' stem mooier dan Zayns eigenlijk :x
    dus ik snap het eigenlijk ook niet.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    riverdale schreef:
    (...)ik vind gewoon dat ze allemaal solo moeten krijgen, maarja (:

    INDERDAAD!


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Snickers schreef:
    NOOOOOH D: komt een vriend van mn broertje logeren.
    Ik ga me opsluiten in mn kamer en never say never nog een keer kijken:Y)
    die film is geweldig! ik ben er 2x heen geweest in de bios, en dan ook nog heeel vaak op internet gekeken haha, ik ken heel die film uit mijn hoofd!


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Snickers schreef:
    (...)
    Ja (:
    en ik vind Niall en Louis' stem mooier dan Zayns eigenlijk :x
    dus ik snap het eigenlijk ook niet.
    ja die van zayn, ik weet niet. je moet van dat soort stemmen houden haha, hij is echt niet slecht ofzo, maar ik hou meer van die andere stemmen.


    If you spread your wings, you can fly away with me.