• Ik ben van plan een gloednieuwe story te schrijven over kuntschaatsen. Het zou gaan over een meisje die van haar moeder niet mag schaatsen, nooit, omdat ze anders zou ontdekken dat ze een natuurtalent is aangezien haar moeder ooit Olympisch kampioen was. Zij werd gesaboteerd en kwam ten val. Ze stopte met schaatsen, en weigert nu haar dochter het ook te laten doen. Alleen zal het haar niet lukken haar dochter tegen te houden. Ik zou er over schrijven aangezien ik zelf in dat wereldje zit en ik dus daar het best me in zou kunnen leven.
    Het is nog een oppervlakkige inhoud, maar ik ga er beslist wat van maken.

    Doen of niet doen?(:


    Life begins at the end of your comfort zone

    En tips zijn ook welkom (:


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ik vind het idee met kunstschaatsen leuk, er zijn niet veel verhalen van ...Maar het verhaal zelf is in vele genres en op vele manieren heel erg cliché. Ik denk niet dat ik het zou lezen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    Ik vind het idee met kunstschaatsen leuk, er zijn niet veel verhalen van ...Maar het verhaal zelf is in vele genres en op vele manieren heel erg cliché. Ik denk niet dat ik het zou lezen.

    Ja, misschien wel maar ik wil er zo wat van het dramatische insteken..


    Life begins at the end of your comfort zone

    het lijkt me wel leuk :3
    ik zal het zeker lezen


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Georgina schreef:
    (...)
    Ja, misschien wel maar ik wil er zo wat van het dramatische insteken..


    Dat kun je toch ook door op andere details te letten? :]
    Ik vertel je alleen wat ik denk en vind, je moet zelf uiteindelijk kijken maar dat is mijn tip.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Klinkt op zich wel leuk, aangezien het weer eens een andere sport is.
    Het enige wat ik nog een beetje raar vind is dit:

    Het zou gaan over een meisje die van haar moeder niet mag schaatsen, nooit, omdat ze anders zou ontdekken dat ze een natuurtalent is aangezien haar moeder ooit Olympisch kampioen was.

    Waarom zou dat meisje een natuurtalent zijn omdat haar moeder een Olympisch kampioen is?


    Am I gay? I am ecstatic!

    Zoals Nancy zegt, het Kunstschaatsen idee is héel mooi. Maar de verhaallijn, dat is gewoon echt zo'n 'Ik-Bracht-Mijn-Zaterdag-Avond-Door-Voor-de-Tv-en-Kreeg-een-Idee' -Idee. Echt zo'n standaard filmidee, wat je vrij vaak ziet.


    Let it come and let it be

    Privacy schreef:
    Klinkt op zich wel leuk, aangezien het weer eens een andere sport is.
    Het enige wat ik nog een beetje raar vind is dit:
    (...)
    Waarom zou dat meisje een natuurtalent zijn omdat haar moeder een Olympisch kampioen is?

    Erfelijke talenten komen vaak voor, doordat je eigenschappen van je ouders erft. Kunstschaatsen gaat over evenwicht, elegantie en precizie. Als zij die drie eigenschappen van haar moeder heeft overgenomen, zou zij zo een geboren kunstschaatster kunnen zijn.


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Erfelijke talenten komen vaak voor, doordat je eigenschappen van je ouders erft. Kunstschaatsen gaat over evenwicht, elegantie en precizie. Als zij die drie eigenschappen van haar moeder heeft overgenomen, zou zij zo een geboren kunstschaatster kunnen zijn.

    Ah... Dat klinkt wel logisch. ;D Heb ik weer wat geleerd vandaag. Man, wat vind ik dat eigenlijk leuk. -nerd-


    Am I gay? I am ecstatic!

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Erfelijke talenten komen vaak voor, doordat je eigenschappen van je ouders erft. Kunstschaatsen gaat over evenwicht, elegantie en precizie. Als zij die drie eigenschappen van haar moeder heeft overgenomen, zou zij zo een geboren kunstschaatster kunnen zijn.

    Ja, dat is exact wat ik bedoel. Ik weet natuurlijk nog niet of ik het echt zo zal doen, maar ik wil in elk geval een verhaal over kunstschaatsen.


    Life begins at the end of your comfort zone

    Doen. Ik zeg altijd, als je wilschrijven en je hebt inspiratie moet je het gewoon doen, niet aarzelen. Je weet pas of het iets wordt als je probeert
    Ik denk dat ik wel ga lezen. Laat je me even weten als hij er is?


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Het lijkt me erg leuk, en als jij het niet zou doen zou ik het wel willen doen. Dus ik zeg doen. Wil je het even laten weten als hij er is?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    nice idea doet me denken aan een film alleen ik weet niet meer welke xD


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!