• Jullie kennen allemaal deze wel toch?

    Hier nog meer freakouts lmao.


    I live for the applause, you will die for it.

    Alwinasaurus schreef:
    (...)

    Ben je een zombie dan? :P Ik was eigenlijk van plan ze naar het scherm te gooien xD

    Maar ik denk niet dat m'n beeldscherm dat zo leuk vind. :')

    Celestial schreef:
    (...)
    Maar ik denk niet dat m'n beeldscherm dat zo leuk vind. :')


    Eh, denk dat ik het idee van blikjes gooien naar jou toch leuker vindt, dus je beeldscherm hoeft zich geen zorgen te maken :Y)

    *gooit blikjes naar je*


    quidquid excusatio prandium pro

    Asgard schreef:


    Deze is geweldig xD

    Toby :9~:9~


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Alwinasaurus schreef:
    (...)

    Eh, denk dat ik het idee van blikjes gooien naar jou toch leuker vindt, dus je beeldscherm hoeft zich geen zorgen te maken :Y)

    *gooit blikjes naar je*

    You're evil! Maar ik heb een ak47 onder m'n bed liggen. (wbw)
    Dus ik zal mij maar niet te veel irriteren.

    Die eerste kan ik blijven kijken zonder het gaat vervelen. Echt, dat maakt mijn dag weer goed :9~

    Maar die laatste ken ik nog niet, dus die ga ik nu kijken 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Celestial schreef:
    (...)
    You're evil! Maar ik heb een ak47 onder m'n bed liggen. (wbw)
    Dus ik zal mij maar niet te veel irriteren.


    AK 47 is beetje oud. Ik heb een AN 94 onder me bed liggen, met daaronder een grenade launchers waarmee ik hamsters in een tube kan afschieten. Je wilt geen hamster die boos is omdat ie in een tube zat en afgeschoten werd op je gezicht hebben :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Alwinasaurus schreef:
    (...)

    AK 47 is beetje oud. Ik heb een AN 94 onder me bed liggen, met daaronder een grenade launchers waarmee ik hamsters in een tube kan afschieten. Je wilt geen hamster die boos is omdat ie in een tube zat en afgeschoten werd op je gezicht hebben :Y)

    Hahaha die is wel geniaal. :'D
    Maar alsnog, we waren bij MIJ thuis om Amnesia te spelen en JIJ wou zo nodig naast me gaan zitten om blikjes te gooien.
    Dus dan ligt je wapen wel onder je bed, maar je hebt er niks aan want je bent niet thuis. (wbw)
    Ik daarin tegen heb ook nog een tweelingbroer waarmee ik all day long shooters speel. Dus ik neem aan dat hij zijn Ray gun nog wel ergens heeft liggen. :Y)

    Celestial schreef:
    (...)
    Hahaha die is wel geniaal. :'D
    Maar alsnog, we waren bij MIJ thuis om Amnesia te spelen en JIJ wou zo nodig naast me gaan zitten om blikjes te gooien.
    Dus dan ligt je wapen wel onder je bed, maar je hebt er niks aan want je bent niet thuis. (wbw)
    Ik daarin tegen heb ook nog een tweelingbroer waarmee ik all day long shooters speel. Dus ik neem aan dat hij zijn Ray gun nog wel ergens heeft liggen. :Y)


    Klopt. We waren bij jou thuis. Maar je vergeet EEN ding. Of eigenlijk twee. Ik neem ALTIJD mijn bed en mijn hamster mee, waar ik ook naartoe ga.

    Ik geef toe, it's a bitch om dat allemaal mee te sjouwen en naast me te zetten als ik naar Leiden toe moet, maar het is het waard :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Alwinasaurus schreef:
    (...)

    Klopt. We waren bij jou thuis. Maar je vergeet EEN ding. Of eigenlijk twee. Ik neem ALTIJD mijn bed en mijn hamster mee, waar ik ook naartoe ga.

    Ik geef toe, it's a bitch om dat allemaal mee te sjouwen en naast me te zetten als ik naar Leiden toe moet, maar het is het waard :Y)

    The fuck? :'D
    Oké, ja dat lijkt me kut... om overal een bed mee naartoe te slepen. :')
    Ik neem altijd wat shuriken knives/stars mee. x3
    Die zijn niet zo zwaar en ze zijn gewoon awesome. Dan hoef ik tenminste mijn hele bed niet mee te slepen omdat daar mn wapen in ligt. :W

    Celestial schreef:
    (...)
    The fuck? :'D
    Oké, ja dat lijkt me kut... om overal een bed mee naartoe te slepen. :')
    Ik neem altijd wat shuriken knives/stars mee. x3
    Die zijn niet zo zwaar en ze zijn gewoon awesome. Dan hoef ik tenminste mijn hele bed niet mee te slepen omdat daar mn wapen in ligt. :W


    Ehm.... Ik sleep mijn bed mee zodat ik altijd kan slapen als ik dat wil :Y) Dat mijn AK er onder ligt is alleen maar een bonus. Snoozer is toch mijn grootste wapen :P


    quidquid excusatio prandium pro

    Alwinasaurus schreef:
    (...)

    Ehm.... Ik sleep mijn bed mee zodat ik altijd kan slapen als ik dat wil :Y) Dat mijn AK er onder ligt is alleen maar een bonus. Snoozer is toch mijn grootste wapen :P

    Ah dat is chill!
    Doe ik voortaan ook. Dan neem ik m'n bed mee naar school. :Y)
    Achja... Life is a bitch. Maar daarom moeten we het maar leuker maken... door je bed overal mee naar toe te nemen. En random mensen vermoorden. Ja dat is grappig. ;D
    Oké, ik klink vast erg gewelddadig. (bloos)
    Ben ik niet hoor. (joehoe)

    Celestial schreef:
    (...)
    Ah dat is chill!
    Doe ik voortaan ook. Dan neem ik m'n bed mee naar school. :Y)
    Achja... Life is a bitch. Maar daarom moeten we het maar leuker maken... door je bed overal mee naar toe te nemen. En random mensen vermoorden. Ja dat is grappig. ;D
    Oké, ik klink vast erg gewelddadig. (bloos)
    Ben ik niet hoor. (joehoe)


    Je bent een meisje. Ervaring heeft me geleerd dat meisjes geweldadig zijn. Ik ga als ik met een meisje iets ga doen neit de deur uit zonder scheenbeschermers en een toc. Ik heb al een gigantisch litteken van toen ik geschopt werd tegen mijn scheen :|

    Maar op school heb je tafels en boeken, die liggen ook lekker :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Alwinasaurus schreef:
    (...)

    Je bent een meisje. Ervaring heeft me geleerd dat meisjes geweldadig zijn. Ik ga als ik met een meisje iets ga doen neit de deur uit zonder scheenbeschermers en een toc. Ik heb al een gigantisch litteken van toen ik geschopt werd tegen mijn scheen :|

    Maar op school heb je tafels en boeken, die liggen ook lekker :D

    Aawh, poor you! D:
    Maar waarom laat je die meisjes jou slaan/schoppen dan?
    Ik had ze allang een klap terug verkocht.
    En die zin van "Jongens mogen meisjes niet slaan" vind ik belachelijk. Want dat betekend dat ik wel gewoon jongens mag slaan? :'3

    Maar boeken en tafels zijn zo hard. :\
    Dus dan neem ik wel een kussen mee naar school. (bloos)

    Junns schreef:
    Huh die laatste 2 zijn in delen van het spel waar ik nooit ben geweest... Hoe zijn ze daar in godsnaam gekomen...
    Het blijft wel hilarisch :3
    Custom stories.


    I live for the applause, you will die for it.

    youleftme schreef:
    Wat is dat spel, ik ken het niet?
    Amnesia: The Dark Descent.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2011 - 14:32 ]


    I live for the applause, you will die for it.