• Ik zit dus allemaal video's te kijken van Amnesia.
    En ik keek bij de comments en een persoon vertelde over 'Slender Man'.
    Dus ik zocht het op op google.
    EN GOD wat ziet die dude er ongelovelijk eng uit! 8(
    Hij heeft creepy lange armen en benen enzo... en hij draagt een pak ofzo? En ik kom er net achter dat het tentakels zijn. O__O
    Here are some pictures;
    Goed kijken, dan zie je 'm.




    Slenderman would find interest in a victim for reasons unknown
    It would then contact the victim, if it is a child, presenting itself as friendly
    If an adult, it would stalk the victim for long amounts of time
    Eventually, it would abduct the victim into nearbye forest, where they would be killed.
    In 'messy' cases, it may remove evidence of its existence by causing fire of their home, place of work, or school


    O god x'D

    Slenderman generally appears as a tall man in a black or grey suit, tie, and white shirt, with no eyes, mouth, or clearly defined facial features. It has no hair, and generally has normal-looking bare hands. Slenderman typically is depicted in imagery and literature as between 6 and 15 feet tall, depending on the situation.

    Het lijkt misschien allemaal kinderachtig maar ik heb net ook wat video's gezien. I know he's not real. Maar toch, ik heb zoveel fantasie... dat dat soort dingen gewoon zo creepy zijn... dat ik gewoon niet goed kan slapen. :'D


    Op de video kun je hem 'zien'
    Pauze op 0:45.
    Dan zie je hem nog niet, right? In die steeg. Daar is nog niks te zien.
    Dan, pauze op 1:38. BOEM SLENDER MAN APEARS!


    Yeah, kinda freaked me out. :'D
    En die 'dude' staat daar maar.... en die reactie van de kerel die filmt is creepy x3

    Ik heb de plaatjes aangepast, nu kun je Slenderman vinden.
    Voor de mensen die HEM niet in de video kunnen spotten, klik hier.
    Btw, hij is er eerst niet... en dan opeens wel (in de video). That's the creepy part..

    But of course he is fake;
    The Slender Man was created at the Something Awful Forums in a thread entitled "Create Paranormal Images."
    Hij is dus ontstaan door een forum.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2011 - 20:13 ]

    Grimshaw schreef:
    hier zie je hem ook:



    Deze vind ik echt ontzettend eng, terwijl ik meestal niet snel bang ben.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Gosh, deze is creepy. O_O

    ...
    Ik ben echt zo'n lafaard, die overal bang van word, maar dit..
    Ik zweer het wat is er zo eng aan een gast met tentakels..?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Celestial schreef:


    Omg :'D


    I KNEW IT!


    Trust me. I'm the doctor

    Ik heb echt teveel gezien nu...
    en gehoord..

    [ bericht aangepast op 4 aug 2011 - 17:20 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Celestial schreef:
    Gosh, deze is creepy. O_O


    Man zijn kop is vet eng, Ik ga wss vanavond niet meer naar m'n deuropneing kijken op mijn kamer xp


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Outcast schreef:
    ...
    Ik ben echt zo'n lafaard, die overal bang van word, maar dit..
    Ik zweer het wat is er zo eng aan een gast met tentakels..?

    Gewoon het hele verhaal dat achter hem schuilt. Lees wat over hem op internet. Het is echt creepy.
    Hij stalkt volwassen mensen tot ze gek worden en hij ontvoerd ze naar het bos waar ze bruut vermoord worden.
    Tegen kinderen doet hij 'aardig' en hij lokt ze naar het bos waar ook zij vermoord worden.
    Als er te veel sporen van hem zijn dan verbrand hij het. Bijvoorbeeld, scholen, huizen, flats. Etc.

    Celestial schreef:
    (...)
    Gewoon het hele verhaal dat achter hem schuilt. Lees wat over hem op internet. Het is echt creepy.
    Hij stalkt volwassen mensen tot ze gek worden en hij ontvoerd ze naar het bos waar ze bruut vermoord worden.
    Tegen kinderen doet hij 'aardig' en hij lokt ze naar het bos waar ook zij vermoord worden.
    Als er te veel sporen van hem zijn dan verbrand hij het. Bijvoorbeeld, scholen, huizen, flats. Etc.


    Dat verhaal maakt het best wel freaky, maar toch, ik vind hem eigenlijk best coowl ;'P


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Celestial schreef:
    (...)
    Gewoon het hele verhaal dat achter hem schuilt. Lees wat over hem op internet. Het is echt creepy.
    Hij stalkt volwassen mensen tot ze gek worden en hij ontvoerd ze naar het bos waar ze bruut vermoord worden.
    Tegen kinderen doet hij 'aardig' en hij lokt ze naar het bos waar ook zij vermoord worden.
    Als er te veel sporen van hem zijn dan verbrand hij het. Bijvoorbeeld, scholen, huizen, flats. Etc.



    HFDDSHFSAOFJIISDHAJNGASDHG

    Dat wist ik niet en dat wou ik eigenlijk ook niet weten D:
    Ik vond hem er al eng uitzien en nu is die ook gewoon nog eng D:


    Trust me. I'm the doctor

    Als je niks erover gelezen heb zijn die plaatjes helemaal niet eng o-O

    Celestial schreef:
    (...)
    Gewoon het hele verhaal dat achter hem schuilt. Lees wat over hem op internet. Het is echt creepy.
    Hij stalkt volwassen mensen tot ze gek worden en hij ontvoerd ze naar het bos waar ze bruut vermoord worden.
    Tegen kinderen doet hij 'aardig' en hij lokt ze naar het bos waar ook zij vermoord worden.
    Als er te veel sporen van hem zijn dan verbrand hij het. Bijvoorbeeld, scholen, huizen, flats. Etc.



    Ligt zeker aan mij dat ik het niet echt eng vind?
    -bestaat hij echt? nee toch?-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    In dat filmpje issie helemaal niet eng :'D Maar op die foto met die kinderen bij een zwembad ofzo wel


    -

    en deze is ook creepy.


    As travars

    Grimshaw schreef:
    en deze is ook creepy.



    Die vind ik Awesome..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Outcast schreef:
    ...
    Ik ben echt zo'n lafaard, die overal bang van word, maar dit..
    Ik zweer het wat is er zo eng aan een gast met tentakels..?


    Dat heb ik ook. De foto's die ik hier gezien heb vind ik niet eng. En ik wordt snel bang. 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Celestial schreef:
    (...)

    Het is 0:45 hé.
    "

    Oeps, typo. Ik bedoelde 0:45 x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.