• Ik heb hem dus net gekeken.. En ik snap niet hoe ze het durven zo'n film te maken! En al helemaal aangezien het een low-budget film is.

    De special-effecten waren echt héél slecht en je zag gewoon dat het meeste met de computer is gemaakt. En heel veel dingen waren zo onlogisch...
    Natuurlijk, het verhaallijn was goed, maar niet voor een "Titanic 2" film. Geen enkele replica van de Titanic film kan beter en mooier zijn. Van zo'n film hoort er gewoon geen 2e van te zijn.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2011 - 19:46 ]


    Forever.

    Toyfriendx schreef:
    Best slecht dat ze een tweede hebben gemaakt. Ik bedoel, die eerst heeft iets van 11 Oscars gewonnen en miljoenen kijkers getrokken. Dat kan je toch nooit meer overtreffen. Persoonlijk vind ik de film ook niet echt super ofzo, alleen al omdat je eerst twee uur gezeik krijgt, en daarna pas de boot echt gaat zinken. Wel weer leuk aan de film : Leonardo DiCaprio die nog jong is. Dat is wel weer leuk om naar de kijken haha.

    Maar heet die andere Titanic ook gewoon Titanic dan? Of heeft die film een andere titel?

    De jonge Leonardo DiCaprio is zeker een goed excuus om de film toch te kijken, haha <3

    Gewoon Titanic 2...


    Forever.

    Ik wist niet dat er nog een film over de Titanic bestond. Ik ga eens kijken hoe slecht die film is ;')

    [ bericht aangepast op 9 aug 2011 - 18:51 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Persefoneia schreef:
    Ik wist niet dat er nog een film over de Titanic bestond. Ik ga eens kijken hoe slecht die film is ;')

    Haha succes! (hoera)


    Forever.