• Over de streep is een programma over challenge day in Amerika. Leerlingen van een school leren elkaar goed kennen, zo worden de verschillende groepen op school minder en krijgen ze meer respect voor elkaar. Leerlingen vertellen hun verhaal in kleine groepjes en ook een onderdeel is over de streep stappen. Er word vraag gesteld, en als jij je in die vraag herkent stap je de streep over.

    Op mtv kwam eerst If you really knew me op tv, over de streep is de Nederlandse versie ervan.

    Wie kijkt dit nog meer, en wat vind jij van dit programma?


    <3

    Ik ken dat programma, en ik vind het echt zo goed!
    Dat moeten ze op elke school doen!

    Ik heb het 1 keer gezien en ik geloof wel dat het een beetje werkt, maar zelf zou ik niet mee willen doen


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik heb het één keer gezien, en ik vind het wel een goed programma. Ze zouden dit zeker op meerdere scholen moeten doen. Dan groeit het respect naar elkaar zeker wel.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik heb er een keer van gehoord.
    Maar ken het niet en nog niet gezien.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2011 - 15:32 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik ken het wel, maar ik heb het nog nooit gezien (:


    Olive

    Ik ken het wel.
    Het lijkt me zo'n goed programma, te oordelen naar de stukjes in de reclame, maar ik weet niet wanneer het komt )'x


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    CowardlyLion schreef:
    Ik ken het wel.
    Het lijkt me zo'n goed programma, te oordelen naar de stukjes in de reclame, maar ik weet niet wanneer het komt )'x


    Donderdag om 21:30
    en nog niet lang geleden was de herhaling aan de gang.


    <3

    Naja, vind het wel goed enzo, maar ik weet ZEKER dat het na een paar weken gewoon weer hetzelfde is? Daarnaast doet niet eens de hele school mee, maar een deel.


    Gradually, then suddenly..

    Ik vind het echt een mooi programma :'D


    =

    Ik moet altijd huilen als ik dat kijk. Maar ik zou echt niet mijn verhaal vertellen aan mensen die ik niet ken (krul)


    -

    Ja mijn zus keek het een keer. Ik herinner het maar vaagjes. Ik heb het niet helemaal gevolgd maar vond het wel een mooi programma. Beter dan die andere shit op MTV. :'D


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik moet altijd janken daarbij :'D


    Rainbows on my staircase ~

    Ik vertel mijn verhaal aan zo goed als niemand, al helemaal niet aan mensen van school (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik moest huilen toen ze dat vroegen over zelfmoord... In het programma.
    Ik wil dit ook op school! _O_


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Zilverui schreef:
    Ik heb er een keer van gehoord.
    Maar ken het niet en nog niet gezien.


    stay safe because I like being alive at the same time as you