• Morgen ga ik met een vriendin naar de film Monte Carlo :) We zijn allebei helemaal weg van Leighton Meester en Katie Cassidy (die de hoofdrollen spelen) dus dat beloofd wat :Y)

    Wie is al geweest? En is het de moeite waard? Ik ben benieuwd..



    Edit; Hij was leuk! Erg grappig :) Gomez was wel slecht, vooral toen ze een Brits accent moest nadoen, dat leek echt nergens op.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2011 - 22:53 ]


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik wil hem ook gaan zien.
    Ik ga hem misschien zondag zien.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    geen idee een vriendin van mij is er naar toe gegaan en zei dat het een leuke film was(nerd)


    Shoganai i ne~

    Ik ben nog niet geweest, en ik zal ook niet gaan kijken (het hele concept vind ik nogal standaard en onorigineel) maar ik hoop alvast dat jij veel plezier gaat hebben!


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Monkeyslut schreef:
    Ik ben nog niet geweest, en ik zal ook niet gaan kijken (het hele concept vind ik nogal standaard en onorigineel) maar ik hoop alvast dat jij veel plezier gaat hebben!


    Normaal gesproken ga ik ook nooit naar dit soort films, maar ach, gezellig wordt het toch wel, zelfs als de film tegenvalt :)


    I was an angel living in the garden of evil

    Nee, totaal geen film voor mij, dat zie ik nu al ;P


    ars moriendi

    Jup heb hem gezien. Hij valt tegen, aangezien het na-geaapt is van Lizzie Mcguire movie. Vooral de acteertalenten van Gomez vallen tegen.


    To infinity and beyond •

    Ik heb hem vadaag gezien, vriedin's verjaardag, hij is best grappig, alleen kwalitiet was zo slecht. Nietecht HD; en niet de beste acteerprestaties. :')

    yes mt hoop jongens naar meisjesfilm, notdone. Haha.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2011 - 21:01 ]


    We're all mad here.

    Lovelyxxx schreef:
    (...)

    Normaal gesproken ga ik ook nooit naar dit soort films, maar ach, gezellig wordt het toch wel, zelfs als de film tegenvalt :)

    Ja das waar. Daarom heb ik mezelf ook opgeofferd om naar Zookeeper te gaan kijken, die ook zo onorigineel was als elke pratende dierenfilm.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Hij lijkt me op zich wel leuk, maar ik haat de bioscoop (:


    Destroy what destroys you.

    Swaggerific schreef:
    Jup heb hem gezien. Hij valt tegen, aangezien het na-geaapt is van Lizzie Mcguire movie. Vooral de acteertalenten van Gomez vallen tegen.

    Lol, daar was ik al bang voor!


    I was an angel living in the garden of evil

    Swaggerific schreef:
    Jup heb hem gezien. Hij valt tegen, aangezien het na-geaapt is van Lizzie Mcguire movie. Vooral de acteertalenten van Gomez vallen tegen.

    Maar dat zij niet kon acteren was al langer bekend toch? no offence to the fans


    ars moriendi

    LuckyOne schreef:
    Hij lijkt me op zich wel leuk, maar ik haat de bioscoop (:

    Echt waar? Hoezo dat?


    I was an angel living in the garden of evil

    Tortuga schreef:
    (...)
    Maar dat zij niet kon acteren was al langer bekend toch? no offence to the fans

    Haha, klopt!


    I was an angel living in the garden of evil

    Tortuga schreef:
    (...)
    Maar dat zij niet kon acteren was al langer bekend toch? no offence to the fans


    HAAALLEELUJAAAH. Iemand die het met me eens is. _O_


    To infinity and beyond •

    KATIEEE!!!!! =)


    Trust me. I'm the doctor