• Mijn hart bonst nog steeds als een gek. Er zat net een JOEKEL van een spin op mijn muur.. En ik wilde niet gaan slapen met een spin in mijn kamer!de spin zat ook nog heel dicht bij de deur.. Ik heb toenmijn 'wapen' gepakt, oftewel een rol kaftpapier. Toen heb ik een half uur bedacht hoe ik langs dat dier kon komen.. Ik besloot om langzaam erlangs te gaan, maar toen begon hij ineens te bewegen en toen ben ik heel snel doorgerend na mijn pa en ma en toen heeft mijn pa mij uitgelachen en dat dier weggehaald.. Zelf zat ik helemaal te shaken, en half janken half lachen.. Morgen kan ik er misschien erg om lachen. Maar nu lig ikhelemaal onder het dekbed, bang voor andere spinnen ;L
    wie heeft ook angst voor spinnen?


    Me so good.

    ik had laatst een spin op mijn kamer.. ik had heel stil op de rand van mijn bed gezeten, muziek zitten luisteren.. ik besloot na een tijdje dat het genoeg was, ik stond op, pakte een lampje en scheen beetje voor me uit.. toen zag ik dat er een spin ongeveer 5 cm ofzo, PRECIES op de plek hing waar ik 5 seconden daarvoor nog had gezeten.. toen op mijn plafon lamp zat, ben ik naar mijn ouders gegaan.. en mijn vader, de lieve schat, wilde hem weghalen maar duwde hem zo hard van de lamp af, dat hij er vanaf vloog, en ergens in mijn kamer terecht kwam. en toen ben ik in slaap gevallen met een pc-cdrom doosje en een liniaal naast me, voor als hij terug zou komen O.o

    ik ben echt super bang voor spinnen.. ik ga echt dood, als ik er eentje zie die groter is dan 1 mm..


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    riverdale schreef:
    (...)haha nee ik vond het ook al raar, want je wordt toch wakker door dat gekriebel? haha

    hoe wil zo'n spin afdalen in je mond? je mond is heel vochtig en ik denk niet dat een spin dat een fijne plek vind om te overnachten -a-


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik moord ze allemaal,
    behalve zo'n hele dikke zwarte :S
    die vind ik dan echt ranzig
    ik heb ook een keer zo'n nestje bij mijn raam
    gehad.
    Lekkere verrasing toen ik uit school kwam :(


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Celestial schreef:
    Me is scared of those little biatches! D:
    Let's kill all those stupid creatures and burn them!


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik.

    Ik heb er ooit eens op kookles een vermoord met een VORK. - pijnlijke dood - Het probleem was, dat het de laatste vork was die we nodig hadden, dus toen moesten we 'm nog gewoon serveren.. O.o Iemand at dus met een spinnenvork. :$

    Ik heb drie dagen op de bank geslapen omdat er een spin in mijn bed was gevallen.


    Olive

    Deep schreef:
    Ik.

    Ik heb er ooit eens op kookles een vermoord met een VORK. - pijnlijke dood - Het probleem was, dat het de laatste vork was die we nodig hadden, dus toen moesten we 'm nog gewoon serveren.. O.o Iemand at dus met een spinnenvork. :$


    ik hoop dat je hem afgewassen hebt o.o XD

    Spiders are creepy ass mofo's.. O.O


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    wacht tot je in een tent ligt met een rits die niet dichtkan en de naaktslakken in je laarzen gaan zitten.
    en in je beker. en op je toilettas. en op je bord. en ín je tas.
    Geloof me, daar zijn spinnen niets bij.


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    ik ben niet echt bang voor spinnen. :') ik vermijd ze ook te doden, maar soms kan ik gewoon niet anders. ;D


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Als ik een spin zie ga ik gillen en dan maak ik heb vaak dood x]
    Mar als ze te groot zijn (groter dan 1 cm) dan word ik bang O.o


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Haha, man wat een drama xD
    Bij mij zat er is een spin IN mijn bed!! Gruwel gruwel
    En in de badkamer in de douche Brrrr

    Ik niet... misschien moet je een stofzuiger bij pakken.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Aragnofobie hier :Y)


    Has no one told you she's not breathing?

    Uneventful schreef:
    Ik niet... misschien moet je een stofzuiger bij pakken.

    Ben je helemààl gek, dat beest wordt opgezogen door een buis die jij in je hand hebt en maar enkele milimeters dik is!

    [ bericht aangepast op 6 aug 2011 - 19:29 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik heb arachnofobie. (spinnenfobie)

    [ bericht aangepast op 6 aug 2011 - 19:27 ]


    (Be)lieve in (you)rself