• Mijn hart bonst nog steeds als een gek. Er zat net een JOEKEL van een spin op mijn muur.. En ik wilde niet gaan slapen met een spin in mijn kamer!de spin zat ook nog heel dicht bij de deur.. Ik heb toenmijn 'wapen' gepakt, oftewel een rol kaftpapier. Toen heb ik een half uur bedacht hoe ik langs dat dier kon komen.. Ik besloot om langzaam erlangs te gaan, maar toen begon hij ineens te bewegen en toen ben ik heel snel doorgerend na mijn pa en ma en toen heeft mijn pa mij uitgelachen en dat dier weggehaald.. Zelf zat ik helemaal te shaken, en half janken half lachen.. Morgen kan ik er misschien erg om lachen. Maar nu lig ikhelemaal onder het dekbed, bang voor andere spinnen ;L
    wie heeft ook angst voor spinnen?


    Me so good.

    DeSlenderman schreef:
    Spinnen zijn coooool :D


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    ik werd vandaag helemaal bang door een spin van een paar millimeter op me arm x]


    Shoganai i ne~

    riverdale schreef:
    (...)haha nee ik vond het ook al raar, want je wordt toch wakker door dat gekriebel? haha


    een mens eet gemiddeld 7 spinnen per jaar in zijn slaap, vertelde mijn vader me doodleuk maar dat gebeurt vooral in warme landen


    (Be)lieve in (you)rself

    SeverusSnape schreef:
    (...)

    een mens eet gemiddeld 7 spinnen per jaar in zijn slaap, vertelde mijn vader me doodleuk maar dat gebeurt vooral in warme landen

    Heel verstandig om te melden aan iemand met aragnofobie.


    Has no one told you she's not breathing?

    Er zat deze week een spin op het raam in de woonkamer. Ik durfde niet meer op de bank ervoor te gaan zitten... :x hij was echt... minstens 5 cm. Ja, ik ben bang ;D


    Destroy what destroys you.

    Hangt er vanaf hoe groot. -a-

    let me kill it for you :'D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    bang voor ieder spinnetje, zelfs voor het meest kleinste- arachnafobia dus.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    meestal vergas ik ze met haarlak of deodorant.

    wir mussen das spinnen verkassen.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Brb ik haat spinnen :S

    Net nog, zou ik mijn hondje uitlaten, bij de deuropening buiten, hangt er groote viese spin, bijna in mijn haar :S Ik krijg vannacht weer nacht merries (no_chears)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Gisteren zat er 1 in de badkamer, namelijk bij de douche. Ik haat die beesten --'


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Ik ben er niet bang van als ik een vliegenmepper heb :Y)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    ik vind het leuk om ze dood te meppen>__<
    of levend door de wc te spoelen..
    maar bang ben ik er niet echt voor.


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Ik heb net de hele kamer geinspecteerd, geen spin te bekennen -gelukkig-
    Blijkt dat mijn pa hem door het badkamerraam heeft vrijgelaten.. ik dacht dat hij hem had vermoord ofzo.. maar die spin had dus gewoon weer door mijn raam naar binnen kunnen wandelen (';

    Hopelijk krijg ik nooit meer zo'n grote spin te zien O:


    Me so good.