• Ja, die is er nu ook in Nederland. Klik.
    Ik ga sowieso naar de open dag, lijkt me echt superleuk :3
    Ik dacht ik post het maar even, voor het geval er nog iemand interesse heeft ^^


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Fucking awesome.


    Smile and live.

    Ik zit nog te denken aan Creatieve Therapie 8)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Charlatan schreef:
    Ik zit nog te denken aan Creatieve Therapie 8)


    Haha wat doe je dan precies?
    Het leek mij echt niks, maar ik begreep ook niet veel van die uitleg daarover :3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    oeh, dat klinkt leuk. best verleidelijk, hoor. (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Struggle schreef:
    (...)

    Haha wat doe je dan precies?
    Het leek mij echt niks, maar ik begreep ook niet veel van die uitleg daarover :3

    Nuja, therapeutisch werken met creatieve activiteiten :'D Uiten d.m.v. schilderen, tekenen, knutselen etc.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oh, dankje! _O_
    Ik wou dat namelijk heel graag doen, ik wil eigenlijk in het buitenland studeren maar daar is waarschijnlijk geen geld voor, dus nu is dit misschien een optie :3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Dat lijkt mij echt freaking awesome! Maar hoe kun je met die studie later je brood verdienen? Tenzij je echt een baan in het schrijven vindt...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Cool! ^^

    Klinkt heel erg leuk. :'D Maar dan zou ik mijn ouders eerst moeten overhalen om daarvoor toestemming te geven.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Defensive schreef:
    Dat lijkt mij echt freaking awesome! Maar hoe kun je met die studie later je brood verdienen? Tenzij je echt een baan in het schrijven vindt...


    Dan moet je ff op de site van Artez kijken. Daar staat 't wel precies, al begreep ik niet helemaal wat festivalprogrammeur en dat soort dingen met schrijven te maken hebben x')


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik heb zelf ook gekeken naar Creative Writing en Creatieve Therapie toen ik een nieuwe opleiding zocht, maar voor mij was de belangrijkste reden om het niet te doen, omdat ik schrijven als hobby zie en op de opleiding kreeg je verschillende vormen van schrijven en dat trok mij minder. Dan heb ik liever dat ik een cursus volg voor een boek schrijven.


    Think before you act.

    Dat klinkt echt leuk(:


    Food.

    wauw, daar ga ik zeker een keertje kijken, als ik ouder ben ^^


    Let the rain wash away all the pain of yesterday