• Doet een navelpiercing heel erg pijn?
    En hoelang mag je dan niet zwemmen/zonnen en die dingen?
    Want wij hebben een shop in Assen die ze voor €25,- zet en ik wil er graag een :'D maar dan wil ik dat eerst even weten ofcourse.

    Zenkjoee<3


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Dit is echt zo vreemd, heel vaak als jij een tweet plaatst over iets en ik ga naar Q en ik zie een nieuw topic weet ik meteen dat ie van jou is :'D

    En het doet niet zo zeer vond ik. En ik weet zo even niet meer hoelang je moet wachten met zwemmen, maar ik heb me er niet aan gehouden en heb de dag erna al gezwommen in de zee en heb nooit ergens last van gehad :'D


    -

    Drie weken niet zwemmen, zei de piercer tegen mijn zusje paar weken geleden toen zij hem liet zetten. Maar het verschilt heel erg, want zij voelde het wel en vond het eventjes pijn doen. Of nou ja, een steekje. Maar ik voelde er echt hélemaal niks van en zei ook nog van; "Huh? Zit ie al? No way!" ik had echt níks gemerkt, geen prikje, geen druk van de naald, niets.
    Maar ik heb nog nooit gehoord dat het echt pijn deed. :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik mocht 6 weken niet zwemmen er niet in aanraking komen met de zon. Dat is gewoon uit voorzorg om ontstekingen te voorkomen. Ik heb 3 piercings, dus ik spreek uit evaring ;P


    I love you Tim

    Je mag drie weken niet zwemmen, in chloor water. Als je in de zee zwemt is het juist goed voor je piercing, omdat zout reinigd.


    To infinity and beyond •

    Ik krijg er na de vakantie een. Dus ik weet het niet. (krul)


    Smile and live.