• Ik had altijd onwijs veel respect voor hem door zijn song 'I better find your love'. Maar dit...

    Asshole....

    EIKEL!


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Huh? Ik snap het iet? Hij gaf haar toch een knuffel?

    he, ik snap hem niet?


    They fell in love, didn't they?

    Selfish schreef:
    he, ik snap hem niet?

    Selfish schreef:
    he, ik snap hem niet?


    Op het einde doet hij of hij haar wil kussen. Dat is een ritueel en net als hij bij haar mond is trekt hij weg terwijl hij het bij dit meisje wel deed:

    Ik vind dat je fans sowieso nooit zou moeten kussen.


    Ik wil een tuin vol egels

    Hale schreef:
    (...)

    Op het einde doet hij of hij haar wil kussen. Dat is een ritueel en net als hij bij haar mond is trekt hij weg terwijl hij het bij dit meisje wel deed:
    --Video--

    Daar kust hij dat meisje toch ook niet op de mond? Alleen links en rechts ervan?


    Ik wil een tuin vol egels

    AngelFox schreef:
    (...)
    Daar kust hij dat meisje toch ook niet op de mond? Alleen links en rechts ervan?


    Bij dit meisje:

    ik wil zn ballen schoppen
    (als hij dat heeft tenminste)


    I never dream of being a superhero and fighting evil, 'cause in my dreams, i'm often the bad guy

    Uhm... Komt dat niet omdat zij like; Minderjarig is?

    Die kerel maakt gewoon misbruik van zijn status :')


    -

    Loveless schreef:
    Uhm... Komt dat niet omdat zij like; Minderjarig is?


    None but ourselves can free our minds.

    Zij is hoogstwaarschijnlijk minderjarig en als hij haar dan kust, kan hij nogal heel grote problemen krijgen.


    Olive

    echt wat een motherf*cker!!


    Sometimes it's best not to care.

    Tulsa schreef:
    Zij is hoogstwaarschijnlijk minderjarig en als hij haar dan kust, kan hij nogal heel grote problemen krijgen.

    Dan zou hij haar gewoon niet op het podium moeten vragen maar een ander. Dit is gewoon lullig ='D


    ars moriendi