• W H A T      M A K E S      Y O U      D I F F E R E N T      M A K E S      Y O U      D A N G E R O U S


    Before the Revolution started. Before Beatrice was born. Before the Change.
    Een nieuwe generatie kinderen wordt ingedeeld in de verschillende Factions. Kinderen van verschillende Factions kiezen hun nieuwe thuis. In dit RPG volgen we een groep kinderen die allemaal voor Dauntless gaan. Hoe begaat het de kinderen? Overleven ze het proces? Hoe doen ze het tijdens de Initiation? Of worden ze Factionless?

    Dauntless Afkomstig:
    ~ Duke Bambo Jonas - Cave 1.7
    ~ Gereserveerd - HemmingsMyHero
    ~ Evelynn Amara Vainqueur - Iniminicum 1.10
    ~ Sasha Carrigan Wayward - Crooked 1.4
    ~ Lucy Marlene Maylis - Recentia 1.5

    Abnegation Afkomstig:
    ~ Phelan Eddard Sedgewick - Hijacked 1.4
    ~ Cole Blake Hawson - Mashtonx 1.10
    ~ Lydia Amy Graywell - CaptianHook 1.5

    Candor Afkomstig:
    ~ Casper Killian Nolan - CaptianHook 1.4
    ~ Christian Tobias McAllen - Iniminicum 1.5
    ~ Riley Sophia McAllen - Trohman 1.8

    Erudite Afkomstig:
    ~ Arthur Cédric Oldsprings - Gally 1.4
    ~ Sebastian Oliver Byrne - Heffron 1.5
    ~ Abegayle Gabby Breckinridge - Sabaism 1.4
    ~ Naravaeh Cadence Deveraux - Chronos 1.7
    ~ Neyiéhne Vivianne Amber Hardon - Syntax 1.6

    Amity Afkomstig:
    ~ Ray William Finderment - Ameliorate 1.11
    ~ Holden Lincoln Atticus - Cave 1.10
    ~ Mary Anne Greason - Cissy 1.4
    ~ Alyssa Lyra Samantha McDavon - Eleutheromania 1.8

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Vorige Factie:
    Uitkomst Faction test:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Reden om voor Dauntless te kiezen:
    Geschiedenis:
    Relaties:
    Extra:


    - Idee van Iniminicum & Cave
    - Minimaal honderdvijftig woorden per post, dit moet haalbaar zijn.
    - Je rol moet minimaal zevenhonderd woorden bevatten.
    - Houd het gezellig.
    - OOC graag in het praattopic.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Houd jongens en meisjes een beetje gelijk
    - Reservaties blijven vier dagen staan.
    - Klik hier voor informatie over Divergent.

    Het Begin:
    De Choosing Ceremony. Iedereen zit op zijn plaats, de speech over wat er gaat gebeuren en het belang van de Factions is net gegeven door Veraja Abdicare, de woordvoerster van Amity, die dit jaar host is van de Ceremony.
    De lijst - in volgorde - van de candidates:
    Er staan ook anderen tussen die niet bespeeld worden, maar wel genoemd. Niet iedereen gaat natuurlijk naar Dauntless. De bestaande personages hebben een rode eerste letter. Wij zullen in het topic berichten posten als 'Nu is [persoon naam] aan de beurt, de voorafgaanden zijn nu geweest.'
    Yvez, Rosia - Candor » Candor
    Wayward, Sasha - Dauntless » Dauntless
    Vijlak, Vakar - Abnegation » Amity
    Vestor, Tomas - Erudite » Candor
    Vainqueur, Evelynn - Dauntless » Dauntless
    Urosevic, Samala - Amity » Amity
    Uas, Noel - Dauntless » Abnegation
    Tatoa, Aurora - Candor » Erudite
    Sedgewick, Phelan - Abnegation » Dauntless
    Rassia, June - Abnegation » Abnegation
    Raaja, Gus - Candor » Candor
    Pijo, Samuel - Erudite » Erudite
    Pelovra, Demi - Amity » Amity
    Pasja, Verena - Abnegation » Erudite
    Oldsprings, Arthur - Erudite » Dauntless
    Oasis, Emily - Abnegation » Abnegation
    Nolan, Casper - Candor » Dauntless
    Naaron, Alaska - Abnegation » Candor
    McDavon, Alyssa - Amity » Dauntless
    McAllen, Riley - Candor » Dauntless
    McAllen, Christian - Candor » Dauntless
    Mayliss, Lucy - Dauntless » Dauntless
    Lizor, Quentin - Abnegation » Abnegation
    Kaiser, Spencer - Erudite » Candor
    Kaeve, Martin - Candor » Amity
    Jonas, Duke - Dauntless » Dauntless
    Ivis, Alison - Erudite » Erudite
    Isaram, Lewis - Amity » Abnegation
    Hawson, Cole - Abnegation » Dauntless
    Hardon, Neyiéhne - Erudite » Dauntless
    Greason, Mary - Amity » Dauntless
    Graywell, Lydia - Abnegation » Dauntless
    Fysio, Jamal - Amity » Erudite
    Finderment, Ray - Amity » Dauntless
    Fergus, Simon - Amity » Amity
    Essay, Smara - Candor » Candor
    DiLaurentis, Jason - Amity » Erudite
    Deveraux, Naravaeh - Eudite » Dauntless
    Byrne, Sebastian - Erudite » Dauntless
    Breckinridge, Abegayle - Erudite » Dauntless
    Atticus, Ava - Amity » Amity
    Atticus, Holden - Amity » Dauntless

    [ bericht aangepast op 16 feb 2015 - 22:25 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    [Dit is geen MT bericht]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Nu is Sasha aan de beurt, maar je mag Rosia natuurlijk omschrijven.


    “A queen will always turn pain into power.”

    C'est ne pas une MT bericht


    take me back to the basics and the simple life

    MT.


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    (MT Goed bedacht! Ookal staat mijn personage's naam verkeerd haha sorry, viel me op xd)

    [ bericht aangepast op 6 feb 2015 - 17:20 ]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    (Mt)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {MT}


    She was always looking for more..

    MT


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mt


    -


    Evelynn Amara Vainqueur

    Ik luister aandachtig naar de stem van Veraja Abdicare, de woordvoerster van Amity. Er zijn geen leiders van Amity, iedereen heeft even veel te zeggen. In Amity schijnt dat te werken maar in Dauntless zou het geen goed systeem zijn. De meeste mensen hebben een duidelijke leider nodig, anders gaan ze zich gedragen alsof ze zelf leiders zijn. Ik kijk even naar mijn handen die licht trillen. Ik ben nerveus, ook al heb ik besloten dat ik definitief voor Dauntless kies. Ergens hoop ik dat Duke hetzelfde in zijn achterhoofd zitten. Ik kan niet iemand kwijtraken, niet nog eens. Ik laat mijn blik afglijden naar Duke die een aantal stoelen van me verwijderd zit en werp hem een nerveuze glimlach toe. Ik heb veel spannendere dingen in mijn leven gedaan. Ik ben van dingen afgesprongen, heb mijn leven meerdere keren gewaagd voor iets nutteloos maar dit lijkt het moment dat ik het meest nerveus ben van al die dingen.
    "Rosia Yvez" zegt Veraja. Ik kijk even op naar het meisje dat uit Candor blijkt te komen. Ze lijkt totaal geen spanning te voelen en laat haar bloed met een ontspannen gezicht op de glasscherven druppelen.


    -



    Arthur Cédric Oldsprings



    Terwijl er een hele uitleg aan de gang was zat ik nerveus met mijn rechterbeen te stuiteren, wat op mijn moeder haar zenuwen begon te werken. Ze zei misschien geen woord, maar ik kon zien aan haar gedrag hoe ze zich voelde. Ik besloot dus maar om te stoppen, zodat ze zich weer kon ontspannen en ik glimlachte kleintjes naar haar. Zelf was ik erg blij dat mijn moeder de enigste was die mee was gegaan hiernaartoe. Het waren de zaken van mijn stiefvader ook niet en eerlijk gezegd wilde ik zijn blik niet zien als hij zag dat ik voor Dauntless koos. Mijn moeder was hier al op voorbereid deels omdat ik het gezegd had, anderzijds omdat ze al een lange tijd wist dat ik niet voor Erudite bestemd was. Ik keek even kort op toen ze mijn rechterhand vast nam maar bleef stil. Ik ging haar wel brieven sturen, maar ik begreep haar gevoelens wel. Afscheid nemen was geen simpele taak. Mijn aandacht gleed weer naar de zaal welke vol zat met leeftijdsgenoten en hun ouders, behalve bij de Dauntless sectie dan. Hun leken erg vrolijk en maakten het meeste kabaal wat me ook wel de neiging had om de stilde te doorbreken. Een zucht verliet mijn lippen en mijn blik gleed nu naar de blonde lokken die ik vanochtend ook opgemerkt had. Abygail, ik had haar willen aanspreken, maar ze leek me niet meteen te herkennen. Abby en ik waren oude vrienden geweest , onze ouders kenden elkaar en ja je kent het wel...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Word hier nog gereageerd?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    We hebben besloten om de Choosing Ceremony over te slaan en gelijk door te gaan naar het moment waarop ze in de trein zitten.


    -


    Abegayle 'Abbey' Gabby Breckinridge


    Een zucht verliet m'n lippen, nadat mijn ouders en ik ons gezeteld hadden. Voor m'n ouders was het vanzelfsprekend dat ik voor Erudite zou kiezen, maar ik zou het niet doen. Mijn keuze ging naar Dauntless, een totaal andere en verschillende factie, iets wat me op dit moment nerveus maakte.
          Ik slikte, waarna een gefrusteerde zucht in me opborrelde. Echter hadden mijn ouders geen tijd om zich zorgen over me te maken, zij keken belustigd naar de mensen die zich door en door voor een factie uitkozen.
          Mijn blik gleed over de menigte, hier kwam me niemand gelijk bekend voor. Het feit dat we geen bekenden in ons huis hadden voor jaren, maakte alles moeilijker. Enkel slechts één familie had ons vaker bezocht, familie Oldsprings. Alhoewel die contacten al langer verbroken waren, waardoor ik ze sindsdien niet gesproken had.

    •••

    De ceromonie was voorbij, en mijn keuze prefeerde Dauntless - ik kon niet meer terug. Nadat ik me bij de joelende menigte had begeven, begroetten een aantal me. Nu was het tijd om te gaan. Een laatste blik gleed naar mijn ouders, die zich inmiddels al niet meer in de menigte bevonden.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2015 - 8:22 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Naam: Kimberley Rose
    Leeftijd: 16
    Vorige Factie: Dauntless
    Uitkomst Faction test: Dauntless
    Innerlijk: Ze is heel sluw, ze is een beetje gemeen maar aardig kan ze ook zijn, ze is niet snel bang
    Uiterlijk: Ze heeft half lange zwarte haren met rode puntjes op de onderkant, ze is 1,65 meter lang
    Reden om voor Dauntless te kiezen: Omdat ze er vandaan komt en omdat het bij haar past.
    Geschiedenis: Ze is geboren in Dauntless dus ze heeft veel ervaring, haar broer is een paar jaar geleden overleden maar daardoor is ze nu heel sterk
    Relaties: Ze heeft veel vrienden en ze is ook aantrekkelijk bij de boys
    Extra: Ze doet zonder probleem iemand pijn


    tiptoe through the tulips...